Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miltä tuntuu olla pienimunainen?

Vierailija
06.05.2011 |

Teepä nyt, mies, kulttuuriteko ja kerro hieman elämästäsi pienimunaisena miehenä. Pohdi hieman ääneen millaista se on ollut, millaista mahdollista haittaa pienestä peniksestä Sinulle on ollut, miten elimen koko on vaikuttanut identiteettiisi, suhteisiisi jne. Kerro tietysti myös omat mittasi.

Kommentit (358)

Vierailija
61/358 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3-4 cm normaalikoossa ja terska paljaana. Saunoissa hieman hävettää kun vertailen sitä muihin joilla kaikilla on isompi. Erektiossa se kasvaa 12-13 senttiseksi. Olen ollut yhdynnässä kahden naisen kanssa eikä he ole valittaneet pienestä peniksestä.

Vierailija
62/358 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lyhyen raja mikä pitkän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/358 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 14 cm on lyhyt. 14-17 cm on keskikokoa ja yli 17 on pitkä. Vastaavasti ympärysmitassa ohut on alle 13, keskikokoinen 13- 14 ja paksu on 15 ja sen yli.

Mies 16/13

Vierailija
64/358 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei saiskaan, niin vastaan.

Mun miehelläni on pieni, arviolta tuo 12cm, ympärysmitasta en osaa oikein sanoa, mutta eipä se kabanossia kummempi ole paksuudeltaan. Minulle se ei ole kuitenkaan merkittävä asia vakavassa suhteessa.

Seksikumppaneita minulla on ollut lukuisia ennen nykyistä miestäni, ja voin sanoa, että iso muna on visuaalisesti tosi upea, ja tuntuukin hyvältä kaikin puolin. Varmaan esim. täyteläisiä rintoja katselevat miehet ymmärtävät, mistä puhun.

Olin erittäin ihastunut mieheeni, ja kun ekan kerran alkoi hommat mennä seksuaalisväritteisiksi, olin tosi pettynyt, pakko myöntää. En kuitenkaan halunnut lyödä hanskoja tiskiin tuon takia, ja muutaman seksikerran jälkeen havaitsin, että sovimme kyllä kaikin puolin muutoin yhteen seksijutuissakin. Eikä meidän vehkeetkään mitenkään yhteensopimattomat olleet. Seksi on ollut oikein hyvää.

Meillä on nyt kaksi lastakin, ja olen synnyttänyt alakautta. Eiväthän paikat yhtä tiukat ole kuin ennen, mutta edelleenkin tunnen oikein hyvin munan ja mieskin ilmeisesti minut, koska meinaa usein laueta aika nopeasti. Ja jotenkin sitä miehensä peliä arvostaa vielä enemmän, kun se on saanut lapsiakin aikaiseksi :) Tyhmää, eikö??

Haluaisin sanoa teille, miehet, että älkää antako itsetuntonne romuttua seikan takia, mille ette voi mitään. Saunailloissa ei ole pakko käydä, jos ei halua katseiden kohteena olla, mutta jos se naisenne teistä välittää, syttyy kyllä ihan muusta kuin kullin katselusta. Tai jos ei syty, teidän pitää selvittää miten sytytetään!!

Hiukan joskus huolettaa, millaisen pelin poikamme "perii", mutta siihenhän en voi vaikuttaa, hyvän itsetunnon rakentamiseen sen sijaan voin.

Vierailija
65/358 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mies voi periä munansa kokoa myös äidin puolelta. Onko veljilläsi tai isälläsi iso lerssi?

Tai muilla suvussa? Minulla esim on paljon pienempi muna kuin veljelläni vaikka olen pitempi ja muutenkin isompi. Varmaankin hormonitasoni on ollut munankasvuvaiheessa jotenkin pielessä. Tässä olisikin kehitettävää mielestäni eli voitaisiin antaa jotain hormonikorvaushoitoa jos kalu ei ala kasvaa murrosiässä ihan kunnon lerssiksi.

Hiukan joskus huolettaa, millaisen pelin poikamme "perii", mutta siihenhän en voi vaikuttaa, hyvän itsetunnon rakentamiseen sen sijaan voin.

Vierailija
66/358 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppaneita minulla on ollut lukuisia ennen nykyistä miestäni

Onko nykyiselläsi siis kuitenkin merkittävästi pienempi kuin kellään aiemmalla?

