Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miltä tuntuu olla pienimunainen?

Vierailija
06.05.2011 |

Teepä nyt, mies, kulttuuriteko ja kerro hieman elämästäsi pienimunaisena miehenä. Pohdi hieman ääneen millaista se on ollut, millaista mahdollista haittaa pienestä peniksestä Sinulle on ollut, miten elimen koko on vaikuttanut identiteettiisi, suhteisiisi jne. Kerro tietysti myös omat mittasi.

Kommentit (358)

Vierailija
41/358 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärysmittaa tällä samaisella kerralla mitattiin 15cm paksuimmasta kohtaa, joka EI sitten ollut siitä "nyppylän" kohdalta, vai miksi sitä nyt nimittää, voitte varmaan kuvitella, minkä taakse se esari rullautuu.

Vai mistä? Kuka mies ei terska sanaa tiedä/muista? :o Vai enkö mä vaan osaa hahmottaa mistä kirjoittaja puhuu? mä oon ihan pihalla...

Vierailija
42/358 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan tiennyt.

pekka 10 v

Vai mistä? Kuka mies ei terska sanaa tiedä/muista? :o Vai enkö mä vaan osaa hahmottaa mistä kirjoittaja puhuu? mä oon ihan pihalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/358 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naiset halua suurta penistä, monille jo 16-17 cm on suuri (jopa liiankin).

Pitää vaan hakea naista vähän kauempaa kuin siitä naapurikylästä...

Matkustaminen 8.000 km itään lisää noin +8 cm suhteellista pituutta.

Eli, en tiedä miltä tuntuu normaali/pieni.

Vierailija
44/358 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipähän housut kiristä

Reiska 12cm

Vierailija
45/358 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva ei valehtele, mutta halkileikkaus on luonnollisesti keskeltä toosaa. Emätin on sylinterimäinen tuubi. Kohdunkaula taas on eräänlainen napukka, kuin pikkupippeli siellä tuubin toisessa päässä. Pidempi penis ohittaa tuon napukan tarvittaessa kun emättimen sivuilla on kudosta siellä napukan reunoillakin. Lyhyempi penis saattaa osua kivuliaastikin tuohon kohdunkaulaan, jolloin on vaihdettava asentoa, mut tää on kiinni pariskunnan yhteisestä anatomiasta.

Ja sen pienemmän kalun kanssa on aina pärjännyt. Pienemmän koon oon korvannut hellyydellä ja huomaavaisuudella. Ja olen opetellut tietämään mitä naiset oikeastaan haluaa. Parhaita opettajia ovat ollet lesbonaiset. Saunaillat ovat joskus kiusallisia, mut pienet vinoilut loppuu kun tokaisee että suako kiinnostaakin toisten miesten kalut.. :D

Vierailija
46/358 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta että ihan aikamiehiltä. No, amis on aina amis ja moukka on moukka vanhanakin. Enpä voi kuvitella tilannetta, jossa aikuinen mies vinoilisi toiselle. Taitaapa olla enempi niin, että on niin tyytyväinen omaansa ettei tarvi muille vinoilla.

Saunaillat ovat joskus kiusallisia, mut pienet vinoilut loppuu kun tokaisee että suako kiinnostaakin toisten miesten kalut.. :D

Vierailija
47/358 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovana en ole mitannut

Vierailija
48/358 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pieni on pieni? Onko se keskiarvon eli a 14cm alle vai mitä? Meneekö oma 13/4 XXS, XS vai S ryhmään?

Vierailija
49/358 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miksi surette piniä vehkeitänne, kun suurin osa naisista ei kuitenkaan saa orkkua pelkästä yhdynnästä. Paras rakastaja on se jolla on hellimmät otteet, ja osaa käyttää käsiä ja suuta. Tutkimusten mukaanhan lesbot saavat orkkuja heteronaisia useammin ja silloinhan ei penistä tarvita ollenkaan.Jos pienimunaiset äijämäisen vertailun sijaan keskittyisivät siihen mitä nainen todella kaipaa niin itsetunnossa ei tarttis olla mitään vikaa. Nykyisellä miehelläni on pienet vehkeet mutta parempia orkkuja en ole saanut ikinä!

Vierailija
50/358 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pienuuden takia uskaltanut lähestyä naisihmisiä,joten olen ollut saamatta jo vuosikymmenien ajan.

