Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miltä tuntuu olla pienimunainen?

Vierailija
06.05.2011 |

Teepä nyt, mies, kulttuuriteko ja kerro hieman elämästäsi pienimunaisena miehenä. Pohdi hieman ääneen millaista se on ollut, millaista mahdollista haittaa pienestä peniksestä Sinulle on ollut, miten elimen koko on vaikuttanut identiteettiisi, suhteisiisi jne. Kerro tietysti myös omat mittasi.

Kommentit (358)

Vierailija
121/358 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan huvittavaa ajatella, miten poikiesi tyttöystävät nauttivat, kun saavat isoa munaa.

Vierailija
122/358 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla todella pieni noin 11 cm ja kapea meisseli. se on ihana ottaa suuhun kun ei tartte tukehtua. ja koskapa en ole lorttopillu se myös tuntuu hyvältä, samoin peppupano ennemmin kuin ison kanssa... miehen naamasta näki ekan kerran kun hänen vehkeensä näin että mietti mun reaktiota...sitä ei tullut koska olin kosketuksen perusteella arvellut että john holmes ei ole kyseessä... nyt kostuu kun ajattelen että saispa sen pikkumeisselin sisäänsä ....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/358 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lesbot(kin) tekopenistä sisäänsä mielellään tunkee. Sem täyttö on kuitenkin aika tärkeää, vaikka itse O lähtisikin klitasta..

Vierailija
124/358 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää on 51 ja muiden miesten vehkeet siinä iässä näyttävät eräältä elintarvikkeilta joilla "parasta ennen" päivä on ohitettu aikoja sitten, mutta mullapa se näytttää 13-vuotiaan vehkeeltä.

Vierailija
125/358 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä nyt, mies, kulttuuriteko ja kerro hieman elämästäsi pienimunaisena miehenä. Pohdi hieman ääneen millaista se on ollut, millaista mahdollista haittaa pienestä peniksestä Sinulle on ollut, miten elimen koko on vaikuttanut identiteettiisi, suhteisiisi jne. Kerro tietysti myös omat mittasi.

Vierailija
126/358 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitää olla todella iso molo että tuntuu joltain.

vastakysymys, nainen miltä tuntuu olla ämpärivittu?

Vierailija
127/358 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen koko on aina suhteessa partneriin.Ison munan vaatijat ovat lähes aina elähneitä olentoja joita ei tekisi mielikään panna. Kauniin sensuellit naiset ovat pitäneet peniksen kokoa yhden tekevänä. Ymmärrän kyllä ison munan tarpeen. Kun on menettänyt ulkonäkönsä (ja elämänsä), mies on karmea läskimaha, ja iloa suo enää ulkoiset seikat, on pakko turvautua äärimmäisyyksiin, että tuntuisi EDES JOlTAIN

Vierailija
128/358 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia ei paljon mietiskelyä kaipaa.

Olen 17-vuotias minulla ei ole vielä seksi kokemusta ollenkaan tämän asian takia. Tiedän, että moloni saattaa kasvaa viel muutaman millin.

Eniten tässä asiassa vituttaa se, kun miehet kellä on +15cm muna tulevat forumeille itkemään, että heillä olisi "pieni" muna? Siis mitä vittua? 15cm muna on 2cm pidempi, kun keskiverto Suomalaisen miehen muna. Minun mielestä kaikki 1-13cm pippelit ovat pieniä. Itselläni on 13cm penis tai se riippuu mistä mittaa, kun painan ihan häpy luuta vasten tulos taitaa olla 15-16cm. Mutta huom penikseni on 13cm, kun vedän läskit munan päältä pois muuten sellaiset 11cm, eli minun pitäisi aluksi nyt laihduttaa. Mieli kyllä tekisi saada muutama sentti varteen lisää pituutta ja se kyllä onnistuu aika helposti luin juttua, että Bathmate nimisellä penis pumpulla saa helposti 1-3cm lisää pituutta ja paksuutta myös aika paljon. Aijon ostaa tälläisen laitteen pika puolia toivotaan, että tämä on se ratkaisu pieni munaisille.

