Mies, miltä tuntuu olla pienimunainen?
Teepä nyt, mies, kulttuuriteko ja kerro hieman elämästäsi pienimunaisena miehenä. Pohdi hieman ääneen millaista se on ollut, millaista mahdollista haittaa pienestä peniksestä Sinulle on ollut, miten elimen koko on vaikuttanut identiteettiisi, suhteisiisi jne. Kerro tietysti myös omat mittasi.
Kommentit (358)
10 cm pituus ja sen alle on tosi pieni, mutta niin vain sellaisenkin omaavien miehien on tehtävänsä täytettävä. Tsempit heille, ei varmasti ole helppoa naismaailmassa. Ja menettää monta miehistä iloa, kuten seisokki, joka näkyy ja tuntuu paksun farkkukankaan läpi naista kiihoittavasti, Miten upealta näyttää täyteen mittaansa paisunut kulli, miesten saunassa kookkain saa ihailevia ja kateellisia katseita ja uskotaan tämän miehen olevan tosi peto kaataan naisia, kykeneväinen tyydyttämään kaikki naiset ja raskauttamaan helposti, ei kärsi pienimunaisen lailla alemmuudentuntoa.
Ei mikään elinansurma, todellakaan. Mutta ei mitään ongelmaa. Seurustelen viiden lapsen äidin kanssa. Yleensä laukeaa parikin kertaa aktin aikana. Ei feikisti, koska ejakuloi aina lauetessaan. Samoin sykkimisestä tietää että on aitoa. Nautinnollista seksielämää. Hyvin napakasti seisoo vielä vaikka ikää päälle 50.
Niillä mennään mitä on annettu. Ja hyvältä tuntuu. Onni ei tule metrinmitta kädessä, se on korvien välissä.
Miehet lähettelee kuvia kaluista jotka vain tappeja. Vartta ei ole ollenkaan.
Olisi parasta pitää vaan piilossa.
Jos kuva otettu alhaalta päin, pieni on.
on itsellä pieni. 12cm ja halkaisia 3,5. Joten olen luopunut koko seksistä. Ei tarvitse hävetä, eikä tuota pettymystä.
Eihän tämä mukavaa ole. Kerran eräs nainen ei suostunut seksiin nähtyäni penikseni ja sen jälkeen en ole uskaltanut juurikaan naisia lähestyä tai jos joku on lähestynyt minua olen aina poistunut tilanteesta mahdollisimman nopeasti. Kerran päätin sitten mennä maksullisiin naisiin, kun kaveri antoi kontaktin. Tämä nainenkin sitten vain sanoi, että eipähän ainakaan tee kipeää ja kiitteli vielä pikaisesta laukeamisesta. Muuten tämä ei haittaa, mutta sosiaalinen elämä vähän kärsii esim. illanvietoissa, kun baareissa tulee kavereiden kautta ajauduttua väkisinki naisseuraan ja se tietää usein sitä, että se ilta oli sitten siinä.
Juu. Tosi on. Maksulliset naiset on hyvä. Ovat ammattilaisia, eivätkä takuulla paljon välitä, vaikka on kuin pieni. Ovat tyytyväisiä, jos asiakas on mukava/fiksu. Ja kun saavat pyytämänsä taksan. Suosittelen muillekin.
Vierailija kirjoitti:
12 cm munalla se on 100 % todennäköisyydellä kohdunsuu jota olet paukuttanut. Pohja on noin 18-20 cm syvyydellä, kun nainen on kiihottunut.
Ja minä kun olen aina luullut, että emätin päättyy kohdunsuuhun.
Joo ei pääty, kyllä sinne pohjalle on vielä matkaa.
Pitää varoa missä kulmassa tökkii, kun kohdunsuun ohitse pääsee niin naiseen ei satu sillai.
Naisena vastaan, ettei päädy. Kohdun suun nipukka voi laskeutua kuukautisten aikaan ja hieman ennen sitä, jolloin tuntuu, että emätin olisi lyhyempi pituudeltaan. Näin ainakin minulla on.
Vierailija kirjoitti:
ns. ämpäripilluja, joihin mahtuu nyrkkikin. Siinä on oma nautinto kaukana, vaikka nainen tykkäisikin.
Tämän kokoinen meisseli ei omien kokemusteni mukaan ole ollut este eikä hidaste naisen orgasmeille.
Häh? Eiköhän se pienumunaiselle miehelle ole isompi häpeä kuin naisen alapää. Mies ei voi tehdä asialle mitään koko elämänsä aikana..nainen voi testata erilaisia munia😂.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Tosi on. Maksulliset naiset on hyvä. Ovat ammattilaisia, eivätkä takuulla paljon välitä, vaikka on kuin pieni. Ovat tyytyväisiä, jos asiakas on mukava/fiksu. Ja kun saavat pyytämänsä taksan. Suosittelen muillekin.
Tohon te pienimunaiset ukot päädytte, kun ette saa vapaata naista kiinnostumaan itsestänne ja nauttimaan itsestänne. Sääliksi käy, mutta muuta ei voi olettaakaan😂🤷! Saipahan hyvät naurut..itse olen jutun lopettanut heti miehen kanssa jos surkea muna.
En ainakaan naisena jaksa tyytyä kuin isoon.
