Mies inhoaa tissejäni.
Alussa olin ihan vapaasti, mutta kun haukkui kerran, kun olis raskaana, en sen jälkeen ole ollut alasti koskaan hänen edessään. Yölläkin pidän rintsikoita tai yöpaitaa.
Kommentit (11)
Entiset kiinteät nätit rinnat muuttuivat kuulemma lapasiksi. Hän ei halua että riisun rintsikoita enää koskaan kun harrastamme seksiä. Ei näytä kuulemma kivalta kun "nainen makaa lapaset kainaloissa".
en ole koskaan kuullut miehistä jotka inhoaa tissejä, tai persettä tai muuta naiseuteen kuuluvaa..
Tulee väkisinkin mieleen että onkohan ne ihan sinuja miehisyyden kanssa, tai seksuaalisuuden..
Minä olisin sanonut, että kyllä sinustakin arvosteltavaa löytyy, haluatko että lettelen. Ei pidä alistua kynnysmatoksi.
Entiset kiinteät nätit rinnat muuttuivat kuulemma lapasiksi. Hän ei halua että riisun rintsikoita enää koskaan kun harrastamme seksiä. Ei näytä kuulemma kivalta kun "nainen makaa lapaset kainaloissa".
tällainen mies ei todellakaan pääsisi edes samaan sänkyyn kanssani, ennen kuin oppisi miten kohdellaan toista ihmistä. kamalaa, tuli oikein huono olo puolestasi. :(
Miten tästä nousta. Mies taitaa olla ihan ääliö muutenkin. Olen huomannut, että kiinnittää kauheasti huomiota naisten takapuoliin ja arvostelee niitä jatkuvasti. Lisäksi huorittelee yms...
Taitaa olla parempi erota?
ap.
Miksi te otatte tuollaisia sikoja mieheksi? Ei voi ymmärtää.
En tosiaan ottanut sikaa mieheksi. Olimme 7 vuotta yhdessä ennen kuin lapsi syntyi ja meillä on ollut hyvä suhde! mies ei koskaan aiempien vuosien aikana moittinut ulkonäköäni, eikä tällaista tulevaisuutta voinut arvata tulevan lapsen synnyttyä! Jo ollessani raskaana mies alkoi vältellä läheisyyttä ja synnytyksen jälkeen olen ollut fyysisesti välillä kuin ilmaa. Olen palautunut raskaudesta neuvolankin mukaan erittäin hyvin (lapsi nyt 2 vee) mutta mies ei tykkää muuttuneesta kropastani ja etenkään rinnoistani joista katosi napakkuus imetyksen myötä. Imetin ihan normiajan eli ½ vuotta.
Ihan kamalaa, ei kukaan pysty sanoon noin rumasti rakastamalleen ihmiselle. Todella julmaa ja loukkaavaa. Nousee entisestään arvostus omaa miestä kohtaan. Vaikka mullakaan ei kummoset riiputtimet oo, niin aina se jaksaa niitä kehua.
Mutta taisin saada pahoja traumoja, sillä vaikka nyxä rakastaa rintani parhaimmiksi, mitä voisi ikinä kuvitellakaan, ajattelen sen olevan vaan herjaa tms.
Kauheaa, kun ei uskalla olla alasti vapaasti ja estoton, vaikka nykyinen mies oikeasti rakastaa kaikkea minussa.
Auttaako joku seksuaaliterapeutti, vai mitä tehdä?
Miksi te otatte tuollaisia sikoja mieheksi? Ei voi ymmärtää.
En tosiaan ottanut sikaa mieheksi. Olimme 7 vuotta yhdessä ennen kuin lapsi syntyi ja meillä on ollut hyvä suhde! mies ei koskaan aiempien vuosien aikana moittinut ulkonäköäni, eikä tällaista tulevaisuutta voinut arvata tulevan lapsen synnyttyä! Jo ollessani raskaana mies alkoi vältellä läheisyyttä ja synnytyksen jälkeen olen ollut fyysisesti välillä kuin ilmaa. Olen palautunut raskaudesta neuvolankin mukaan erittäin hyvin (lapsi nyt 2 vee) mutta mies ei tykkää muuttuneesta kropastani ja etenkään rinnoistani joista katosi napakkuus imetyksen myötä. Imetin ihan normiajan eli ½ vuotta.
Lapsi saa todella huonon esikuvan isältään. Ei kenenkään tarvi tollasta sietää, mieti tulevaisuuttasi eteenpäin ja kysy itseltäsi: tähänkö haluat ainutkertaisen elämäsi pistää? Mieti missä jamassa olet esim. 20 vuoden kuluttua. Löydät ihan varmasti ihmisen joka sinua arvostaa. Sama kaikille muille samanlaisen kohtelun uhreille. Itse jätin tuollaisen ääliömiehen enkä kadu. Lapsillekin tasapainoinen koti jossa ei lyttäämistä tapahdu on paljon parempi ratkaisu.
Mun exä oli tuollainen vaikka olen ihan norm. vartaloinen ja kokoinen nainen. Inhosi tissejä, persettä, hiuksia ja vähän joka paikkaa...tästä seurasi minulle vuosien alentunut itsetunto.
Onneksi nykyinen mieheni rakastaa minua sellaisena kuin olen, vieläkin minun on välillä vaikea olla alasti hänenkin seurassaan, sillä jotenkin häpeilen itseäni.
Älä alistu miehesi arvosteltavaksi! Pidemmän päälle itsetuntosi murenee :(