Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miltä tuntuu olla pienimunainen?

Vierailija
06.05.2011 |

Teepä nyt, mies, kulttuuriteko ja kerro hieman elämästäsi pienimunaisena miehenä. Pohdi hieman ääneen millaista se on ollut, millaista mahdollista haittaa pienestä peniksestä Sinulle on ollut, miten elimen koko on vaikuttanut identiteettiisi, suhteisiisi jne. Kerro tietysti myös omat mittasi.

Kommentit (358)

161/358 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tämä päivä kerrallaan.

Vierailija
162/358 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahtavaa olla pienimunainen! Aina kun näen John Holmesin puolivelton kullin, jota joutuu käsin ohjaamaan pilluun, olen onnellinen omasta kovasta ja komeasti pystyssä seisovasta 18,5 cm pitkästä ja 14 cm ympärysmittaisesta pippelistäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/358 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on munien halkaisija 2.5 cm. Mutta jälkikasvua on tuottamistaan siittiöistä tullut.

Vierailija
164/358 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muna nyt koko ajan ole peini. eikä koko jan isokaan, joskus se on 8-senttinen ja joskus 17-senttinen. Vaihteluväli on aika iso

Vierailija
165/358 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se 10 ja 17 sentissä heiluu eli mikäpä tässä. Pannaan menemään...

Vierailija
166/358 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tänne tulee jotkut 18 cm melat ul isemaan miten vaikeaa heillä on?

Vierailija
167/358 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on about 13 senttinen aisa. Pieni tällä palstalla, mutta silti suomalaisten keskimitta. Hyvin on toiminut, mutta ei haittaisi, jos olisi vaikka 5cm pidempi. Näillä mennään, enkä ole antanut asian haitata elämääni. Muijakin on pysynyt tyytyväisenä viimeiset 20 vuotta, vai onko joku palstan isokullinen julli käynyt tyydyttämässä hänet?

Vierailija
168/358 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti elämäni suurin tragedia ja yksi suurimmista syistä siihen miksi elämäni on mennyt kuin on. Jatkuva, yli 30 vuotta jatkunut itseinho, olematon itsetunto, täydellinen itseluottamuksen puute ja itsemurha-ajatukset. Kaikki ne johtavat jollain tavalla juurensa riittämättömyyteeni. Kaikki ne kerrat, kun kokoani on pilkattu niin miesten kuin naisten suunnalta ovat vain syventäneet alhoani. Haluttomuus ja kyvyttömyys mihinkään seksuaalisuuteen. Pelko riittämättömyydestä, joka estää kaiken intiimin kanssakäymisen. Eristäytyminen ja normaalin kanssakäymisen välttely. Ikuinen yksinäisyys, kokemattomuus, jatkuva stressi.

Useina päivinä toivon, että en olisi ikinä syntynytkään. 

Vierailija
169/358 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12 cm munalla se on 100 % todennäköisyydellä kohdunsuu jota olet paukuttanut. Pohja on noin 18-20 cm syvyydellä, kun nainen on kiihottunut.

Ja minä kun olen aina luullut, että emätin päättyy kohdunsuuhun.

Joo ei pääty, kyllä sinne pohjalle on vielä matkaa.

Pitää varoa missä kulmassa tökkii, kun kohdunsuun ohitse pääsee niin naiseen ei satu sillai.

No siellä kohdussa se penis ei aiheuta mitään kiihoketta naiselle, joten kaikki yli 12-15cm on täysin turhaa mittaa ja verenkierron tuhlausta.

Vierailija
170/358 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on suhteellista. Mutta jos vertaan omaani johonkin 30 aisaan niin olen mieluummin itseni. Se 30 aisainen ei todellakaan ole ydinfyysikko, vaan joutuu paukuttamaan blondeja kristittyjä peräsuoleen. ;)

Vierailija
171/358 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla se pieni terska vasta onkin, herneen kokoinen on jo iso!

Vierailija
172/358 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmaintakaan aavistusta. Minulle munani on aina ollut juuri oikean kokoinen.

Vierailija
173/358 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kokemuksesta että pienempiä kortsuja on hankala löytää ja marketeissa niitä ei ole.  Snug fit tai tight nimisiä kortsua löytyy erotiikkaliikkeistä joka on jonkinlainen piilonimi pienemmälle kortsulle.

Vierailija
174/358 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
175/358 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, eipä ole enää haitannut ehkä 16-17 ikävuosien jälkeen. Sit kutsutaan itsetunnoksi. Jos jollekin ei ole kelvannut, ei ole ainakaan sanonut. Eli ei tunnu miltään.

Vierailija
176/358 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tuntuu. Vaimo on lukinnut sen siveysvyöhön ja kutsuu sitä pikku pimpukaksi.

Vierailija
177/358 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotain keskiarvon kieppeillä tuo mitta. Olisko 13cm, en tarkkaan tiedä. Eli en tiedä millaista olisi vaikka alle 10 cm munalla. Mutta katson kuitenkin olevani pienimunainen. Olen nyt nainut vaimoani 25 vuotta päivittäin, eikä hän ole valittanut. Mielestäni ainoa asia, joka merkitsee on tuo seikka. Lähinnä huvittaa kun uimahallissa joku metrikulli kädet lanteilla esittelee vehjettään. Kun satun tietämään, että tuskin on sitä yhtä paljon päässyt käyttämään, eikä tule käyttämään. Pienimunaisuus tuntuu hyvältä.

Vierailija
178/358 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se nyt mahtaisi tuntua, kun ei ole kuin muut? Oma käsi tulee hyvinkin tutuksi ja muusta ei sitten tiedäkään mitään.

m49

Vierailija
179/358 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
180/358 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jotain keskiarvon kieppeillä tuo mitta. Olisko 13cm, en tarkkaan tiedä. Eli en tiedä millaista olisi vaikka alle 10 cm munalla. Mutta katson kuitenkin olevani pienimunainen. Olen nyt nainut vaimoani 25 vuotta päivittäin, eikä hän ole valittanut. Mielestäni ainoa asia, joka merkitsee on tuo seikka. Lähinnä huvittaa kun uimahallissa joku metrikulli kädet lanteilla esittelee vehjettään. Kun satun tietämään, että tuskin on sitä yhtä paljon päässyt käyttämään, eikä tule käyttämään. Pienimunaisuus tuntuu hyvältä.

Keskimittainen = pieni? Valot päälle nyt, keskimittainen on yksinkertaisesti keskimittainen. Sitä selvästi pienemmät ovat pieniä ja selvästi suuremmat suuria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi