Halla-Aholla on taas asiaa :(
Kommentit (96)
Kelpaisiko sulle keskustelukumppaniksi LT joka on persu?
Toivolaa julkisella foorumilla homoneekeriksi, itkee nyt kun joku mollaa?
Halla-Aholla on sana hyvin hallussa ja kirjoituksissa on asiaa. Hän ei kirjoita ns. mutulla, vaan ottaa asioista selvää ja uskaltaa ottaa esille asioita jotka tässä yhteiskunnassa ontuvat. Kaikesta en ole hänenkään kanssa samaa mieltä, mutta tuskin kahta sellaista ihmistä löytyisikään jotka ajattelisivat aivan identiteettisesti toistensa kanssa.
Ja peesi muuten täältäkin noihin Rosa-kommenteihin! Asioista kannattaisi ottaa oikeasti selvää, ennen kuin tulee vaahtoamaan sillä jo edellä mainitulla "mutulla".
kummalla puolen asetta olen. Sisällissodasta puhumisesi on typeryyttä.
Minäkin tiedän millä puolella olen. Harrastan myös ammuntaa.
Ja reserviläisenä sun pitäis tietää, että sisällissota on hyvin mahdollinen tässä tilanteessa mikä nyt vallitsee. Tämä kun tästä kehittyy, niin maahan ei tarvita muslimeita rettelöimään. Voi mussetkin saada turpiinsa. Älä aliarvioi tämän hetken kehityssuuntia! Viherpunasuvaitsevaisto jo uhkailee persuja tappamisella!
Kohta aurat taotaan miekoiksi! Näin jostain luin!
...kaikkialla OLEVANSA homoneekeri. Vaikka todellisuudessa Jani on kyllä homomulatti.
Tämän homomulattiutensa vuoksi Toivola valittiin eduskuntaankin. Älä siis halveksi hänen "homoneekeriyttään". Taidat olla vain kade?
Halla-aho toistaa kirjoituksissaan sota sota sota ja syöttää kannattajiensa päähän konfliktisanastoa, koska Halla-ahon mielenmaisema on sota, ja se haluaa levittää sen ihan joka paikkaan. Seuratkaapas huviksenne, miten se teitä manipuloi.
Koska itse meinaat perehtyä?
Niin tämä se teidän ongelmanne juuri on; tietämättömyys.
Te näennäissuvaitsevaiset ette vaan ymmärrä sitä. Lukekaa tuo linkki Halla-ahon kirjoitukseen vihakirjoittelusta kaikki! Siinä on painavaa asiaa siitä, kuka tai ketkä ovat niitä tämän yhteiskunnan todellisia uhanalaisia ja syrjittyjä. Ja missä se todellinen vihapuhe on. >=(
Toisin kuin ulkomaalaisen näköisiä. Tämä kommentti Halla-ahoja lukematta. Tuota sorrettua raukkaa.
Te ette tiedä näistä asioista mitään, ettekä te edes halua tietää näistä mitään, mutta silti katsotte asiaksenne kommentoida. Sun kirjoituksellasi ei ollut mitään painoarvoa minulle; Halla-aho on oikeasti tehnyt suuren uhrauksen tullessaan omalla nimellään ja omilla kasvoillaan julkisuuteen näillä asioilla. Hän heitti itsensä ja perheensä vihabussin alle siinä vaiheessa, kun nosti kipeän tabun pöydälle, mutta hän teki sen silti. Siksi, koska jonkun oli pakko.
Ai että persu kehtaa haukkua jotakuta tietämättömyydestä? Juu, tehän perustatte mielipiteenne vain ja ainoastaan tietoon. Valitettavasti se tieto on saatu netin keskustelupalstoilta, eikä sillä ole mitään tekemistä tosiasioiden kanssa. Narautin täällä av:lla ennen vaaleja persun, joka väitti perehtyneensä asioihin hyvin. Kävi ilmi, ettei hän ollut edes lukenut puolueen ohjelmia, sillä kun siteerasin erästä ohjelmaa sanasta sanaan, hän väitti, etteivät persut ikimaailmassa sanoisi niin. Eli edelleen on asioihin perehtynyt persu näkemättä. Tulenkohan sitä elämäni aikana näkemään?
Kerro sitten kun oma a) koulutus b) sivistystaso c) perehtyneisyys on edes alkeellisella tasolla. Sähän et tiedä mistään mitään.
Ei mitään perusteluja, ei tietoa, mutta silti vankka mielipide. Noooooin!
Vankkoja perusteluita, olet erinomaisen tervetullut kertomaan niistä "Timo Soinin Ei Portugalin tukipaketille" -keskusteluun - sinun laisesi oikein loistavat poissaolollaan siellä. =) Tule ihmeessä, perustele oma kantasi. Ole hyvä.
Minua ei kiinnosta Soinin kanta Portugalin tukipakettiin, joten en jaksa sinne kirjoittaa. Jos olet se, joka väitti, etten ole FT, niin kerropa miten perustelet tämän väitteesi? Ja jos olet se, joka nimitteli minua hulluksi, niin sepä oli nokkelasti tehty. Millä perustelet sen. Et millään. Et ole vielä esittänyt YHTÄKÄÄN perusteltua mielipidettä, argumentointisi on ala-astetasolla. Sori vaan, mutta siirryn keskustelemaan älykkäämpien ihmisten kanssa. Vahvistit juuri käsitykseni persujen henkisistä kyvyistä. FT
Mistä haluat lähteä liikkeelle? Vai onko kaiken päätarkoitus vain idioottimainen läyhääminen ja oman ylemmyyden todistelu?
