Onko tämä outoa?
Sain tänään mieheltäni viestin, että hän on menossa hakemaan (naispuoleista) ystävääni päivystyksestä ja antaa tälle kyydin kotiin. Ilmeisesti naisen mies oli soittanut miehelleni ja pyytänyt palvelusta. Olin toki huolissani ystäväni puolesta, kunnes selvisi, että hänellä on virtsatientulehdus.
Onko teistä outoa soittaa ystävän miehelle että tuletko hakemaan ja heitätkö kotiin, kun vaivana on tosiaan vti? En oikein tiedä mitä ajatella, en ole vihainen enkä muutakaan, minusta vain tuntui jännältä. Itse en ehkä olisi kehdannut soittaa moisen takia. Ystäväni ei mennyt oman miehensä kyydillä, koska heillä ei ole autoa.
Kommentit (23)
Tähän tää maaimla on mennyt, että toisen auttaminen on jo epäilyksiä herättävää...Hei miettikää oikeesti. Ton naisen mies on varmaan kysynyt, että voiko tämän aapeen mies hakea hänet. Sairaalasta on voitu sanoa, että pitää olla hakija ja aapeen mies on miettinyt kenet saa hakemaan kun ei itse voi.
Tavallaanhan tuo on kunnianosoitus ojos asian haluaa niin nähdä.Tämä kaveri luottaa mieheesi.Ja virtsis pahana on ihan kamala, ei edes voi pystyssä olla. Sulla aapee ei oo tainnu olla pahaa virtisistä koskaan...kun sanot sen olevan "pienempi" vaiva vaan.
Jos olisit lukenut koko ketjun olisit huomannut, että AP kirjoitti tuolla jossain ylempänä kärsineensä peräti virtsiksen aiheuttamasta munuaistulehduksesta.
Mitä tulee alkuperäiseen viestiin itse en soittaisi jollekin kaverin miehelle, jos hän ei tosiaan ole edes samalla puolella kaupunkia/muuten luontevasti siinä. Kaikki muutko täällä lähtisivät nyt tältä istumalta hakemaan naapurinsa miestä sairaalan ovelta?
Missä sairaalassa pitää olla VTI:n takia HAKIJA? Kyseessä on varmaan siis ollut ihan normaali päivystys ottaen huomioon mihin aikaan AP:n avaus on kirjoitettu.
Tähän tää maaimla on mennyt, että toisen auttaminen on jo epäilyksiä herättävää...Hei miettikää oikeesti. Ton naisen mies on varmaan kysynyt, että voiko tämän aapeen mies hakea hänet. Sairaalasta on voitu sanoa, että pitää olla hakija ja aapeen mies on miettinyt kenet saa hakemaan kun ei itse voi.
Tavallaanhan tuo on kunnianosoitus ojos asian haluaa niin nähdä.Tämä kaveri luottaa mieheesi.
Ja virtsis pahana on ihan kamala, ei edes voi pystyssä olla. Sulla aapee ei oo tainnu olla pahaa virtisistä koskaan...kun sanot sen olevan "pienempi" vaiva vaan.