Ansaitsen 4236 euroa/kk. Mitä haluat kysyä?
Asun PK-seudulla omistusasunnossa, ajan omaa autoa (kevythybridi), ostan ruokaa hintoja tarkastellen, syön muutaman kerran viikossa lounasbuffetissa, harvoin a la cartessa, matkailen työssä riittävästi, niin harvemmin vapaa-ajallani teen niin.
Mitä haluat kysyä minulta?
Kommentit (44)
Miten pärjäät noin pienillä tuloilla?
Onko tuo palkka sinusta jotenkin poikkeuksellinen kun teit tällaisen aloituksen?
Minulla on miljoonia, loma alkoi, lösötän kotona ja yritän keksiä mille alkaisi.
Miltä tuntuu olla köyhä Helsingissä?
Vierailija kirjoitti:
Brutto vai netto?
Ihan sama kumpi - ei noilla vielä juhlita vaan kituuttamaan joutuu. Varsinkin PK-seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Brutto vai netto?
Brutto. Lisäksi tulee verottomat päivärahat, olosuhdekorvaukset ja paikallaololisät.
AP
Miksi sulla on huonompi palkka kuin mulla?
En mitään. Minä tienaan alle tonnin kuussa, asun PK-seudulla velattomassa omistusasunnossa, ostan ruokaa hintoja katsomatta, syön muutaman kerran viikossa lounasbuffetissa, harvoin a la cartessa ja matkailen riittävästi ihan omilla rahoillani.
Sä unohdit se pilkun, eikös sossu tuki oo 423,6e,
Koetko olevasi aidosti onnellinen?
Miksi ansaitset noin vähän? Oletko siivooja.
T. Juristi, tulot n. 13-14 000/kk.
Miksi kuvittelet olevasi sen takia kiinnostava?
Vierailija kirjoitti:
Koetko olevasi aidosti onnellinen?
Saan seksiä mukavasti ja tulot riittävät minulle. Perintöä on myös tulossa, kunhan pesä saadaan jaetuksi.
AP
Mun palkka on 10000 euroa sekunnissa. Mitäs siitä tuumaat?
Ei kysyttävää. Noilla tuloilla pystyisin elämään tuhlailevampaa elämää kun sä, enkä olisi kuitenkaan rahavaikeuksissa, mutta eihän siinä sinänsä paheksuttavaa ole, jos elää säästeliäämmin, mitä on pakko.
Miksi ansaitset noin vähän?