Mies, miltä tuntuu olla pienimunainen?
Teepä nyt, mies, kulttuuriteko ja kerro hieman elämästäsi pienimunaisena miehenä. Pohdi hieman ääneen millaista se on ollut, millaista mahdollista haittaa pienestä peniksestä Sinulle on ollut, miten elimen koko on vaikuttanut identiteettiisi, suhteisiisi jne. Kerro tietysti myös omat mittasi.
Kommentit (358)
Kokemukseni mukaan näitä vaimoja on paljon...hyvä niin
Onneksi ongelma ei koske mammoja tällä palstalla :) Täällä keskipituus on ehkä 18 cm ja paksuuskin sellainen jämäkkä ranteen vahvuinen.
Kokemukseni mukaan näitä vaimoja on paljon...hyvä niin
Täällä rouvat saavat säännöllisesti isoa...mutta onneksi arki ja totuus on toisenlainen.
Pienimunaisuus on rumien miesten ongelma. Itseäni ei ole kukaan haukkunut pienimunaiseksi vaikka sitä olenkin. Naiset vain kehuvat kuinka hyvältä tuntuu. Seksissä on kysymys kokonaisvaltaisesta hommasta. Olen komea ja kiihkeä mies.
en tiiä pieni munanen olen mutta en vuosien varrella ole huomannu et iso haitta ois,vaimolleni joskus huomautan on isoja muniakin,hän sanoo ettei tarvi isompaa,mulla on seisokissa 14cm,sillä 50v.on menny.
mulla on seisokissa 14cm,sillä 50v.on menny.
Seksihän on kokonaisvaltainen kokemus, josta ei voida eritellä, että yksi ainut osa-alue teke siitä täydellistä. Vehkeen koko häiritsee naista juuri niin paljon kuin hän antaa sen häiritä. Jos on joskus saanut kokonaisvaltaisesti hyvän kokemuksen isolla, niin naisesta riippuen koko on merkittävässä roolissa tai sitten ei ole. useimmille naisille seksi ei ole mikään fyysinen urheilusuoritus, jossa tärkein asia on saada pitkää liikettä aikaiseksi emättimessä. Jos kemiat kohtaa niin se riittää valtaosalle, jos eivät kohtaa, niin sitten tarvitaan sitä kunnon parrua. Toisesta on helppo löytää vikoja vain silloin jos kemiat ei kohtaa.
minulla on upea vaimo, jonka saan tyydytettyä seksuaalisesti täydellisesti ja jolta siis periaatteessa päivittäin saan palautetta ettei koolla olisi väliä. Mutta sen kyllä sanon, että itse olen kävelevä esimerkki siitä, että NAISELLE koolla ei ole väliä.
lepotilassa olevaa on mittailla tai vertailla.
Riippuu (muutenkin kuin fyysisesti) monesta asiasta, lämpötilasta, virtsaamistarpeesta, koska saanut viimeksi/kiihotuksesta jne.
Omani on aika snadi levossa, enkä koskaan saunailloissa tiiraile muiden munia, koska
a) ei kiinnosta
b) ei voi tietää minkä kokoinen käyttökunnossa.
Muuten en otta kantaa alkuperäiseen kysymykseen koska omasta mielestä omani on keskimääräistä suurempi.
jos kekskimitta on 13.5-14 niin kys bemariton itkee siellä kun 16. mulla on keskimitta ja seksi on täydellistä
Pitemmällä voisit panna muistakin asennoista kuin niistä kahdesta...
mulla on keskimitta ja seksi on täydellistä
Aika nolo olet. Yletyn keskisormellani vaimon kohdun suulle, mutta silti 17 cm pitkä kaluni mahtuu kokonaan pilluun. Olet sinä aika nolo, ellet tajua tätä juttua.
SINÄ koetat opettaa täällä uutta anatomiaa, jota ei mikään lääketieteen oppikirja tunne ja MINÄ olen sitten nolo?
Emätin päättyy kohdunsuuhun, kuten noist kuvista näet. Se että sinun 17 senttisesi kuitenkin mahtuu vaimosi emättimeen johtuu siitä, että emätin venyy. Kuten voit niiltä samoilta sivuilta opiskella. Ei sen takia tarvitse sisäelimien paikkaa vaihtaa.
Teknisesti sanotaan, että emätin päättyy kohdunkaulaan, mutta käytännössä se ei ole mikään kiinteä symmetrinen putki. Ainakin minulla kohdunnapukka on kallellaan, se tuntuu emättimen etuseinällä, siis tuossa virtsarakon puolella, ja kohdunnapukan etu- tai alareunaan yltää useissa asennoissa vaikka sormi olisi vain muutaman sentin matkalta sisässä. Kohdunnapukka on kiinteä ja pyöreä, ja sen halkaisija on pari senttiä. Kun sormea liikuttaa siitä ylitse syvemmälle, kohdunkaulan yläreuna ainakin minulla sulautuu siihen emättimen pohjaan paremmin kuin alareuna. Alareunassa on selkeämmin tunnettavissa se kohdunkaula, eli kohdunnapukan alareuna nousee sieltä emättimen seinämästä irti. Toki myös emätin joustaa, joten aika vaikea on määrittää sitä "putken" suuntaa takaseinämälläkään. Pohja on tavallaan aina siinä suunnassa mihin sattuu työntämään.
