Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haluan tyttövauvan!

Vierailija
06.05.2011 |

meidän perheessä on vain poikia, haluisin tyttövauvan. tiedän, että olen pettynyt, jos tuleekin lisää poikia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväpiirissäni on kaikilla poikia. tunnen hirveää häpeää siitä etten pidä poikalapsista. ne ei ole mitenkään suloisia, paitsi ihan vauvoina. olen taistellut tämän asian kanssa siitä asti, kun aloin odottamaan esikoistani 9v sitten. pelkäsin niin hirveästi hänen olevan poika. tiedän syynkin mistä tämä on tullut: pikkuveljelläni oli hirveästi ongelmia nuorempana ja siskoni odotti silloin lasta. äitini toivoi kovasti tyttöä ettei vaan poika aiheuttaisi ongelmia isona (kyllä naisetkin tekee pahoja juttuja).. jatkuvasti sai kuulla tyttötyttötyttö äitini suusta. äitini toive toteutui, hänellä on neljä lastenlasta ja kaikki on tyttöjä :)

Vierailija
2/7 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti hänelle ei voi tyttöjen juttuja ostaa, mitä nyt ehkä jotain "aarteeksi" helmiä tmv.

t. ap, tyttöä toivova

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritys ehkä aloitellaan ens vuonna. Asennoitunut olen jo siihen että piika sieltä tulee taas:D

t. 3 tytön äiti.

Vierailija
4/7 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule pettymyksiä turhaan

Vierailija
5/7 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempia on meillä ennestään.

Vierailija
6/7 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ole valmis äidiksi, koska kumpi vain voi tulla. käyn asiasta terapiassa ja jollen sitä koskaan hyväksy, en tee lapsia. se on väärin lasta kohtaan:(

Vierailija
7/7 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme mieheni kanssa hämmästyneitä ja kysyimme, miksi niin pitäisi tehdä. Meillähän on jo kolme (biologista) lasta. Poika selitti, että niin saisimme varmemmin pikkusiskon isosiskolle. Sillä kun on jo kaksi pikkuveljeä.