Vierailija
67/358 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarannoilla ja uimahalleissa kyllä hävettää kun lepopituus on vaan 4cm. Uimahallin siivoojaki huomautti kerran pienestä varustuksesta.

Erektiossa 7,5- 8cm pitkä ja 2cm paksu joten suhteet on jääny aika lyhyeen kun ei näin pieni kuulemma tunnu missään.

Vierailija
68/358 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Erektiossa 7,5- 8cm pitkä ja 2cm paksu joten suhteet on jääny aika lyhyeen kun ei näin pieni kuulemma tunnu missään.

Vierailija
69/358 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vaikka mulla on pieni (erektiossa 12 cm)niin olen saanut naisille orgasmeja. Eihän se pelkkä paneminen ole mitään, naisella on klitta, tissit ja muita herkkiä paikkoja joita voi ja ehkä pitääkin samalla hyväillä.Viime viikonloppunakin mua vanhempi nainen halusi kolme kertaa kaluni sisäänsä ja oli tyytyväinen.

Vierailija
70/358 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pelkkä paneminen riitäkään? Haluaako naiset tosiaan, että heidän klitoristaan ja rintojaan hyväillään? Nyt alkaa olla jo aika paksua bullshittiä.

Ja asiaan. Naiset feikkaa ihan yleisesti orkkujaan ja tekevät siinä samalla karhunpalveluksen itselleen ja miehelle. Yritä siinä sitten kehittyä hyväksi rakastajaksi kun nainen on "haltioissaan".

Ja mitä edellisen vanhempaan naiseen tulee niin varmaan sitä haluttaa useasti päivässä jos kunnon tyydytys jää saamatta. Uudet seksikerrat ovat sellaisia että "jospa nyt saisin kunnon orkun".

Vierailija
71/358 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa ihan saatanasti

Vierailija
72/358 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan mitä ajattelen,miltä tuntuu olla oikein väljä vittunen et sinne ei pikku pippelillä mennä,vaan hevosen kyrpä pitää olla saat jonku tyydytyksen.

Vierailija
73/358 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläni on pieni, arviolta tuo 12cm, ympärysmitasta en osaa oikein sanoa, mutta eipä se kabanossia kummempi ole paksuudeltaan. Minulle se ei ole kuitenkaan merkittävä asia vakavassa suhteessa.

Kuulutaan samaan kerhoon. Tosin mulla ei ole muita seksikokemuksia, joten en osaa verrata. Koko kokoasia tuli esiin vasta muutaman vuoden seurustelun jälkeen, jolloin seksielämämme oli toki vakiintunutta ja sain orgasmeja lähes joka kerta. Vasta miehen omien puheiden jälkeen tulin edes tietoiseksi tästä "pieni"-asiasta.

Meillä on pieni poika ja aika pieni se pippeli on. Mutta sille asialle ei voi mitään. Ehkä näkee isompana isästään, että miehestä voi kasvaa onnellinen ja rakastettu ja haluttu yhteiskunnan jäsen, vaikkei mikään jättilerssi olekaan.

Elimen koolla ei ole mitään tekemistä onnellisen elämän kanssa. Meillä on onnellinen, lämmin, intohimoinen avioliitto (kohta 15 vuotta), ihanat terveet lapset (tyttö ja poika), molemmat vanhemmat unelmatöissä, ihana koti ihanalla alueella, lämpimät perhesuhteet, toivottavasti ihana tulevaisuus edessä.

En ymmärrä miksi mä kitisisin jostain munan koosta. Haloo. Suurempi suru olisi, jos ei olisi seksiä.

Vierailija
74/358 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jokainen on oman onnensa seppä eli synnytyksen jälkeen voi lähteä etsimään tiukempaa.

Elimen koolla ei ole mitään tekemistä onnellisen elämän kanssa.

Vierailija
75/358 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukseni alkuperäiseen kysymykseen on, että kyllähän tuo vielä 35-vuotiaanakin harmittaa, vaikka asiaa onkin ehtinyt jo murrosiästä lähtien käsittelemään. Ja harmittaa siitä huolimatta, että minulla on upea vaimo, jonka saan tyydytettyä seksuaalisesti täydellisesti ja jolta siis periaatteessa päivittäin saan palautetta ettei koolla olisi väliä.

