voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (796)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse poistin ongelman ja keräsin ns kansanpuvun: punainen hame, valkoinen kokoesiliina pellavaa, valkoinen vähän röyheloity pusero. Välillä vaihdan oranssi-kelta viirukkaan puuvillahameen, sinisen koristepuseron, esiliinan
On vielä pellavainen beessi-sini viiruinen liivi, leveät raidat.
Näillä meen monet juhlat💕
Kuuluuko tuohon pukuun harakkaa?
ahahahahhahahahaha onhan siinä, kaksikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallis on tuo valmistaa.
Jos ei ole rahasta kiinni? Ihanaa, että tämä klassikkoketju on taas nostettu ylös
Niimpä. Kohta poistuu kuten kaikki muutkin menneisyydestä nostetut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse poistin ongelman ja keräsin ns kansanpuvun: punainen hame, valkoinen kokoesiliina pellavaa, valkoinen vähän röyheloity pusero. Välillä vaihdan oranssi-kelta viirukkaan puuvillahameen, sinisen koristepuseron, esiliinan
On vielä pellavainen beessi-sini viiruinen liivi, leveät raidat.
Näillä meen monet juhlat💕
Anteeksi, tätä kysymystä en ymmärrä.
Pukuun kuuluu Kalevalan Tampereen lintu-rintaneula
Up. Klassikko. Ja sillä tavalla kuitenkin poliittisesti ja yhteiskunnallisesti neutraali, ettei edes mode ole tähän tarttunut?
Onnistuuko puvun teko kesällä tuleviin häihimme?
Vierailija kirjoitti:
Onnistuuko puvun teko kesällä tuleviin häihimme?
Onnistuu
Nyt ilma viilenee, voisiko Munsalan pukua taas alkaa tekemään?
Ei ole harakkaa.
Voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun?
Mun oli vaikea antaa anteeksi miniälle kun eka vierailullaan tokaisi minulle "et sä kuitenkaan ymmärtäis mitä se on." Pitkän aikaa puuhailin vain keittiössä kun kävivät ettei suotta tarvitse tyhmän anopin kanssa puhua. Kuitenkin omatkin lapset olivat silloin jo valmiita akateemisia kun nuori rouva opiskeli maisteriksi.
Vuodet on hioneet, hän ei enää avoimesti ilmaise tyhmyyttäni, yritän itsekin olla asiallinen
Moikka minulla on 2 munsalan kansallispukua tyttöjen alle 10 vuotiaiden siskon ja minun kun oltiin lapsia asun Helsingissä
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun?
Sinullekin? Minä voin,mutta en asu VantaaallA.