Todella sivistyneet ihmiset eivät lyö titteleitä pöytään heti kättelyssä.
...kaikkialla OLEVANSA homoneekeri. Vaikka todellisuudessa Jani on kyllä homomulatti.
Tämän homomulattiutensa vuoksi Toivola valittiin eduskuntaankin. Älä siis halveksi hänen "homoneekeriyttään". Taidat olla vain kade?
Halla-aho toistaa kirjoituksissaan sota sota sota ja syöttää kannattajiensa päähän konfliktisanastoa, koska Halla-ahon mielenmaisema on sota, ja se haluaa levittää sen ihan joka paikkaan. Seuratkaapas huviksenne, miten se teitä manipuloi.
Laitapa edes yksi linkki tuollaiseen Halla-ahon sotasotasota-juttuun!
En usko että laitat :D koska et löydä sellaista!
...ei usko sisällissotaan! Sivarihan sen pitäis olla!
ja olen joskus sanonut että olen läski ja että minulla on perse. Näin ollen minua saa toki haukkua julkisesti läskiperseeksi! Olkaa hyvä vaan! Nyt koko Suomi haukkumaan kaikkia naisia estoitta vitun kusipäiksi joka foorumilla. Koska hei, jokaisella naisella on vittu, ne kusee ja niillä on pää. Selviä vitun kusipäitä! Lähdenkin heti hommafoorumille solvaamaan, se on elämäni tarkoitus!
Laitapa edes yksi linkki tuollaiseen Halla-ahon sotasotasota-juttuun!
En usko että laitat :D koska et löydä sellaista!
"Olemme sodassa"
Halla-ahon mukaan media vääristelee totuutta.
- Sodan ensimmäinen uhri on totuus. Me olemme sodassa, hän julistaa.
Iltalehden tiedustellessa Halla-ahon mielipidettä, hän kieltäytyi vastaamasta.
- Minulla ei ole mitään kommentoitavaa, Halla-aho sanoi Iltalehdelle ja katkaisi puhelun.
Iltalehti ei tavoittanut Timo Soinia useista yrityksistä huolimatta.
"Eläinten kanssa sodin eläinten säännöillä."
- Jussi Halla-aho Scriptassa 1.11.2006
"Me olemme sodassa. Tilanteen mittasuhteet eivät ole auenneet kaikille."
- Jussi Halla-aho Hommaforumilla 13.4.2011
ja olen joskus sanonut että olen läski ja että minulla on perse. Näin ollen minua saa toki haukkua julkisesti läskiperseeksi! Olkaa hyvä vaan! Nyt koko Suomi haukkumaan kaikkia naisia estoitta vitun kusipäiksi joka foorumilla. Koska hei, jokaisella naisella on vittu, ne kusee ja niillä on pää. Selviä vitun kusipäitä! Lähdenkin heti hommafoorumille solvaamaan, se on elämäni tarkoitus!
Hommafoorumilla saat nopeasti ikibannin.
Ainoastaan näillä tasottomilla äitipalstoilla käydään näitä vittukeskusteluja koko ajan! :D
Vihervasemmistolainen aatemaailma ja liberaalius ovat asioita, jotka vallitsevat rauhanaikana; silloin, kun asiat ovat näennäisesti hyvin ja sodan uhka on kaukana omasta kotimaasta.
Ko. aate perustuu myös ajatukseen siitä, että ollaan altavastaajina. Jos me kaikki ryhtyisimme vihervasemmistolaisiksi; meillä ei kovin kauaa olisi minkäänlaista yhteiskuntarauhaa, täällä vallitsisi anarkia. Olisimme ottaneet 2 000 000 maahanmuuttajaa lisää (humanitaarisista syistä tietenkin), perusarvot ajettaisiin alas ja kansa jakautuisi jengeihin. Koko lystin maksajat olisivat kaikonneet maasta pois aikoja sitten.
Sinä se vasta manipuloitu oletkin, kun uskot, että tuollainen ideologia kestäisi todellisuutta ja aikaa. =D Kannattaa tutkia historiaa, ja sitä miksi ja minkälaisissa yhteiskunnallisissa todellisuuksissa (minä aikakausina) konservatiiviset arvot ja patriotismi ovat olleet tärkeitä.
"Me olemme sodassa. Tilanteen mittasuhteet eivät ole auenneet kaikille." - Jussi Halla-aho Hommaforumilla 13.4.2011
Mediasodassa olemme. Se nyt tuli selväksi vaalien aikaisesta paskauutisoinnista ilman Halliksen kommenttiakin :)
Nyt mä tajuan miksi te hommalaiset olette täällä. Hommalla käydään ottamassa kierroksia ja lopputuote suolletaan tänne.
"Eläinten kanssa sodin eläinten säännöillä." - Jussi Halla-aho Scriptassa 1.11.2006
Puhuuko Halla-aho tuossa muslimeista? Toivottavasti, ne ovat kieltämättä helvetin sotaisia elukoita!
Tykkäätkö sä enemmän muslimimarttyyreista a la Perperim?