Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miltä tuntuu olla pienimunainen?

Vierailija
06.05.2011 |

Teepä nyt, mies, kulttuuriteko ja kerro hieman elämästäsi pienimunaisena miehenä. Pohdi hieman ääneen millaista se on ollut, millaista mahdollista haittaa pienestä peniksestä Sinulle on ollut, miten elimen koko on vaikuttanut identiteettiisi, suhteisiisi jne. Kerro tietysti myös omat mittasi.

Kommentit (358)

Vierailija
201/358 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta tuntuu kuin muiltakin. En kyllä oo nähnyt juurikaan isompia mutta palstan satujen perusteella kaikilla on vähintään 28 senttinen. Siihen en yllä. Ihan tyytyväinen olen itse ja kaikki partneritkin olleet kysyttäessä.

Vierailija
202/358 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos peniksen koko vaikuttaa miehen identiteettiin, olipa iso tai pieni, on tämän syytä varata aika psykologilta tai terapeutilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/358 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vaikuttaa psyykeen. Mitat on siellä 13/10 tienoilla erektiossa ja kiitos suhteellisen paksun häpyalueen rasvakerroksen lepotilassa puhutaan käytännössä terskan mitasta näkyvissä. Seisokissa kuitenkin tuntuu olevan 'riittävä' joten se lienee se tärkein. Mutta se henkinen yliote omasta 'vajavaisuudesta' on omiaan sitten aiheuttamaan sitä että seisokin kanssakin on toisinaan niin ja näin ja siinä on sitten kierre valmis. Suhteita on ollut aika vähän, lähinnä yksi hyvin pitkä sellainen, mutta ei näissä ole koskaan mitään negaa tullut keltään sen suhteen.

Vierailija
204/358 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet munat ovat kätevät nukkuessa. Ei haittaa kääntymisiä. Naidessa ei paljoa haittaa, kun pillun etuosa on varsinainen tuntolein.

Vierailija
205/358 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä, en muusta tiedä. Nais - ja seksirintamalla ei ole koskaan ollut ongelmia. T. 15/11

Vierailija
206/358 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vähempää vois kiinnostaa, miksi pitäisi (17 cm). Pienihän se on mutta täynnä tulta ja tappuraa. Naurettava tarkoitushakuinen aloitus teiniltä.

Vierailija
207/358 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pienet Munat levossa 3cm,taistelukunnossa n10cm, naisten kanssa tyssää heti pieni muna. Muutenkin olen ruma, kaikki naiset sanoo sä oot ruma ja tyhmä. En saa töitä kun olen tyhmän näköinen, ruppeissin yrittäjäksi mutta kukaan ei osta mun tuotteita, olen kätevä oikeasti mutta ihmiset sanovat että en osaa mitää, ne haluaa uskoa että en osaa mitään. En voi menna saunassa kun kaikki nauraa kun on pienet Munat. Nykyaan Munat ovat kaikki kaikessa. Teenkö itsemurhan, ainakin ihmiset haluavat niin 

Etsi jokin pieni nainen. Eiköhän silloin ole riittävä. Ei sitä hongankolistajanaisia tarvitse etsiä.

Vierailija
208/358 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munan mitoilla ei todellisuudessa oo mitään väliä, tärkeintä on et oot sinut itsesi kanssa; on muutakin elämää-keskity siihen äläkä anna perskärpästen lannistaa.

Vierailija
209/358 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pikku munasena oli huoletonta ja muutenkin tietämätöntä aikaa

mutta sitten 16v huomas että pikkku kaverihan on 16cm pitkä 

ja siitä se seksi seikkailut sitten alkoi ja jatkuu yhä liki 60 vuotiaana

Vierailija
210/358 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan paskalta se tietenkin tuntuu. Koko ajan saa hävetä tynkämunaansa. Ja totta kai se on vielä aivan helkkarin arka kylmälle.

Vierailija
211/358 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä varmasti olenko pienimunainen, mutta siltä minusta tuntuu. Olen pannut vain yhden naisen kanssa. Lapsen saamisen jälkeen, kun pillu väljeni, seksi on ollut ihan eri laista. Ihan perseestä siis. Kokoni on 16/13. En tiedä onko se keskikokoinen. Luultabasti on, mutta en haluaisi olla keskikokoinen vaan ainakin 20/16 vehkeellä varustettu, koska haluaisin saada itsekin seksistä nautintoa.