Vierailija
51/358 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmia tulee silti, vaikka uskaltaisi lähestyä ja menisi naimisiin, tekisi lapsia. Pillu voi venyä synnytyksessä ja ei se tunnu enää hyvältä pieneen munaan, seksi kärsii ja muija pettää ym. Olisi ollut parempi vain tyytyä poikamiehen elämään.

En ole pienuuden takia uskaltanut lähestyä naisihmisiä,joten olen ollut saamatta jo vuosikymmenien ajan.

Vierailija
52/358 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaikuttaa ennenkaikkea itsetuntoon. Saunaillta ovat ahdistavia. Tuntee olonsa epävarmaksi kaikkien viehättävien naisten seurassa. Vaikka kanssakäymiseen ei liittyisi mitään seksuaalista. Tiukkatavaraisen naisen kanssa seksi on ok. Synnyttäneen kanssa kuin tyhjiin lykkisi. Mitat: pituus 16 cm, ympärys 13 cm.

Vierailija
53/358 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuka meinaa mennä lukkoon, kieli turtua ja niska jäykistyä. Kun on pieni pippeli pitää nainen hoidella suuseksin avulla. Joskus nainen on sen verran estoinen että pitää tunninkin verran hoidella suulla ja sormilla että saa laukeamaan. Kaikki ovat olleet tähän asti tyytyväisiä. Munalla vatkataan sen verran että saadaan kassit tyhjiksi. Yleensä pitää runkata loppuun kun ei muuten tule. Minkäs teet. Geenit on mitä on.

Vierailija
54/358 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pienenä huomasin, että minulla on pienet munat. Koulussa kaverit kiusasi minikulliksi. Sitten menin armeijaan ja siellä naureskeltiin ihan avoimesti, kun olen muutoin iso mies, pituus 189cm.

Sitten ensimmäisen ihastuminen ja pettyminen seksissä. Tyttö lopetti seurustelun alkuunsa. Seurasi pitkä runkkukausi ilman naista.

Lopulta sain taas naisen. Opin tyydyttämään hänet käsin ja suullani, mutta siitä huolimatta olen huomannut, että naiseni haluaisi saada isoa kalua sisäänsä.

Sitten paljastuikin, että hän oli ostanut ison moottoroidun sauvan. Minulta menee heti seksihalut, kun näen sen. Onneksi naiseni kuitenkin haluaa olla kanssani kaikesta huolimatta.

Pieni kulli aiheutta paljon kärsimystä miehelle ja hänen seurustelukumppanilleen. Onneksi on naisia, jotka hyväksyvät myös pienikullisen miehen.

Vierailija
55/358 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt, että vika ei olisikaan fysiikassasi vaan ihan jossain muualla? Nautinto seksissä on aika pitkälti kiinni korvien välistä. On aika vaikea kuvitella, että jos on harrastanut seksiä USEIDEN partnereiden kanssa (joista ilmeisesti kovinkaan moni ei ole synnyttänyt koska olet kuitenkin suht nuori), että he kaikki olisivat olleet ns. löysiä. Varsinkin kun peniksesi ei ole mitenkään pieni vaan ihan normaalikokoinen, jopa isohko. 

Sitä mitä on taustalla vajavaisessa stimulaatiossasi en lähde sen enempää arvailemaan. Kuitenkin mieleen nousee kysymys siitä, oletko aivan sinut seksuaalisuutesi kanssa? Oletko tuntenut voimakasta viehtymystä partnereihisi? Ovatko kaikki seksikumppanisi olleet naisia? Oletko miettinyt, että saattaisit saada nautintoa miehistä? Oletko tuntenut vetovoimaa miehiä kohtaan? Onko sinulla muita ongelmia muilla elämänalueilla jotka saattaisivat vaikuttaa näihin seksuaalielämän ongelmiin? Nämä kaikki ovat mielestäni kysymyksiä joita sinun kannattaisi miettiä. EI ole olemassa yhtä "oikeata" tapaa elää ja nauttia seksistä. Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus, ja siihen kuuluu oleellisesti se, että jos pääkopassa jokin asia ei ole kunnossa, ei seksikään tuota nautintoa.

Tunnen itseni täysin hyödyttömäksi miehenä

Itselläni ei ehkä määritelmän mukaan ole pieni, n. 18 cm erektiossa ja ympärysmitta 15 cm. Siitä huolimatta kaikkien seksipartnereiden kanssa, yhtä lukuunottamatta, homma on ollut kuin patongin heiluttelua porttikongissa. Exäni piti kokoani sopivana ja saikin orkkuja yhdynnän aikana, mutta itse en kovinkaan usein onnistunut tulemaan vajavaisen stimulaation takia. Seksielämän aloitin 17-vuotiaana aika monta partneria takaperin ja nyt ikää on 32. 

Onneksi tosiaan naisen voi tyydyttää myös käsin ja kielellä, missä olen harjaantunut näiden vuosien aikana mielestäni aika taitavaksi. 

Siitä huolimatta tämä puute harmittaa minua lähes päivittäin, ja siksi tunnen itseni miehenä täysin hyödyttömäksi. 

Muuten olen kai ominaisuuksiltani ihan normaali mies, 180 cm, suht komea ja urheilullinen. Naisia riittäisi, mutta en tunne itseniäni haluttavaksi tämän takia.****

Vierailija
56/358 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2012 klo 01:17"]

Jo pienenä huomasin, että minulla on pienet munat. Koulussa kaverit kiusasi minikulliksi. Sitten menin armeijaan ja siellä naureskeltiin ihan avoimesti, kun olen muutoin iso mies, pituus 189cm.

Sitten ensimmäisen ihastuminen ja pettyminen seksissä. Tyttö lopetti seurustelun alkuunsa. Seurasi pitkä runkkukausi ilman naista.

Lopulta sain taas naisen. Opin tyydyttämään hänet käsin ja suullani, mutta siitä huolimatta olen huomannut, että naiseni haluaisi saada isoa kalua sisäänsä.

Sitten paljastuikin, että hän oli ostanut ison moottoroidun sauvan. Minulta menee heti seksihalut, kun näen sen. Onneksi naiseni kuitenkin haluaa olla kanssani kaikesta huolimatta.

Pieni kulli aiheutta paljon kärsimystä miehelle ja hänen seurustelukumppanilleen. Onneksi on naisia, jotka hyväksyvät myös pienikullisen miehen.

[/quote]

totah... kyllähän sinäkin luultavasti runkkaat vaikka suhteessa oletkin? ei se sauva sitä tarkoita että olisi tyytymätön mieheen mutta kyllä nainenkin haluaa suhteessa harrastaa itsetyydytystä...hoitele sinä joskus naisesi sauvalla, voisi kiihottaa molempia.

Vierailija
57/358 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sitten oikeastikkin, kyllä se naisia vituttaa.

Jos sanotte, että kukaan ei ole valittanut jne, no ei ehkä ole, koska ei halua loukata. Mutta tosiasia on se, että jos nainen on aijemmin saanut ns. normaalia penistä, kyllä se kaipuu sitäkohtaan tulee sitten ajan kanssa.

Itse olen vielä nuori, ja olen saanut niin pientä, isoa kun normaaliakin. Vaikka iso sattuu, se on silti parempi kun pieni, tähän voi vaikuttaa myös riittävällä esileikillä, tai liukuvoiteella. Mitäpä pienelle penikselle voi tehdä? Omat lantiopohjanlihakseni ovat äärimmäisen hyvässä kunnossa (myös gynekologi todennut asian), treenaan niitä usein ja tiedän siis ettei vika ole itsessäni, vaan jos on pieni penis,se on pieni. Voihan sekin tuntua, mutta ei siitä ole yksin naista tyydyttämään, eli pettämiseen teidän ainakin tulee varautua. Mutta hienoa jos olette itsenne hyväksyneet jokatapauksessa.

Vierailija
58/358 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin haluan munaa. Olen varmaan sitten omituinen nainen. Yhdyntä on todella tärkeää. Tuntee itsensä otetuksi kunnolla. Isolla tuntuu paremmalta kuin minimunalla. Aiemmat miehesi ovat vain olleet tumpeloita tai itsekkäitä. Ei pienimunaisilla ole mitään erikoistaitoja.

Tutkimusten mukaanhan lesbot saavat orkkuja heteronaisia useammin ja silloinhan ei penistä tarvita ollenkaan.Nykyisellä miehelläni on pienet vehkeet mutta parempia orkkuja en ole saanut ikinä!

Vierailija
59/358 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää lukea tälläistä lietsontaa. Voisi kuvitella trollaukseksi jos aikuinen ihminen ajattelee noin jyrkästi.

Vierailija
60/358 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaikka lainaus, ei pitäis olla vaikeaa.

Ikävää lukea tälläistä lietsontaa. Voisi kuvitella trollaukseksi jos aikuinen ihminen ajattelee noin jyrkästi.