voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (801)
minä sain ostettua munsalan kansallispuvun vaikka pilkkasitte minua. sain ostettua munsalan kansallispuvun kokoa 48 vaikka pilkkasitte minua. en tarvitse enää munsalan kansallispukua koska minulla on jo munsalan kansallispuku. sain sen helsingistä. ihan oikea munsalan kansallispuku tehtynä koko 48.
Ihan mahtavaa 😊 olen onnellinen puolestasi 💚
Kesti yhdeksän vuotta mutta kyllä kannatti odottaa!
Vihdoinkin tämä munsalan kansallispuku keissi saatiin päätökseen. Hurraa!
Tämän ketjun myötä heräsi minussakin halu saada oma Munsalan kansallispuku. Voisiko joku minullekin tehdä Munsalan kansallispuvun? Googlasin Munsalan kansallispuvun kuvia ja mielestäni Munsalan kansallispuku on tosi kaunis. Ainoa vaatimus minulla olisi että Munsalan kansallispuvun tekijän pitäisi asua Ahvenanmaalla. Voisiko joku Ahvenanmaalla tehdä minulle Munsalan kansallispuvun? En halua vuokrata vaan haluaisin oman Munsalan kansallispuvun.
Hälsningar från Åland! Visst kan jag sy en folkdräkt till dig. Men jag kan bara sy på svenska. Är det okej?
Vierailija kirjoitti:
Hälsningar från Åland! Visst kan jag sy en folkdräkt till dig. Men jag kan bara sy på svenska. Är det okej?
Eihän se mitenkään käy, että kansallispuku olisi ruåtsiksi kudottu, kun me tanssimme vain suomalaisen musiikin tahdissa! Tämän unohdin mainita.
Voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja löysin sitten ihmisen joka teki minulle munsalan kansallispuvun kokoa 48. Luulin etten tarvitse Munsalan kansallispuvun tekijää mutta tarvitsen Munsalan kansallispuvun kokoa 52 ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun? Vaihdossa Munsalan kansallispuku kokoa 48.
olen vantaalla asuva joka haluaisi tehdä jollekin munsalan kansallispuvun kokoa 48. en voi tehdä kenellekään munsalan kansallispukua kokoa 52. asun vantaalla. voin itse maksaa jollekin jos saan tehdä munsalan kansallispuvun kokoa 52. voit olla vantaalta tai jostain.
Voisitteko kertoa, minkä paikkakunnan kansallispukua te etsitte? Olisi aika oleellinen tieto.
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?harrastan kansantanssia ja haluaisin oman munsalan kansallispuvun kokoa 52-54 ,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun kokoa 52 -54? vaihdossa tekijä saisi minun nykyisen kansallispuvun jokaon kokoa 48.se on myös tehty vantaalla ja se on munsalan kansallispuku koko 48.
Tästä melkein 10 v, jestas. Muistan kun luin tota ketjua sillon. Ja vielä vaan täällä ollaan lukemassa :D Kiitos nostajalle!
Vielä kun löytys se ketju, missä viehättävä ap sivisyyneen eleettömästi liikehti puutarhakutsuilla ja kiinnitti hevarin huomion.
Vierailija kirjoitti:
Tästä melkein 10 v, jestas. Muistan kun luin tota ketjua sillon. Ja vielä vaan täällä ollaan lukemassa :D Kiitos nostajalle!
Vielä kun löytys se ketju, missä viehättävä ap sivisyyneen eleettömästi liikehti puutarhakutsuilla ja kiinnitti hevarin huomion.
Tuo ketju oli nostettu tänne tänään:
https://www.vauva.fi/keskustelu/1372341/ketju/tyylini_on_klassinen_tapa…
Voisiko joku auttaa mua olemaan tekemättä munsalan kansallispukua? Etsin siis ihmistä joka ei tarvitse munsalan kansallispukua. Suoraan sanottuna minua laiskottaa ihan hirveästi enkä millään jaksaisi ryhtyä ompelemaan munsalan kansallispukua. Joten löytyisikö täältä joku joka ei tarvitse munsalan kansallispukua niin voisin laiskotella rauhassa. Voit asua ihan vaikka vantaalla tai helsingissÄ. Maksan palkkion jos et tarvitse munsalan kansallispukua.
Minä voin tehdä. Asun Helsingissä. Minulla on Singer, jossa on 100 eri ommelta. Kone on ollut vähällä käytöllä, kun en osaa muuta kuin ratkenneita saumoja parsia. Haluaisin nyt harjoitella ompelemista. Munsalan kansallispuvun tekeminen ei voi olla kovin vaikeaa. Aloittaja lupasi tekopalkkaa 150 euroa. Aloituksesta on kulunut jo 9 vuotta, joten tekopalkkaan täytyy tietenkin tehdä indeksikorotukset.
Mua aina jotenkin huvittaa kasitiellä risteys, josta käännytään munsalaan ja pensalaan. Aina tulee tämä ketju siitä mieleen. Mutta pensalan kansallispukua ei taida olla.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku auttaa mua olemaan tekemättä munsalan kansallispukua? Etsin siis ihmistä joka ei tarvitse munsalan kansallispukua. Suoraan sanottuna minua laiskottaa ihan hirveästi enkä millään jaksaisi ryhtyä ompelemaan munsalan kansallispukua. Joten löytyisikö täältä joku joka ei tarvitse munsalan kansallispukua niin voisin laiskotella rauhassa. Voit asua ihan vaikka vantaalla tai helsingissÄ. Maksan palkkion jos et tarvitse munsalan kansallispukua.
Voit laiskotella rauhassa. Asun vantaalla ja minulla on munsalan kansallispuku. En tarvitse enempää munsalan kansallispukuja. En myöskään harrasta kansantanssia. Rahat voit laittaa tililleni.
Parodioita lassukkaa ja "kilttimiestä"?
Voisiko joku antaa mulle nyt, joku kaunis, nuori ja yksinkertainen, ei suomalainen, koska ulkomaalaiset on parempia (kirjoittaa kumminkin aina suomeksi). Siis voisiko joku? Miksei kukaan anna, miksi ne antaa muille? Ei tarvitse olla koulutettu, siitä on vaan haittaa (koska silloin voi olla kylliksi ymmärrystä olla antamatta). Siis voisiko joku?
Eikö? No en mä olis halunnutkaan, meillä on tämä poikien runkkurinki, jossa me jauhetaan nonstop kuinka me ei haluta naisia. Mut voisko joku nyt antaa?
Munsalaa on nyt tehty lukuisia vuosia. Ymmärtäähän sen, kun kansallispuvut oikeaoppisesti ommellaan kokonaan käsin. Kyllä siinä aikaa vierähtää, kärsivällisyyttä!
Minulla on munsalan kansallispuku täällä Hesan puolella, mutta koko on pieni. Se on aikoinaan ollut minun puku juhlissa. Minkä kokoista etsit?