Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akuutti leukemia siskolla :(

Vierailija
06.05.2011 |

Siskollani (8v) todettiin akuutti leukemia, paranemisprosentti on hyvä ja edetään päivä kerrallaan.

Hoidon seurauksena tietenki hiukset lähtee ja on siitä suruissaan. Ajattelin yrittää piristää hieman ja hakea oikeanlaisen ja tietenkin jotain hasuunhauskoja peruukkeja.

Olisiko vinkkejä mistä näitä voisi hankkia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani (8v) todettiin akuutti leukemia, paranemisprosentti on hyvä ja edetään päivä kerrallaan. Hoidon seurauksena tietenki hiukset lähtee ja on siitä suruissaan. Ajattelin yrittää piristää hieman ja hakea oikeanlaisen ja tietenkin jotain hasuunhauskoja peruukkeja. Olisiko vinkkejä mistä näitä voisi hankkia?

ihan itse saavat sovittaa ja valita

moni tykköö kuitenkin pitää erilaisia huiveja, kuten itsekin, tosin olen aikuinen

mut monet lapset pitää myös mieluiten noita huiveja, etenkin kun kesä tulee niin ovat helppoja ja antavat suojan myös auringolta

eli voisitko ostaa useamman huivin, mikä olis lapsen lemppariaihetta, tai muuten vaan nättejä???

erilaisia leikkieperuukkeja kyl saa, mut onko ne oikeesti kivoja ???

en itse ainakaan lapselleni haluaisi, enkä uskoisi et tykkäis

voimia ja iloista mieltä, jaksamista yms rankaa tulee olemaan, mut nykyään moni paranee täysin!

Vierailija
2/4 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin noita leikki peruukkeja ja on kyllä kieltämättä aika kamalia. Tuo huivi idea vois olla aika hyvä, kiitos vinkistä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paljon lämpimiä ajatuksia sinne suuntaan löytyy! ? Jaksamista ja luottamusta parempaan tulevaan!

Vierailija
4/4 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukkikin voisi olla hänestä kiva, kunhan löydät siistin, ja niitä ei lapsille taida oikein olla? Meillä ei serkkupoika peruukkia halunnut.

Voimia hoitoihin ja toivottelen siskollesi sitä kaikista parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän