voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (801)
Ja miksi modet laittaisivat tän lukkoon, täysin asiallinen keskustelu. Joku tossa edellä tarjosi apua, tiedä sitten onko ap lukemassa tätä enää...
Ei tätä ketjua pidä lukita, koska tämä on Suomen Munsalan kansallispukukeskus! Täällä voi tiedustella, kuka voisi tehdä Munsalan kansallispuvun.
Pitääkö oll huolissaan jos:
- Ei halua Munsalan kansallispukua
- Ei edes tunne ketään, joka haluaa Munsalan kansallispuvun
- Ei osaa tehdä Munsalan kansallispukua
- Ei ole edes koskaan käynyt Munsalassa
- Ei käytä mitään kansallispukuja
- Ei harrasta tanssia
- Ei osaa ommella
- Ei asu Vantaalla, eikä Helsingissä
.... Mutta on silti vuonna 2020 lukenut tämän ketjun alusta loppuun ?
?? kirjoitti:
- Ei ole edes koskaan käynyt Munsalassa- Ei käytä mitään kansallispukuja
- Ei harrasta tanssia- Ei osaa ommella
- Ei asu Vantaalla, eikä Helsingissä.... Mutta on silti vuonna 2020 lukenut tämän ketjun alusta loppuun ?
Oletko ajatellut että voisit alkaa harrastamaan twerkkausta? Siinä ei tarvita kansallispukua.
*vinkki*
Vierailija kirjoitti:
Hei siellä! Jos luet tän niin voisin palkkaa vastaan tehdä, asun Helsingissä ja ompelutaitoinen (ammatiltani) olen. Kauniita pukuja ovat noi munsalan kansallispuvut! Vastaa jos ei jostain oo jo löytynyt/oot ommellut itse.
Hei.Olisitko voinut tehdä minulle twerkkauspöksyt?Sellaiset missä on pakaroiden kohdalla piparkakku-ukot?En asu Vantaalla.
ilmoitUs:en tarvitse enää munsalan kansallispukua sillä tilasin Hyvin Varusteltu luuranko.puvun.
Vierailija kirjoitti:
ilmoitUs:en tarvitse enää munsalan kansallispukua sillä tilasin Hyvin Varusteltu luuranko.puvun.
Ei tarvitse googlettaa kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se Munasillan kansallispuku? Etsikö joku sellaista täällä? Huom!
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on, että tämänkin viestin aloittaja voi oikeasti olla joku pakkoneurootikko tai muu mielenterveyspotilas. Perustelen sillä, että mulla on eräs ystävä, joka kärsii ilmeisesti bipolaarihäiriöstä, jossa psykoottisia maniajaksoja ja on ilmeisesti kehittymässä skitsofreenikoksi. Hänellä on aina kummallisia pakkomielteitä, jotka liittyvät omaan ulkonäköön tai harrastuksiin. Yhdessä vaiheessa hän oli maanisen kiinnostunut kaikesta lentämiseen liittyvästä, siis etsi ihan mistä tahansa lentämiseen liittyvää, esim. maitopurkista, sitten hänelle tuli vaihe, jossa hän koki olevansa täti vihreä ja hän alkoi pukeutua vain vihreään, värjäsi tukkansa vihreäksi, sitten kulmakarvansa ja huulensa sekä lopulta koko kasvojensa ihon. Tositarina. Onneksi Munsalan kansallispuku-jankkaaminen kuulostaa aika harmittomalta, nuo kaverin lentämisjutut taas oli saada lopullisen päätöksensä.
Ikävä että tulit tänne kertomaan sairaudestani. Tunnistan kyllä itseni, ei tarvitse kuin lentämisen sijalle vaihtaa twerkkaaminen. Et ole luottamuksen arvoinen!
p.s. ja se maitopurkki oikeasti twerkkasi, ei ole minun mielikuvistusta
?? kirjoitti:
- Ei ole edes koskaan käynyt Munsalassa- Ei käytä mitään kansallispukuja
- Ei harrasta tanssia- Ei osaa ommella
- Ei asu Vantaalla, eikä Helsingissä.... Mutta on silti vuonna 2020 lukenut tämän ketjun alusta loppuun ?
Mä luen tämän silloin tällöin alusta loppuun, koska siitä saa hyvät hihitykset.
Munsala on jossain Pietarsaaren ja Vaasan välissä. Munsala ja Pensala lukee kylteissä. Aina tulee tämä keskustelu mieleen, kun ajaa siitä ohi.
Hei siellä! Jos luet tän niin voisin palkkaa vastaan tehdä, asun Helsingissä ja ompelutaitoinen (ammatiltani) olen. Kauniita pukuja ovat noi munsalan kansallispuvut! Vastaa jos ei jostain oo jo löytynyt/oot ommellut itse.