Ongelma on pohjimmiltaan psyykkinen, seksuaaliseen minäkuvaan liittyvä, mutta toki myös fyysinen: esimerkiksi orgasmin saaminen yhdynnässä on minulle melko vaikeaa peniksen ohuudesta johtuen - ja kondomin kanssa täysin mahdotonta. On itsestään selvää, että harmittaa, kun yhdyntä - josta niin paljon vouhkataan - ei minusta tunnu kovinkaan kummalliselta, koska puristusta ei ole. Jotenkin siis tuntuu, että olen jäänyt aika paljosta paitsi.

Mutta sen kyllä sanon, että itse olen kävelevä esimerkki siitä, että NAISELLE koolla ei ole väliä.

Ja loppuun speksit, kun kaikkia kuitenkin kiinnostaa: pituus 15 cm, ympärys 10,5 cm.

Vierailija
76/358 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikuus säilyi todella pitkään ja lopultahan se paljastui epävarmuudesta johtuvaksi. Epävarmuus johtui lähinnä peniksen hoikkuudesta, jonka huomasin vertaillessani penikseni paksuutta kondomien minimivaatimuksiin. Kerran jopa pääsin kokeilemaan yhdyntää ja silloin kondomi ei pysynyt päällä kuten epäilinkin. (itsetyydytyksessä testattu)

Vanhemmat naiset onneksi olivat ymmärtäväisiä ja ehdottivat anaaliyhdyntää, jotta saisin tiukkaa. Ei oikein innostanut sekään. Vanhemmille naisille riitti terhakka erektio, koska olivat kyllästyneet puolikovaan isoon penikseen, jota oli vaikea saada sisään. Isossakin on siis huonot puolensa, koska isossa peniksessä veren tarve on paljon suurempi.

Olin myös ennenaikaisen erektion mestari. Erektio tuli jo pienestäkin ärsykkestä (tissivako, tuoksu, sääret tai läheisyys)

Ennenaikainen erektio muuttui plussapuoleksi, kun lopetin sen salaamisen vanhemmilta naisilta. Myönsin muka nolona, että kiihotuin naisesta ja monesti sain sillä naisen melkein liikuttuneeksi.

Pyytelin anteeksi mutta se vain lisäsi vaikutusta. Lopuksi pääsin pikapanolle ja hankalaa kondomiakaan ei tarvittu..

Vierailija
77/358 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi myös masentaa ja tekee hallaa itsetunnolle. Nuorempana olin bonarina vielä myös minuuttimuna, nykyään iän ja ympärileikkauksen ansiosta kestää jo pitempään. Varmaan ainakin osittain syynä siihen, että olin jo pitkälle päälle parikymppinen ennenkuin vihdoin pääsin naisen makuun.

Vittumaista, että joka kerta uuden kumppanin kanssa saa aluksi jännittää naisen reaktiota vaatteiden vähetessä. Pari kertaa on tullut naurua tai vittuilua, siinä vaiheessa olenkin sit suosiolla lähtenyt lätkimään.

T: 13-14 cm / 13 cm.

Vierailija
78/358 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla mitalla olet siis lähes keskiarvoa. Ainakin jos tutkimustuloksiin vertaa.

Kokeile jelkkausta, jos haluat isomman. Sillä voit saada pituutta 2-3 senttiä lisää vuodessa, jos vaan jaksat harjoitella. Paksuutta tulee samassa suhteessa.

Itse olen saanut kasvua noin kolme senttiä (15->18).

Vierailija
79/358 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Minulla on pieni kikkeli, 12 cm seisokissa ja ohut. Ihan kuin talousnakki.

Olen tiennyt paikkani avioliiton alusta asti, reilut kaksikymmentä vuotta. Vaimoni seurusteli ennen minun tapaamistani todella iso kullisen miehen kanssa, mutta halusi minusta lapsillemme isän.

Luonteeltani olen alistuva ja nöyrä. Teen pääsääntöisesti kotityöt taloudessamme. Vaimo on ohjaksissa oikeastaan kaikissa asioissa. Ja hänellä on lupani nauttia vapaasti vieraista hyvin varustetuista miehistä, minkä hän tekeekin. Saan imeä vierasta siementä säännöllisesti vaimoni vitusta.

Tilanteeseen ja avioliittooni olen erittäin tyytyväinen.

Vierailija
80/358 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienikaluinen, sen tiedän. Vaimoni ottaa säännöllisesti omansa...oman tyydytyksensä muualta. Nautiskellen levittää reitensä aina kun haluaa jälkilämmittelyn. Sen teen minä kielelläni