Olisitko mieluummin 150 cm vai 178 cm?
Olettaen, että olet nainen. :) Perustele!
Itse olisin 150 cm, sillä lyhyet naiset ovat ihan söpöjä ja pitkät näyttävät monesti amatsoneilta....
Kommentit (84)
Olen nyt 175cm ja hyvin tyytyväinen pituuteeni. Pari kaveriani on tuon 178cm, eivätkä ole yhtään liian pitkiä tai amatsoneja :D
koska olen sen pituinen
olen siro ja pieni luinen, vaatekoko 38
en siis mielestäni amatsoni mutta en kääpiökään :)
Pienet ja sirot naiset vaan on niin viehättäviä. Toki monet pidemmätkin ja kurvikkaat, ei siinä. Omaan naisihanteeseeni kuitenkin liittyy nimenomaan tuo pieni koko ja sirous. Itse olen ihan keskikokoinen, 168cm/60kg.
Olisin mieluummin 178cm, ystävättäreni onkin juuri tuon pituinen.
Itse olen 157cm, ja kyllä jos tästä otetaan vielä 7 cm pois niin ei käy! En nykyiselläkään saa keittiön kaapeista tavaroita ilman jakkaraa!!!
Ehkä Itä-Suomessa on lyhyitä naisia ja pohjoisessa. Asun Turussa myös ja olen 171cm pitkä ja perheen lyhin lapsi. Mieheni on 189cm ja voin huoletta kulkea 10cm koroissa. Pituus periytyy. Kim Kardashian ja koripalloilija vaikuttaa kyllä hassulta parilta.
24-35 -vuotiaiden keskipituus on 165 cm, wikipedian mukaan.
ole mukamas pitkä?! Mun mielestä on, etenkin jos tykkää käyttää korkoja. Itse tosiaan oon sen 168cm ja se on hyvä pituus korkojen kanssa, mutta jos olisin jo 178cm niin en todellakaan haluaisi olla lähes 190cm korkojen kera :D tuskin edes käyttäisin korkoja...mutta nämä on tietenkin makuasioita;)
(eikä kukaan voi pituudelleen mitään, ihan pohdin muuten vaan)
T.16 (?)
:)
Ymmärrät varmaan, ettei 24-35 -vuotiaat ole kauhean kattava otos? Tosin ei ollut tuo toinenkaan numero kovin kattavasti laskettu...........
olen 155 ja ½ ja löydän ihan helposti vaatteita aikuisten puolelta :)
Huonekalut, vaatteet, asunnot yms. on suunniteltu pitkille ihmisille. Lisäksi isompi koko lisäisi turvallisuutta.
Olen itse noin 170cm.
Koska en haluausi olla lyhyt, vaikka koen nytkin olevani. Olen 168cm eikä 10 cm lisää haittaisi yhtään. Eikä nuo mallit sun muut pitkät kaunottaret nyt kauheita amtsooneja ole, tuo on typerä mielikuva. Oma mies on 185, joten voisin hyvin kasvaa 10 cm.
Tunnen myös 185senttisen naisen, se on jo vähän liikaa vaikka onkin kaunis nainen.
Haluan olla aikuinen nainen enkä pikkutyttö.
ei aikuisuus tule pituudesta pösilö. Monet proffatkin on mulla olleet jämptejä, pelottavia ja aikuisia naisia, mutta pituus max 155cm
pysyvät kyllä paremman ja nuoremma näköisenä pidempään.
150cm on todella lyhyt. Olisi vaikea nähdä itseni poikkeuksellisen lyhytkasvuisena naisena. Olen tottunut olemaan pitkä (177cm) ja olen erittäin tyytyväinen pituuteeni! Pitkillä jaloillani pääsen harppomaan nopeasti eteenpäin. Näen väkijoukoissa kauas, toisin kuin lyhyt nainen. Yletyn kaupoissa ja keittiössä ylähyllyille ilman jakkaroita. En keksi tästä pituudestani yhtäkään huonoa puolta, koska minua ei amatsonimaisuuskaan häiritse. Mieheni tykkää siitä, että olen pitkä. Vaatteita löytyy kaupoista nykyään helposti. Vielä kymmenen vuotta sitten housun- ja hihanpituudet olivat ongelma, mutta ei enää. Lisäksi minulla on ammatti, jossa on eduksi, että on vakuuttava ja jämerä olemus.
koska olen nyt 172 ja siis tottunut katselemaan maailmaa täältä n. 170 cm korkeudelta. :D
olisi varmaan tosi outoa yhtäkkiä muuttua 20 cm lyhyemmäksi.
huvittavaa, kun moni on sanonut, että olen pitkä. ja sitten pari minua pidempää naista on sanonut, että kiva kun oot noin lyhkänen että voit huoletta laittaa vaikka mitkä kengät etkä silti näytä hujopilta tai oo miestäs pidempi.
eli olen sitten varmaan aika keskimittainen. :D
en ainakaan koe olevani pitkä enkä lyhyt, siksi noi kommentit on aina ihmetyttäneet.
plus mun mielestä on ihan sama onko mies pidempi kuin nainen vai ei, ja ei oo mitään pituusrajaa minkäänlaisten kenkien käytölle suuntaan tai toiseen.
nuorena mallin töitä tehnyt ja missikisoissakin ollut : )
eli ehdottomasti olen pitkä ja hoikka, ja kauniskin : )
lyhyet on ihan lapsen kokoisia, jos vaan 150cm vaikeeta löyttää edes vaatteita.
olen siis ehdottomasti näytävä, ja pitkä nainen mielelläni
mutta 178cm on vastaukseni. Olen 176cm ja taidan olla sen verran itserakas, että siksi valintani on tuo pidempi ;) Luulen, että kaikki ihmiset ovat aika lailla tyytyväisiä omaan pituuteensa tai ainakin toivon niin :)
Joo niinpäs olikin, tai ainakin wikipedian mukaan, ajattelin vielä muutaman vuoden takaista, jonka olin muistavinani. Onpas noussut paljon parissa vuodessa!
-ap