Elämä on liian lyhyt pienille munille😀.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ei ehkä määritelmän mukaan ole pieni, n. 18 cm erektiossa ja ympärysmitta 15 cm. Siitä huolimatta kaikkien seksipartnereiden kanssa, yhtä lukuunottamatta, homma on ollut kuin patongin heiluttelua porttikongissa. Exäni piti kokoani sopivana ja saikin orkkuja yhdynnän aikana, mutta itse en kovinkaan usein onnistunut tulemaan vajavaisen stimulaation takia. Seksielämän aloitin 17-vuotiaana aika monta partneria takaperin ja nyt ikää on 32.
Onneksi tosiaan naisen voi tyydyttää myös käsin ja kielellä, missä olen harjaantunut näiden vuosien aikana mielestäni aika taitavaksi.
Siitä huolimatta tämä puute harmittaa minua lähes päivittäin, ja siksi tunnen itseni miehenä täysin hyödyttömäksi.
Muuten olen kai ominaisuuksiltani ihan normaali mies, 180 cm, suht komea ja urheilullinen. Naisia riittäisi, mutta en tunne itseniäni haluttavaksi tämän takia.
En ymmärrä naisena tätä..ihan keskimääräistä isompihan tuo on.
Ihan hyvältä tuntuu. Tykkään imeä aviomieheni ison kalun kovaksi ja asettautua sitten lähetyssaarnaajaan selälleen ja levitän hänelle reikäni. Sitten tunnen kun sisään työnnytään ja ihana lihaksikas mies on päälläni ja nai ja suutelee minua. Joskus hän myös imee minun pientä munaani, koska ymmärtää molemminpuolisen nautonnin päälle. ;)
M30
Vierailija kirjoitti:
on itsellä pieni. 12cm ja halkaisia 3,5. Joten olen luopunut koko seksistä. Ei tarvitse hävetä, eikä tuota pettymystä.
Tuon kokoisia on aasiassa vähintään miljardi. Ihan hyvinhän nekin toimii. Tottakai jos nainen on tuhonnut alapäänsä niillä 30cm monstereilla niin eihän siellä tunnu enää mikään isolta paitsi liikennekartio.
Joku 13 senttinen se on ja en ole oikeen ollut varma onko se pieni vai ei, kun vaimokin väittää että se on sopiva ja eikä muka edes huolisi pieni munaista.
Tein testin kun nussin vaimoa. Aloin pikkuhiljaa lyhentämään työntöjen pituutta kunnes lopulta sisälle ei mennyt enään milliäkään, nylkytin vain pillun huulia vasten. Vaimo oli siinä vain ihan normaalisti, eli luultavasti esittää että se tuntuu jossakin. Luulen että kyllä se vehje on niin pieni ja kapea että ei sitä pillulla tunne ollenkaan.
Seuraavaksi katsotaan miten käy jos en koko yhdynnän aikana työnnä munaa sisälle.
No eipä se ole naisenakaan helppoa. Yhdellä on liian pieni ja toisella liian iso, pieni ei oikein tunnu missään, mutta iso tekee kipeää ja rajoittaa, mitä asentoja voi seksissä käyttää.
Pitäisi löytää se juuri sopiva penis, mutta sitten se mies mikä on siihen kiinnitetty ei välttämättä ole toivotunlainen.
Aika usein 12 sentisellä nussiessa kulli jäänyt siihen huulten väliin eikä ole mennyt sisään ollenkaan. Spermat
valuu sitten lakanoille samantien. Vaimo ei ole kuitenkaan valittanut asiasta. Ehkä saa sitten klittalle tarpeeksi stimulaatiota. Näin on mennyt jo yli 10v ja seksiä on 2- kertaa viikossa.
15..edessä on kyl yli keskiverto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ei ehkä määritelmän mukaan ole pieni, n. 18 cm erektiossa ja ympärysmitta 15 cm. Siitä huolimatta kaikkien seksipartnereiden kanssa, yhtä lukuunottamatta, homma on ollut kuin patongin heiluttelua porttikongissa. Exäni piti kokoani sopivana ja saikin orkkuja yhdynnän aikana, mutta itse en kovinkaan usein onnistunut tulemaan vajavaisen stimulaation takia. Seksielämän aloitin 17-vuotiaana aika monta partneria takaperin ja nyt ikää on 32.
Onneksi tosiaan naisen voi tyydyttää myös käsin ja kielellä, missä olen harjaantunut näiden vuosien aikana mielestäni aika taitavaksi.
Siitä huolimatta tämä puute harmittaa minua lähes päivittäin, ja siksi tunnen itseni miehenä täysin hyödyttömäksi.
Muuten olen kai ominaisuuksiltani ihan normaali mies, 180 cm, suht komea ja urheilullinen. Naisia riittäisi, mutta en tunne itseniäni haluttavaksi tämän takia.
En ymmärrä naisena tätä..ihan keskimääräistä isompihan tuo on.
Kiva trollaus 18 cm pitkä ja 15 cm ympärys on top 2 promillessa koon puolesta.
Ei niin pahalta kun löysä reikänen
Kohdussa pidemmälläkään munalla ei tee yhtään mitään. Pienet ja käyrät veripenikset on kovimpia ja tuntuu parhaimmilta ja ne yleensä saa nopeasti uudelleen toimintakuntoon vähällä vaivalla.