Ja jos yhdynnässä penis työntyy siihen kohdunkaulan alareunaan, eikä liu'u siitä ohi emättimen pohjan suuntaan, niin se sattuu.
Tässä selventävä kuva: http://www.nvscc.com/images/normal_female_anatomy.jpg Joskin istuma-asennossa kohdunkaula eli tuo cervix on minulla paljon paljon lähempänä emättimen suuta.
Ihan ooteenä tämä.
Yläkäyrä ja pitkä penis mahtuu paljon syvemmälle takaapäin panossa, koska kohdunsuu jää peniksen alapuolelle. Doggy style mahdollistaa siis paljon syvemmät työnnöt pitkällä vehkeellä. Jos kohdunkaula on 10 cm syvällä emättimessä niin se ei tarkoita, että 10 cm kalu "riittää" tälle naiselle. Lähes 20 cm saattaa hyvinkin mennä kokonaan sisään...
Ei vaikuta elämääni mitenkään, koska omaan hyvän itsetunnon ja olen hyväksynyt pienimunaisuuteni. Itsehän laukean joka tapauksessa.
11cm ja 4,5cm
Olen aina tiennyt että minulla on pieni penis, mutta todellinen varmuus asiaan tuli armeijan kutsunnoissa terveystarkastuksessa.
Kun oli aika laskea housut, oli lääkäri selvästi ihmeissään, penikseni kun on lepotilassa pelkkä törröttävä esinahka, kysyi onko asiasta tullut ikinä ongelmia.
Vastasin ettei sen suurempia, vaikka totuus onkin vähän eri.
Siinä vaiheessa olin jo aika paniikissa ja kysyin "onko peniksessäni joku vikana?". Lääkäri epäili kyseessä olevan mikropenis, ja kertoi tarkemmin mikä se on. Kysyin hormonihoidosta tarkemmin, mutta silloin aikuisiällä oli kuulema liian myöhäistä, ei kasvata enää penistä.
Tarjolla olisi kuulema jotai seksuaaliterapiaa mutta en ottanu moista vastaan.. Nyt on eletty vuosikausia mikropeniksen kanssa eikä se mitään helppoa ole, naisystävät eivät saa tyydytystä vaikka kuinka koittavat olla apuna yhdynnässä.
Erektiossa pituus kasvaa vähän vajaaseen 8cm.
Joten vinkkinä kaikille miehille joilla on joku "muka" pieni penis, se on juuri hyvä, älkää huolehtiko.
siivoojalle, että 1200 € kuussa käteen on juuri hyvä.
Joten vinkkinä kaikille miehille joilla on joku "muka" pieni penis, se on juuri hyvä, älkää huolehtiko.
Itsetuntoon se on ainakin vaikuttanut. Lapsena jossain vaiheessa huomasi ettei ollut samanlainen kuin muut. No, koulun pakkosuihkut olivat hanurista. yritin keksiä kaikenlaista ettei kaverit oisi huomanneet. Saunominen mökeillä, joo. Porukassa meni siitäkin hommasta hohto. Nuorena sain mietiskellä kaikkea rippileireistä lähtien, ettei tarvitsisi esiintyä alasti. Aika paljon on kyllä vaikuttanut elämään. Olin +30 ennen kuin opin hyväksymään itseni. Mikä asia naisilla voisi vaikuttaa samalla tavalla itsetuntoon? Vehje on velttona karvojen seassa, mutta venyy sitten noin 13-14 sentin paikkeille ja halkaisija noin 4 senttiä.
Normaali miehen muna tuo on!!! Mun miehellä on samanmittainen ja kaikki muut miehet ovat olleet todella todella pienimunaisia, 9/3 jne.
Olen synnyttänyt nainen ja miehen kalu tuntuu aivan taivaalliselle! Mies laukeaa parissa minuutissa aina.
otapa nyt viivotin käteen ja piirrä sillä vaikka paperille 9 cm x 3 cm suorakaide niin näet konkreettisesti sen koon ja voit lopettaa paskapuheet. Tai sitten sinulla on ollut käsittämättömän huono tuuri. Kyllä 13-14 x 4 cm on keskimääräistä pienempi ei siitä mihinkään pääse. Itselläni on 16/4 ja olen koko ikäni kärsinyt kompleksista, viimeinen niitti on ollut se kun vaimo synnytti niin eihän se pillu tunnu enää miltään tällaisella atrillimakkaralla. Pitäisi olla kunnon 20/5,5 uunimakkara niin voisi itsekin nauttia. Vaimo ei valita. Ei siihen naisen kommenttia tarvita että tajuaa olevansa pienimunainen.
Kyllä 13-14 x 4 cm on keskimääräistä pienempi ei siitä mihinkään pääse. Itselläni on 16/4 ja olen koko ikäni kärsinyt kompleksista
Ja varmaan onkin. Munan koosta sen nyt kumminkaan ei pitäisi johtua, kun keskimääräinen koko on sen 13-14 paikkeilla.
Tee jotain itsetunnollesi. Se sinulla on ongelma, ei munan koko, tai vaimon väljyys.
No miksi se ei sitten tuntunut liian väljältä ennen synnytystä? Itsetuntoni siis romahti synnytyksessä vai peräti kaluni kutistui?
Eihän se ole vaimon vika, jos aviomies on pieni munainen!