Vierailija
129/358 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma kyllä niin vääristynyt. Elämästä on tullut niin vaikeaa. Kun pitäisi auto pestä niin päivä menee ensin miettiessä ja netistä katsellessa että mitäs vahoja, pesuaineita ja vehkeitä kannattaisi käyttää, mistä ne löytää halvimmalla jne. Koittakaa nyt hyvät ihmiset vaan ostaa joku myyjän ehdottama pesuaine tai menkää autopesulaan.

Asiaan. Laittakaa nyt se kullinne kostuneeseen naiseen enempää miettimättä, jos menette pää alaspäin niin eihän sitä vittua tule. Jos ei onnistu niin ottakoon laiskalihas ämpäripillu jonkun mustan miehen molon. Ei tästä tule mitään, jos kaikesta elämässä tekee suuren ongelman. Samalla tavalla kun parisuhteessa ei kemiat aina kohtaa niin ei kohtaa myöskään välineet.

Vierailija
130/358 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi koko ajan naida, vain silloin kun muija haluaa raskaaksi.

Vierailija
131/358 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu hyvältä olla pienimunainen, kun lukee näitä tarinoita. Kuitenkin kuulun itsekin samaan katekorioaan, mutta suhteessa kaluni "siis pippeli" kyllä turpoaa suhtessa enemmän kuin suuri kullisilla.Jos se lepotilassa on 8-9 cm ja seisokissa 16,5 cm, ei isomunaisilla joiden lepopituus on 14-15 cm kasva 30 cm pituiseksi. Joten kyllä sittenkin pienimunaisena on hyvä olla, kun oikein tarkkaan ajattelee...

Vierailija
132/358 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä netissä on liioittelijoita sivustot pullollaan! Keskimittahan taitaa olla pituudessa n. 14 cm ja ympärysmitassa n. 12 cm. Jos tuo on kaikkien keskiarvo niin sitten menee hieman keskiarvon alapuolelle kun pituutta on 12,3 cm ja ympärysmittaa 11,2 cm. Fyysistä pituutta on 187 cm ja painan 85 kg.

Muuhun kroppaan nähden on veijarini vaatimaton, mutta ei ole ollut valittamista. Nuollen olen saanut naisille orgasmin ja jokainen nainen on kyllä ennemmin tai myöhemmin puristanut myös minulta mehut pois. Joskus b-rapun puolelta, mutta kuitenkin aina onnistuu.

Seksi edustaa minulle nautinnon antamista ja saamista. En todellakaan vaivaa päätäni munani koon riittävyydestä tai riittämättömyydestä. Tälle koolle en voi mitään mutta asenteelleni voin. Yritän kompensoida myönteisellä asenteellani ja toistaiseksi on onnistunut hyvin. Olen tavannut fiksuja naisia, joilla on ollut pelisilmää olla kommentoimatta jos kaluni ei olekaan ollut aivan heidän odotusten mukainen. Nyt olen pitkässä seurustelusuhteessa ja naisia on ollut ennen tätä useita kymmeniä.

Pahinta mitä me pienimunaiset voimme vajota tekemään on surkutella asiaa, joka pahentaa entisestään tilannetta. Leuka ylös ja kieli ulos ja naisten kanssa vain nauttimaan!

Vierailija
133/358 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on peräkammarin poitsulla jortikka joka mittaan..,joo. Toivottavasti yksikään nainen ei ole sinulle synnyttänyt!

Mutta eipä hätää käteen vetäessä: Kodin Ykkönen myy silikonipatakintaita, ja netistä voi tilata liukkaria, mutta älä mamin rinnakkaiskortilla sentään tilaa...

Vierailija
134/358 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aamulla avaan silmäni ja lähden aamukuselle, niin siitä se alemmuudentunne ja masennus sitten alkaa. Kusen pieni jöpöttävä kulli kädessä varovasti mahdollisimman pöntön päällä, että edes osa menisi pönttöön.

