Mies, miltä tuntuu olla pienimunainen?
Teepä nyt, mies, kulttuuriteko ja kerro hieman elämästäsi pienimunaisena miehenä. Pohdi hieman ääneen millaista se on ollut, millaista mahdollista haittaa pienestä peniksestä Sinulle on ollut, miten elimen koko on vaikuttanut identiteettiisi, suhteisiisi jne. Kerro tietysti myös omat mittasi.
Kommentit (358)
Ihan hyvältä kiitos kysymästä. Ei täydy valita mihin lahkeeseen laittaa kun mahtuu olemaan ja vaimolle löytyy lelut jos tarvitsee.
Jos munan koko on elämän suurin huoli niin täytyy mennä jo todella hyvin.
Yksinäinen, sivullinen elämä, käytännöllisesti katsoen seksitön parisuhde. Yritykset löytää seksikumppani epäonnistuneet koska naiset ovat halunneet isompaa vaikka ovat väittäneet että minun pitäisi olla vapaa. Ujous, katkeruus, viha, itsensä viha, ahdistus, masennus, im-ajatuksia, turhautuminen, apatia, luopuminen, tylsistyminen, dementia, impotenssi. Yleensä rumia vanhoja naisia partnereina mutta jotkut hyvännäköiset keski-ikäiset leikkineet minulla muttei todellista kiinnostusta minuun. Luulisin että kukaan ei ole oikeasti rakastanut minua. Enpä rakasta minäkään itseäni. Ei uralla menestymistä ihan jo siksi että sosiaaliset suhteet ja taidot heikot, jatkuva hylkäämisen ja syrjinnän kokeminen. 10,7 cm erektiossa.
Itselläni ei tuntuisi missään. Olen huomannut, että naisten kanssa on näin isomunaisellakin riittävän vaikeaa, joten olen ollut vapaaehtoisesti sinkku jo kuusi vuotta. Sitä ennen 20 v. ukkomiehenä ja pari yritystä uuteen parisuhde-elämään.
Löysästä muijast vaan tuntuu että pienimunasia on,fakta!
En tunne olevani mies ollenkaan. Katson nykyään paljon p*rnoa missä naiset pilkkaavat pientä penistä samalla kun pitelevät käsissään isoa dildoa jne.
Koko erektiossa sellaiset 10cm ja paksuus tyyliä prinssinakki. Elikkä ei tällä naista tyydytetä.... olen realistinen asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Löysästä muijast vaan tuntuu että pienimunasia on,fakta!
Isomunaisesta kaikki naiset tuntuu tiukoilta.
Miltä sen pitäisi tuntua? Ei kulu aikaa/rahaa naisiin, jos hyviä puolia hakee.
m49
Nainen, miltä tuntuu kantaa parkkihallia alapäässä?
Mulla on pienet Munat levossa 3cm,taistelukunnossa n10cm, naisten kanssa tyssää heti pieni muna. Muutenkin olen ruma, kaikki naiset sanoo sä oot ruma ja tyhmä. En saa töitä kun olen tyhmän näköinen, ruppeissin yrittäjäksi mutta kukaan ei osta mun tuotteita, olen kätevä oikeasti mutta ihmiset sanovat että en osaa mitää, ne haluaa uskoa että en osaa mitään. En voi menna saunassa kun kaikki nauraa kun on pienet Munat. Nykyaan Munat ovat kaikki kaikessa. Teenkö itsemurhan, ainakin ihmiset haluavat niin
Mistä minä sen tietäisin? Olisit kysynyt kun olin pikkupoika.
Mulla on n 14,5 cm ja wc-paperirullahylsyn paksuinen. Ei harmita vaikka ei oo 30 cm niinkuin iso muna olisi. Näitä ei Suomessakaan ole. Naisiakaan ei harmita kun pysyy kovana eikä lerpahtele ja muut avut ja taidot pitävät neitokaiset tyytyväisinä. Enkä edes ymmärrä minkä takia peniksen mittojen pitäisi harmittaa, ennemmin häpeäisin koulutuksen, yleissivistyksen, ulkonäön tai kielitaidon puutetta
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ei ehkä määritelmän mukaan ole pieni, n. 18 cm erektiossa ja ympärysmitta 15 cm. Siitä huolimatta kaikkien seksipartnereiden kanssa, yhtä lukuunottamatta, homma on ollut kuin patongin heiluttelua porttikongissa. Exäni piti kokoani sopivana ja saikin orkkuja yhdynnän aikana, mutta itse en kovinkaan usein onnistunut tulemaan vajavaisen stimulaation takia. Seksielämän aloitin 17-vuotiaana aika monta partneria takaperin ja nyt ikää on 32.
Onneksi tosiaan naisen voi tyydyttää myös käsin ja kielellä, missä olen harjaantunut näiden vuosien aikana mielestäni aika taitavaksi.
Siitä huolimatta tämä puute harmittaa minua lähes päivittäin, ja siksi tunnen itseni miehenä täysin hyödyttömäksi.
Muuten olen kai ominaisuuksiltani ihan normaali mies, 180 cm, suht komea ja urheilullinen. Naisia riittäisi, mutta en tunne itseniäni haluttavaksi tämän takia.
Olet poikkeus. Tuolla koolla pitäisi todellakin tuntua. Oletko runkannut liikaa ja siksi herkkyys hävinnyt? Et tosiaan ole herkkä peniksestäsi noilla spekseillä. Suurin osa muista miehistä nauttii paljon pienemmilläkin vehkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ei tuntuisi missään. Olen huomannut, että naisten kanssa on näin isomunaisellakin riittävän vaikeaa, joten olen ollut vapaaehtoisesti sinkku jo kuusi vuotta. Sitä ennen 20 v. ukkomiehenä ja pari yritystä uuteen parisuhde-elämään.
Runkkari joka ei pysty enää naisten kanssa. Surullista
Ihan sama, kun minulla on paljon rahaa.
Seksiklubeilla kun on pyörinyt niin on huomannut, että oma 15-16cm vekotin on kyllä ihan helvollinen. Tosi harvoin näkee oikein komeita kulleja. Suurin osa on säälittävämpiä kuin oma. En tiedä miten jengi mittailee noita kun foorumeilla kaikilla on 19cm. Ei ne ainakaan seksiklubeilla uskalla käydä :)
Vierailija kirjoitti:
Seksiklubeilla kun on pyörinyt niin on huomannut, että oma 15-16cm vekotin on kyllä ihan helvollinen. Tosi harvoin näkee oikein komeita kulleja. Suurin osa on säälittävämpiä kuin oma. En tiedä miten jengi mittailee noita kun foorumeilla kaikilla on 19cm. Ei ne ainakaan seksiklubeilla uskalla käydä :)
Ne mittaa kaikki peräaukolta asti.
Oikein hyvältä tuntuu kun olen hoikka pyllistäjä ja pidän yllä femboylookkia. ;P
-Femboy 23 <3
Ihan yhtä hyvältä sen pienemmän munan stimulointi tuntuu sen käyttäjässä kuin sen 30 senttisen, joka ei pysy jäykkänä 10 minuuttia pitempään kuitenkaan ja aina spermaa tulee vain muutama tippa.
Tästä saa nyt sen kuvan, että miehet haluavat muiden miesten katseiden takia kookkaan peniksen, outoa. Naiset ovat huolissaan lastensa kokoluokasta, melko sairasta.
Kun oikein tykkää miehestä, niin ei se koko ole haitaksi. Voi tosiaan osua sellaisiin kohtiin emättimen etuseinässä, että squirt on mahdollista, jos on sellainen nainen jolla sellaiset orgasmit mahdollisia.
Penisjatkeet kannattaa kokeilla myös, tuntuu miehestäkin mukavalta. Sellaisen venytyksen jälkeen on hermonpäät on hereillä ja pienempikin tuntuu tosi hyvälle, vaikka luulisi toisin.
Pepussa tuntuu erityisen kivalta ja se on vain hyvä, että ei ylety liian syvälle.
Nykyinen mieheni on hyvin varusteltu.
Onhan siinäkin puolensa. Mutta kostun niin paljon, että tuntuma häviää kuitenkin. Ärsyttävää