Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miltä tuntuu olla pienimunainen?

Vierailija
06.05.2011 |

Teepä nyt, mies, kulttuuriteko ja kerro hieman elämästäsi pienimunaisena miehenä. Pohdi hieman ääneen millaista se on ollut, millaista mahdollista haittaa pienestä peniksestä Sinulle on ollut, miten elimen koko on vaikuttanut identiteettiisi, suhteisiisi jne. Kerro tietysti myös omat mittasi.

Kommentit (358)

Vierailija
1/358 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaikuttaa ennenkaikkea itsetuntoon. Saunaillta ovat ahdistavia. Tuntee olonsa epävarmaksi kaikkien viehättävien naisten seurassa. Vaikka kanssakäymiseen ei liittyisi mitään seksuaalista. Tiukkatavaraisen naisen kanssa seksi on ok. Synnyttäneen kanssa kuin tyhjiin lykkisi. Mitat: pituus 16 cm, ympärys 13 cm.

Vierailija
2/358 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoon kolahtaa mutta asian kanssa on opittu hyvin elämään ja kun löysin sopivan, tiukan, naisen niin elämä hymyilee ja tietyissä asennoissa jopa pohjaan ottaa ja sattuu niin kyllä se taas kohottaa itsetuntoa.

Seksi on kyllä enemmän yläpäästä kiinni kuin alapäästä. Se on opittu. Isokin (väljä) nainen kyllä laukeaa kun on puutteessa ja intohimoinen, siihen riittää yksi sormikin, vaikein siis on löytää täysipäinen nainen joka ei yläpäässä tee jo johtopäätöksiä alapään varustuksesta ja siten jo etukäteen tee mahdottomaksi omaa nautintoa. Ainaha alapään lihaksia voi treenata tiukemmaksi ja tuo treenaus pitäisi olla miehillä ja naisilla lakisääteinen, nainen tiukkenee ja miehellä kestävyys paranee.

Kaikille siis yleisesti, tehkää sitä lantionpohjalihasten harjoitusta, suhteissa nautinto paranisi muutamassa kuukaudessa monella kymmenellä prosentilla pareista.

Nykyään saunailloissa mennään pää pystyssä vaikka levossa onkin harvinaisen pientä sorttia niin minkäpä sille voi, en nyt rupea välttelemäänkään noita tilanteita sen vuoksi.

Kokoa siis levossa 5-10cm ja täydessä erektiossa 15-16cm. Ehkei nyt puhuta pienestä mutta keskikokoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/358 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaismiehen keskimittainen meisseli on noin 12cm. Jos kahdella edellisellä on keskiarvoa isompi niin kuinka pieni sitten pienillä mahtaakaan olla.

Vierailija
4/358 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, tässähän nyt kysyttiin pienimunaisten tarinoita, ei isomunaisten. Jos 16 cm peniksellä varustettu kokee omansa olevan pieni, on oikeasti seksuaaliterapeutin paikka.

No, itselläni on kaikilla kriteereillä arvioiden pieni (12,5/10) ja onhan se ollut kova paikka. Hassuinta tässä on se, että koville se on ottanut vasta vanhemmiten; seurustelin ensirakkauteni kanssa aina 25 vuotiaaksi ja olinkin siis autuaan tietämätön vajavaisuudestani pitkään. Vasta erottuani ja satunnaiset suhteet aloitettuani ymmärsin, että minulla on pieni. Kun ymmärsin (eikä valitettavasti monetkaan naiset tätä salanneet), että uuden kumppanin kanssa on mitä todennäköisintä, että olen tämän pienimunaisin kumppani alkoi epävarmuus tietysti hiipimään punttiin. Ei ole helppoa olla poikkeava näin intiimissä ja herkässä ominaisuudessa.

Jos sukupuolista identiteettiäni kokonaisuutena arvioin, on todennäköistä, että tuo tietämättömyys munani pienuudesta "pelasti" minut ja itsetuntoni kehittyi positiiviseksi. En siis naisia tavatessani koe epävarmuutta vasta kuin riisuutuessa ja yleisesti koen itseni hyvännäköiseksi, hauskaksi, kiinnostavaksi jne.

Näin. Enpä nyt jaksakaan kirjoittaa enempää. Jos jotakuta kiinnostaa, voin toki jatkaa paremmalla ajalla.

Vierailija
5/358 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepotilassa noin 5 cm pitkä. Uidessa penis kutistuu aivan olemattoman lyhyeksi nysäksi. Erektiossa se on aika tarkkaan tuo 12 cm.

Saunailloissa olen huomannut lepotilassa olevan penikseni olevan huomattavasti pienempi kuin keskimäärin, varsinaisiin heijareihin verrattuna se on suorastaan mitättömän pieni. Jostain kumman syystä itsetuntoani pituus ei ole häirinnyt koskaan.

Olen muutenkin muita tavallista lyhyempi, 167 cm, mutta naisten keskuudessa minulla on ollut silti hyvää tuuria. Kukaan naisystävistäni ei ole koskaan kommentoinut meisseliäni negatiiviseen suuntaan. Ilmeisen käyttökelpoisesta välineestä on täytynyt olla kyse. Yhden naisen kanssa on ollut ongelmia pohjakosketuksen takia, hän lieni aika lyhytpilluinen koska yletyin tökkimään pohjaan saakka, eikä hän siitä oikein pitänyt. Tiettyjä asentoja piti siksi varoa.

Nykyisen puolisoni kanssa olemme olleet yhdessä kohta kymmenen vuotta ja seksielämä kukoistaa mukavasti. Välillä jyystämme pupujussin lailla ja välillä hiiiitaaaasti ja rauhallisesti.

Tämän kokoinen meisseli ei omien kokemusteni mukaan ole ollut este eikä hidaste naisen orgasmeille.

Vierailija
6/358 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. ämpäripilluja, joihin mahtuu nyrkkikin. Siinä on oma nautinto kaukana, vaikka nainen tykkäisikin.

Tämän kokoinen meisseli ei omien kokemusteni mukaan ole ollut este eikä hidaste naisen orgasmeille.

Vierailija
7/358 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 cm munalla se on 100 % todennäköisyydellä kohdunsuu jota olet paukuttanut. Pohja on noin 18-20 cm syvyydellä, kun nainen on kiihottunut.

Yhden naisen kanssa on ollut ongelmia pohjakosketuksen takia, hän lieni aika lyhytpilluinen koska yletyin tökkimään pohjaan saakka, eikä hän siitä oikein pitänyt. Tiettyjä asentoja piti siksi varoa. Nykyisen puolisoni kanssa olemme olleet yhdessä kohta kymmenen vuotta ja seksielämä kukoistaa mukavasti. Välillä jyystämme pupujussin lailla ja välillä hiiiitaaaasti ja rauhallisesti. Tämän kokoinen meisseli ei omien kokemusteni mukaan ole ollut este eikä hidaste naisen orgasmeille.

Vierailija
8/358 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun heitän housut pois, nainen pilkallisesti kysyy, kenet aion noin pienellä pippelillä tyydyttää. Hymyt hyytyvät lmoittaessani, että itseni ensisijaisesti, ja siihen sen koko kyllä riittää.

Vierailija
9/358 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 cm munalla se on 100 % todennäköisyydellä kohdunsuu jota olet paukuttanut. Pohja on noin 18-20 cm syvyydellä, kun nainen on kiihottunut.

Ja minä kun olen aina luullut, että emätin päättyy kohdunsuuhun.

Vierailija
10/358 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikilla, ei ainakaan minulla.Kokemuksesta toki tiedän, että kohdunsuu antaa periksi jonkun verran kun on isompi kohdalla.Itse haluaisin ehdottomasti pienempää, koska yleensä pienimunaiset miehet ovat rakastettavia ja osaavat mitä vain, isomunaiset hirveitä kusipäitä.Eivätkä kehtaa tulla uimahalliin tai yleiselle rannalle.Pienimunainen sen sijaan yleensä tulee.

Vierailija
11/358 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun olen aina luullut, että emätin päättyy kohdunsuuhun.

Joo ei pääty, kyllä sinne pohjalle on vielä matkaa.

Pitää varoa missä kulmassa tökkii, kun kohdunsuun ohitse pääsee niin naiseen ei satu sillai.

