saatiin häälahjaksi pyyhe
tultiin häämatkalta ja alettiin tutkimaan häälahjoja tarkemmin. eräs tuttavapariskunta (ei mikään köyhä) oli antanu lahjaksi meille kaks pyyhettä. pyyhkeitä ei ollu ees lahjalistassa..kyllähän meillä aikuisilla ihmisillä on jo pyyhkeitä. tuntuu niin nöyryyttävältä..ei tee mieli laittaa ees kiitoskorttia..eri asia jos ois ees jotain marimekon pyyhkeitä.varmaan jostaki tokmannilta ostettuja..itse en kehtaisi
Kommentit (16)
ja ei ollet edes lahjalistassa!!voi kamala! törkeää antaa jotain,mitä ette olleet ahneena lahjalistaan kirjoittaneet!!
peskää itsenne. ja ostakaa vaikka dödöä,ja käykää kampaajalla ja parturissa.siistikää itsenne.
nyt 7v. jälkeen huonot olen heittänyt pois, mutta ne parhaat Finlaysonin pyyhkeet ei ole edes väriään menettäneet!
On ihana kun on uutta kodissa, heitä niitä vanhoja pois tai laita lattiarätiks.
Älä turhista nokkiin ota.
Tulipas kurja mieli ja tosi nolo olo. Olinko ihan idiootti? :(
kun tällä pariskunnalla se ei olisi todellakaan ollut kiinni rahasta.ap
alkaa provojen tasokin mennä jo niin huonoksi että eiköhän tää ilta ole tässä - öitä...
Ap provoilee tai on jäänyt rinsessavaihde pahasti päälle häiden jälkeen.
Tulipas kurja mieli ja tosi nolo olo. Olinko ihan idiootti? :(
Ja kiittämättömyys on maailman palkka..
ap:n olisi syytä mennä itseensä.
alkaa provojen tasokin mennä jo niin huonoksi että eiköhän tää ilta ole tässä - öitä...
kyllähän tähänki puolenkymmentä tarttu..
Mitä väliä sillä oikeasti on? Teill oli hääpäivä, toivottavasti onnellinen ja ikimuistoinen
johon lahjat eivät ole vaikuttaneet millään tavalla vaan vieraat jaotka sitä halusivat juhlia teidän kanssa.
Me saimme myös kaksi pyyhettä häälahjaksi, oli tosin marimekon mutta silti oli minusta kaunis ajatus takana ja pidimme lahjasta oikeasti.
Menee aika pinnalliseksi tuo lahjalistat ja kaikkea. Mietitäänpä mitä se naimisiinmeno oikeasti on, ei meillä ainakaan sitä lahjojen saantia ja arvostelua.
Sitäpaitsi, nyt kun käytämme pyyhkeitä, niin tule aina hyvät muistot mieleen.
T. Vieraanne
Tarkoitatko että ne joilla on rahaa kuin roskaa niin heidän tulisi ostella kallita lahjoja ja köyhemmät pärjää vähemmällä? Minusta se ajatus on tärkeintä ja olisin kiitollinen pyyhkeistäkin. Meillä kun nuo on jo aika vanhoja. Voin toki antaa osoitteen jos haluat minulle ne lähettää. Tulisi tarpeeseen.
mun tarvii varmaan kanssa nolostua. Ikinä kun en vielä ole ostanut yhtään häälahjaa lahjalistalta. Aina olen hommannut jotain yksilöllistä ja spesiaalia juttua tai itse tehtyä.
Tädille ja sen miehellekin laitoin omatekoiset vähän erikoisemmat villasukat. Mut hei lapissa asuvina pitivät arvossa.
mun (rikas) serkkuni ihan pyysi pyyhkeitä ja ne veitiin.
Samoin itse saatiin pyytämättä. Kivaa! Omat huonommat voi viedä vaikka löytöeläintaloon.
saatiin häälahjaksi pyyhe tuntuu niin nöyryyttävältä..
eikö kirjoituksesi näytäkin typerältä.
ap, aikuistuisitko?