voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (796)
Minulla olisi itselle tarpeettomana, mutta pitäisi hinnastakin puhua
Nyt löytyy Facebookin isojen tyttöjen ryhmästä! Menee isommallekin ihmiselle :D
Tarvitsen puvun 2025 sukujuhliin. Heinäkuuksi 2025 tarvitsen munsalan puvun. Voisiko joku tehdä munsalanpuvun?
Itse poistin ongelman ja keräsin ns kansanpuvun: punainen hame, valkoinen kokoesiliina pellavaa, valkoinen vähän röyheloity pusero. Välillä vaihdan oranssi-kelta viirukkaan puuvillahameen, sinisen koristepuseron, esiliinan
On vielä pellavainen beessi-sini viiruinen liivi, leveät raidat.
Näillä meen monet juhlat💕
Vierailija kirjoitti:
teen mutta en jauhen liha palkalla
Yhdys sanat!
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen puvun 2025 sukujuhliin. Heinäkuuksi 2025 tarvitsen munsalan puvun. Voisiko joku tehdä munsalanpuvun?
Voin myydä omani
Vierailija kirjoitti:
Ompelen yöllä
Ei sitä yhdessä eikä kahdessa yössä tehdä. Aitoa sellaista
Kuulin just,,,,,että munsala on kaapannut porvoo air linesin koneen ollut lennolla jo kolme vuotta. Kaikki ompelu taitoiset vantaa laiset on siellä koneessa... etpä taida ap vuoteen 2025 pukuasi saada, siis kansallis pukuasi.
Joudut tyytymään kansan pukuun ks ohjeita aiemmista vies teistä...
en osaa pilkkua nssia kaikki pilkut on alussa... ripottele kohdilleen yhdys sana taidoistani olen ylpiä
Vierailija kirjoitti:
Kallis on tuo valmistaa.
Jos ei ole rahasta kiinni? Ihanaa, että tämä klassikkoketju on taas nostettu ylös
Tykkään täst ketjust
t. Perinteitä vaaliva
Hulluus on yllättävän lähellä neroutta.
Eihän tällaisia kysytä vauva-keskustelussa. Googlaamalla löytyy esim. kansallispukukeskus, jonka kautta voi hankkia kansallispuvun.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tällaisia kysytä vauva-keskustelussa. Googlaamalla löytyy esim. kansallispukukeskus, jonka kautta voi hankkia kansallispuvun.
Oikeesti???
Tämä ketju on lähellä neroutta!!!
Halloween lähestyy ja Munsalan kansallispukukin nousee haudastaan kummittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi itselle tarpeettomana, mutta pitäisi hinnastakin puhua
EI ap valmista pukua tainnut kysellä. Tekijää tuollaiselle munsalan kansallispuvulle oli vailla.
Ompelen yöllä