Vierailija
12/358 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 13-14 juhlakunnossa, mutta löysänä suhteessa sitäkin pienempi.

Miksi vituttaa ? Siksi koska jokunen kaato on pienimunaisuuden vuoksi jäänyt tekemättä. Puolituttuja ex-työkavereita, joiden parissa eittämättä jutut ovat liikkuneet.

Vierailija
13/358 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitkä jutut ovat liikkuneet? Jutut munasi koosta?

Miksi vituttaa ? Siksi koska jokunen kaato on pienimunaisuuden vuoksi jäänyt tekemättä. Puolituttuja ex-työkavereita, joiden parissa eittämättä jutut ovat liikkuneet.

Vierailija
14/358 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliin jääneet, vaan häntäheikin maineen???

Vaikea uskoa että joku nainen ois niin sika että kommentois tuommosta "kenet meinaat tyydyttää" juttua? onko muka tapahtunut oikeassa elämässä? Jos näin niin ehkä vääränlaisiin naisiin olet sekaantunut? Mutta hyvä vastaus :-D

Vierailija
15/358 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä varmasti olenko pienimunainen, mutta siltä minusta tuntuu. Olen pannut vain yhden naisen kanssa. Lapsen saamisen jälkeen, kun pillu väljeni, seksi on ollut ihan eri laista. Ihan perseestä siis. Kokoni on 16/13. En tiedä onko se keskikokoinen. Luultabasti on, mutta en haluaisi olla keskikokoinen vaan ainakin 20/16 vehkeellä varustettu, koska haluaisin saada itsekin seksistä nautintoa.

Vierailija
16/358 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pieni munaisia ottaa pattiin.

että naiset haluais joskus kokea isoa munaa.

että miehet haluais josku panna todella hyvä kroppaista naista, tiukka pimppi ja kiinteät rinnat.

että kuka näin ei myönnä itselleen...niin valehtelee.

Vierailija
17/358 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ns. verikulli.

Eli velttona mitätön kapistus mutta juhlakunnossa keskiverto (16-19 cm, riippuu mistä mittaa).

Nykyinen, tai 42 edellistä kumppania ei ole koskaan kommentoineet negatiivisesti, mutta itseä kyllä häiritsee saunailloissa tai naturannoilla lepotilan pienuus. Kylmällä ilmoilla puhutaan kolmen sentin nysästä, helteillä ehkä kuudesta.

Myönnän että mieluummin ottaisin kullin joka on velttona kookas ja vaikka pienenisi erektiossa, jos saisin valita. Mutta nykyistä tai koettua seksielämääni ei vaihtaisi pois.

Nysälläkin tulee toimeen:-)

Vierailija
18/358 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt vasta olen sen tajunnut että mulla onkin ihan normaalin kokoinen.Siis mitalla siittimen päältä painetaan häpyluuhun sen verran kun painuu.

jotain 14 cm pitkä ja ympärysmitta about 13.Naisia on ollut ainakin 70 joiden joukosta löytyy nymfosta pihtariin.Kaikki olleet hoikahkoja.Yksi liian tiukka ei tahtonut saada sisälle, yksi liian väljä (sama kommentti toisiltakin),kaikki muut sopivia.Ei edes sekopäät kännissä ole ikinä valittaneet koosta, eikä seksistä muutenkaan.Joku on sanonut isoksikin.Naisten luulisi olevan helpompaa mitata oman värkkinsä pituus kurkulla tai dildolla, mullakun veitikka katselee lattiakuvioita välittömästi kun mitta otetaan esiin.

Vierailija
19/358 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran mieletöntä seksiä yhden todella pienimunaisen miehen kanssa, oli tosin yhden yön juttu.

Pieni muna osui juuri sopivasti sisälläni johonkin alueeseen, jota en sen jälkeen ole yhdynnässä tuntenut.

Meillä oli tosi kiihkeä yö. Eka yhdynnässä mies liikkui sisälläni vain pari kertaa ja ihmetteli ääntelyäni, että joko nyt saat ;)

Vierailija
20/358 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmaan pitää paikkansa.

Voisin kuvitella, että 2 metrinen äijänköriläs ei välttämättä ole kovinkaan ketterä liikkumaan ja löytämään naisen herkullisimpia kohtia.