Vierailija
135/358 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ehkä määritelmän mukaan ole pieni, n. 18 cm erektiossa ja ympärysmitta 15 cm. Siitä huolimatta kaikkien seksipartnereiden kanssa, yhtä lukuunottamatta, homma on ollut kuin patongin heiluttelua porttikongissa. Exäni piti kokoani sopivana ja saikin orkkuja yhdynnän aikana, mutta itse en kovinkaan usein onnistunut tulemaan vajavaisen stimulaation takia. Seksielämän aloitin 17-vuotiaana aika monta partneria takaperin ja nyt ikää on 32.

Onneksi tosiaan naisen voi tyydyttää myös käsin ja kielellä, missä olen harjaantunut näiden vuosien aikana mielestäni aika taitavaksi.

Siitä huolimatta tämä puute harmittaa minua lähes päivittäin, ja siksi tunnen itseni miehenä täysin hyödyttömäksi.

Muuten olen kai ominaisuuksiltani ihan normaali mies, 180 cm, suht komea ja urheilullinen. Naisia riittäisi, mutta en tunne itseniäni haluttavaksi tämän takia.

Vierailija
136/358 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on 16/13 cm ja kaikki oli hyvin synnytykseen saakka.

Itselläni ei ehkä määritelmän mukaan ole pieni, n. 18 cm erektiossa ja ympärysmitta 15 cm. Siitä huolimatta kaikkien seksipartnereiden kanssa, yhtä lukuunottamatta, homma on ollut kuin patongin heiluttelua porttikongissa.

Vierailija
137/358 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on niin kauna hyvin, kun ei tarvitse ajatella seksiä tai ketella mulkkuansa. Muussa tapauksessa alemmuudentunne iskee vahvana. Ensin itkettää ja sitten alkaa suututtaan. Miksi juuri mulle piti sattua pieni kalu? Miksi maailma on niin julma?

Vierailija
138/358 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni onkin melkonen meisseli. mun lepotila on teiä erektio. 32 senttisenä on hyvä huudella...

Vierailija
139/358 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinani on pitkä toisin kuin penikseni (nuppineula kuten puolisoni Laura sanoo). Olin syksyllä aloittanut seitsemännen luokan ja alkuvuodesta oli rinnakkaisluokalleni saapunut tämä upea ilmestys. Silmämme kohtasivat keväällä diskossa, jolloin pyysinkin häntä tanssimaan. Muutaman kappaleen jälkeen uskalsin pyytää häntä poistumaan koulun pihalle. Menimme penkeille istumaan ja hain läheisestä pusikosta piilottamani oluet, jotka "rytmi-rane" (rip veli) oli minulle palkkiota vastaan aiemmin hakenut. Jutustelimme hetken ja mahdollisesti alkoholin vaikutuksesta Laura putosi penkiltä maahan ja repi minut mukanaan päällensä. Hän kikatteli ihanasti ja yht'äkkiä hän otti käteni ja asetti sen rintansa päälle. Samalla hän riisui pois housunsa jonka jälkeen tein nopeasti samoin. Hän pyysi minua työntämään sen sisään, mutta Laura ei ollu tajunnut nopeita työntöjäni ja pikaista tulemistani. Korjasin tilanteen sanomalla Lauralle, että tahdon odottaa avioliittoon. Ja ensimmäisestä hääyöstä aina tähän päivään asti olemme harrastaneet seksiä pimeässä, eikä puolisoni ole ihmetellyt sen kummemmin tuorekurkkua lipastossani jonka vaivihkaan sieltä esileikin aikana kaivan.

Vierailija
140/358 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä tuntuu nykyään. Runkkaaminen on kivaa ja pirun aliarvostettua puuhaa. Sitä kun tekee väksin sen 2-3 kertaa päivässä, niin pelkkä ajatuskin seksin harrastamisesta kuvottaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme