voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (796)
On tällä palstalla joskus hauskaakin ollut.
Vierailija kirjoitti:
On tällä palstalla joskus hauskaakin ollut.
Useinkin 😁 Olen tullut palstalle vuonna -99 ja muistan vieläkin sellaisia nimimerkkejä, joilla oli todella hauskat jutut. Silloin täältä sai kyllä vielä neuvoja lastenhoitoonkin.
Alaspäin roikkuvia ryppyisiä peeniksiä hame täynnään. Miesten puvussa samasta kankaasta kalukukkaro ja liivin takaosa.
Kävin just karjalaisessa seminaarissa, k e l l ä ä n ei ollut kansallispukua, ei kansanpukua.
Ei kannata mitään kansallispukuja enää puuhailla. Eikököhän ne kielletä kohta liian äärimmäisinä kansallistunteen ilmaisuina.
Etkö oo vieläkään saanut sitä näin monen vuoden jälkeen?
Huhuu! Vantaa!!
onko tekijää Munsalan puvulle? Olis ainoa vaatimus että Vantaalta tai Helsingistä!
Luin tän ketjun mutta vuokrasin Munsalan kansallis puvun. Olen Helsingistä mutta asuin ennen Vantaalla.
teen mutta en jauhen liha palkalla
Pukiko kukaan halloween-juhliin Munsalan kansallispukua?
Vierailija kirjoitti:
Pukiko kukaan halloween-juhliin Munsalan kansallispukua?
Ei tommosta ameriikkalaista hapatusta juhlita kansallispuvulla! Mutta huominen Kekri ansaitsee kyllä Munsalat
Voisiko joku tuunata Munsalan kansallaispuvun pikkujouluihin?
Onko puku jo valmis, tarvitsen sitä perjantaina?
Olen koonnut itse eräänlaista "kansanpukua". Pidän juhlissa. Punainen pitkä hame, valkoinen pusero, valkoinen puoliesiliina; virkkasin itse pitsin alareunaan. Ja vielä ehkä pellavainen siniviirukas liivi. Ehken. En ole viimeisintä hankintaa sommitellut asuuni.
Hinta yhteensä n50eur