Hmm. Mielikuvistusta ja leluja peliin teille molemmille. Pikkusen pilkettä.  Siitä se seksi ja yhteinen juttu aukeaa.

Vierailija
212/358 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta tuntuu. Yleensä kukaan ei kommentoi kokoa mitenkään, mutta yksi ei halunnut panna ollenkaan kun näki munani erektiossa ja yksi toinen ei halunnut enää sen jälkeen kun työnsi kätensä housuuni. Kukaan nainen ei ole saanut vaginaorgasmia kanssani, eikä juurikaan voihkinut seksin aikana. 

Vierailija
213/358 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä

Vierailija
214/358 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta oikeasti ketjuun vastanneiden miesten ainut seksikumppani on oma vaimo, tämän lisäksi saattaa olla yhden käden sormilla laskettavat känniset yhden yön panot nuoruudesta.

Keskivertomiehellä on elämänsä aikana noin viisi seksikumppania eli se vaimo ja muutama kännipano nuorena.

Ja koska SINÄ et ole järin komea, etkä karismaattinen mies niin munan koostasi huolimatta kumppanisi jäävät korkeintaan tuohon viiteen:)

Vierailija
215/358 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munien koko ei ole oman tahdon mukainen. Ne ovat kasvaneet omaa tahtiaan itsenäisesti. Ja ovat mitä ovat. Venyttely vain vahingoittaa niitä.

Vierailija
216/358 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ylläpidon naiset, jotka haluavat haukkua ja vähätellä kaikkia miehiä. Haittaako että otan kuvankaappauksen tästä keskustelusta?

Vierailija
217/358 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuus peniksen koosta ja faktaa nuorille

Joku idiootti julkaisi kyseisen aloituksen "Mies, miltä tuntuu olla pienimunainen?". Ehkä joku nainen voisi kommentoida tätä minun kirjoitusta. Ensinnäkin miesten ja naisten elimet vaihtelevat, ja ei ole mitään täydellistä. Itsellä on keskiverto vehkeet ja olen tavannut naisen jonka kanssa seksi oli minulle miehenä kivuliasta, hän oli liian tiukka. Naiset ei välttämättä pidä pitkistä, koska ne hakkaavat perällä olevaa seinämää tai liian paksu aiheuttaa kipua. Toisilla molempien koko vain sattuu yhteen ja mies osuu siihen sweet spot kohtaan. Kaikilla on oman kokoiset ja toisilla ne eivät vain satu kohdalleen. En tiedä oliko valetta, mutta eräs nainen kehui että osaan käyttää, ja itsellä on ollut aina halu tyydyttää naista. Nämä koko puheet on myrkkyä nuorien itsetunnolle ja täyttä valetta enimmäkseen? Oma kokemus on että pärjää kun pistää parastaan ja tunne on mukana.

Tämä oli minun julkaisu samasta aiheesta, joka poistettiin.

Vierailija
218/358 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

12cm on munani ja se on vieläpä sellainen, että kasvaa erektiossa reilusti eli velttona on hyvin pieni. Kaikissa pidemmissä suhteissa naiset on saaneet paljon yhdyntäorgasmeja, mikä lienee kuitenkin suhteellisen epätyypillistä En ole paksuutta mitannut, mutta olen huomannut, että paksuus on kiihkeässä yhdynnässä paljon suurempi kuin jos itse aikaansaan erektion runkatessa, joten mittaus edellyttäisi yhdynnän keskeytystä. Vaimoni kanssa on tällöin aika tiukka sovitus.

Vain yhden kerran olen saanut negatiivista palautetta, kun vaimoni totesi, ettå hän saisi nautintoa päällä olemisesta vain jos olisi varsin iso muna. Hänellä on ollut paljon miehiä nuorena, ja hän saa kyllä paljon orgasmeja vaginan kautta seksissämme ja kehuu seksielämäämme. Väittäisin, että 90% panokerroista hän saa. Ei vaikuta itsetuntoon, koska olen kuitenkin pystynyt naiseni tyydyttämään. Saunailloissa en mieti muiden miesten aivoituksia.

Vierailija
219/358 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavaa. Vihaan ja häpeän itseäni, en kelpaa kenellekään, haluaisin vain kuolla.

Vierailija
220/358 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin polyamorisen ihmisen kanssa. Hän aina kehui muiden miesten kokoa ja vertaili niitä omaani. Itsetunto meni, enkä kykene enää suhteeseen kenenkään kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän