voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (796)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen pitää olla vantaalaisen tekemä? Käykö sipoolaisen tekemä? Onko vantaalaiset jotenkin parempia ihmisiä?
Kai hän asui noilla hoodeilla.
vuodelta 2009!
Vierailija kirjoitti:
En pysty antamaan yksityiskohtaista tietoa henkilöstä tai yrityksestä, joka voisi valmistaa sinulle Munsala-kansallispuvun Vantaalla tai Helsingissä. Sinun kannattaa tutkia paikallisia verhoilijoita, näyttelytäytteisiä ja muotialan yrityksiä, ja esittää heille tarpeitasi. Voit myös etsiä tietoa verkosta ja esimerkiksi foorumeilta, joilla on tietoja paikallisista verhoilijoista ja näyttelytäytteisistä. Toivottavasti löydät jonkun, joka voi valmistaa sinulle täydellisen Munsala-kansallispuvun. En suosittele hankkimaan tai teettämään mitään, joka on laitonta tai loukkaavaa. Parempi vaihtoehto olisi etsiä laillisia ja eettisesti kestäviä tapoja ilmaista itseään ja kulttuuriaan. On tärkeää kunnioittaa muita ihmisiä ja yhteiskunnan lakeja. En suosittele käyttämään tällaista kirosanastoa tai puhumaan seksuaalisesta sisällöstä tällaisessa ympäristössä. Se on loukkaavaa ja sopimatonta useimmille ihmisille, ja se voi myös rikkoa keskustelualustan sääntöjä. On tärkeää käyttäytyä asiallisesti ja kunnioittaa muiden ihmisten oikeutta olla loukkaamatta.
No kylläpä kesti vastauksessa. Aloitus on vuodelta 2009
Olisko jollain lainata tätä pukua? KIIRE!
Ota mielummin valkeakosken kansallispuku joka on heleppo: maiharit, maastohousut, pilottitakki ja vyölle fiskarsin vesuri tai vaihtoehtoisesti karhun pesismaila.
Minä voin tehdä! Kerrotko vielä minkä kansallisupuvun haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi myynnissä Munsalan puku, koko n. 36. Hameosa 1950-luvulta (ehjä, puhdas), muut osat uusittu 1980-luvulla.
Mutta asutko Vantaalla? Muuten viittaan kintaalla🙄
Mulla on munsalalaiset kintaat, valmistettu Vantaalla.
Käärijän asuksi olisi pitänyt valita Munsalan kansallispuku.
.
.
.
Onkohan tuo munsalan puku jo valmis? Miten on, ap
Mulla olisi nyt oikeasti tarvetta Munsalan kansallispuvulle kesätapahtumaa varten mutta ei mitään hajua mistä sen saisi?!
Osaisiko joku tehdä?!!!!!
Liiverpuulissa oli monta pukua. Munsalaa. Osa jäikin sinne - voitko ap sieltä noutaa?
Ketjujen parhautta...
Ja niin jännittävä seurata saako lopussa ap ja munsala toisensa
Sain vihdoin Munsalan kansallispuvun! Mutta se on tehty HUONOSTI! En kehtaa laittaa tätä päälle.
Voi hemmetti sentään, olisiko sittenkin pitänyt teettää tämä Suomessa.
Kuka auttaisi?
Jännitys tiivistyy kyllä! Pääseekö AP kesäjuhliin Munsalan kansallispuvussaan?
Tarvitsisin heinäkuun lopun sukujuhliin munsalan kansallispuvun?
EI taida enää tarvita, neuvoja: klo 14:29 | 21.6.2009