Olisitko mieluummin 150 cm vai 178 cm?
Olettaen, että olet nainen. :) Perustele!
Itse olisin 150 cm, sillä lyhyet naiset ovat ihan söpöjä ja pitkät näyttävät monesti amatsoneilta....
Kommentit (84)
olen 164 cm, ja haluaisin olla ainakin 175 cm pitkä.
Nyt olen 170 cm ja joskus tuntuu, että olen liian lyhyt. Pidän mielelläni korkkareita enkä tunne itseäni liian pitkäksi 10 cm koroissa. Toisaalta hyvä näin, en haluaisi olla ainakaan yhtään lyhyempi.
Olen nyt 169cm ja se on aivan liikaa. Haluaisin olla sen 10cm lyhyempi. Sitten voisin vielä käyttää korkoja. Nyt jos laitan korot jalkaan niin tunnen itseni jättiläiseksi. Ei ole kivaa.
TÄlle amatsonille ei ehkä kelpaiskaan mies, jonka mielestä 178 cm nainen korkeissa koroissa on "pelottava". On ollut itseäni lyhyempiä miehiä, eivät olleet pelokasta sorttia.
Minusta myös pienet naiset ovat usein suloisia ja olisi ihanaa omata pienet jalat ja kädet, mutta en voisi kuvitella maailmaa 30cm lyhyemmän vinkkelistä kun on tähän tottunut!
Sen lisäksi olen hoikka, ja pitkän ja hoikan naisen yllä melkein vaatteet kuin vaatteet näyttävät hyviltä. Minua myös luullaan 10v nuoremmaksi, mikä näin yli 30v tosiaan on kiva juttu (eikä selvästi pienien yksinoikeus). Niin ja mieheni rakastaa pitkiä naisia:)
Koska olen nyt 169cm ja tunnen itseni todella pitkäksi. En voi käyttää korkokenkiä menemättä miehestäni ohi tai kavereistani. Nämä kun kaikki on tällaisia tappeja :D
Oletan että kysyjä on todellakin ton 150 cm..
Kysyjä on itse asiassa 157 cm, että lyhyt toki itsekin :) Ja mitä väliä vaikka olisin 150 cm???? :D Miten se vaikuttaisi tähän kysymykseen?
Itse olen varmasti (kuten selvästi monet muutkin ketjuun vastanneista) tottunut ja oppinut pitämään omasta pituudestani ja näkemään sen hyödyt, siksi itse suosisin tuota 150 cm -pituutta, kuten jo aloituksessa mainitsinkin. Älä ota tätä niin kovin vakavasti, kyllä täällä pitkilläkin oli kova kannatus ;)
Haluan olla aikuinen nainen enkä pikkutyttö.
Itse kirjoittelet amatsoneista ja pidät ilmeisesti 178-senttistä naista kovinkin erikoisena il estyksenä. Mun näkökulma on se, että olen itse pitkä. Mietin, että ehkä joku 195 cm olisi sellainen pituus, mikä olisi niin liikaa, että mieluummin olisin 150 cm.
Itse kirjoittelet amatsoneista ja pidät ilmeisesti 178-senttistä naista kovinkin erikoisena il estyksenä. Mun näkökulma on se, että olen itse pitkä. Mietin, että ehkä joku 195 cm olisi sellainen pituus, mikä olisi niin liikaa, että mieluummin olisin 150 cm.
Vaikuttaa miltä? En ole valittanut kääpiökommenteista, enkä "en tahdo näyttää pikkutytöltä"-kommenteista, ne tulivat joltain muulta. Minua ne eivät häiritse, kestän kyllä :D Kaikki eivät pidä samoista asioista, mutta myönnän kyllä, että amatsoni-sana oli turhan loukkaava valinta. Pahoittelen jos jota kuta loukkasi! Mutta omassa maailmassani n. 180 cm nainen on kyllä aika harvinainen ilmestys, tunnen heitä vain muutaman. n. 150 cm tunnen ehkä noin viisi. Ehkä alueellamme pituus on jokseenkin tasapaksua? ;D
-ap
olen 172 enkä pysty edes kuvittelemaan, miten kamalan pikkuinen onkaan 150.
Mun kysymys olisi, että olisitko mieluummin 160 cm (mulle lyhyt nainen) vai 178 cm.
Tunnen joitakin alle 155-senttisiä, mutta en yhtään 150-senttistä. Voin nimetä ehkä 15 minua pidempää tuttua naista. Olen 177 cm, 32-vuotias ja asun Turussa. Täältä monet missit ja mallitkin tulee, ehkä sitten ihmiset on täällä pidempiä.
Viimeksi, kun mitattiin viitisen vuotta sitten, olin 175,5cm, luulen, että olen parisen senttiä tuosta vielä kasvanutkin..
Vähintään haluaisin olla 165cm ja enintään 178cm.
Miehen taas tulisi olla vähintään 180cm ja enintään ehkä n. 185cm. Itseasiassa sellainen 185 ja ehkä vielä pari senttiä päälle olisi aika unelmaa.
Mun kysymys olisi, että olisitko mieluummin 160 cm (mulle lyhyt nainen) vai 178 cm.
Tunnen joitakin alle 155-senttisiä, mutta en yhtään 150-senttistä. Voin nimetä ehkä 15 minua pidempää tuttua naista. Olen 177 cm, 32-vuotias ja asun Turussa. Täältä monet missit ja mallitkin tulee, ehkä sitten ihmiset on täällä pidempiä.
No suomalaisten naisten keskipituus muistaakseni on n. 164 cm, joten mielestäni nää pituudet on toisiinsa verrannollisia, ja aika normaalejahan nuo on kumpikin kuitenkin. :)
Ja itse tosiaan olen 157 cm ja minun silmissäni 170 cm nainen on jo selkeästi pitkä, joten kyllä tää mielestäni suht objektiivinen kysymysyritelmä oli. ;)
lyhyet on rumia. Pitkä on kaunis.
Itse olen vaan 165
Olen ollut 150cm pitkä viimeksi varmaan jotain ala-asteen neljännellä luokalla! Pitempi olisi luonnollisempi. Olisi tosi järkytys herätä 24 senttiä lyhyempänä.
ja miksikö? Pituus on varmaan aika yhdentekevää, sillä tärkeintähän on "sisäinen kauneus", mutta...
Olen ollut 150cm pitkä viimeksi varmaan jotain ala-asteen neljännellä luokalla! Pitempi olisi luonnollisempi. Olisi tosi järkytys herätä 24 senttiä lyhyempänä.
Minulla ei ole vahvoja pituusmieltymyksiä suuntaan tai toiseen, mutta muistan olleeni 157 cm 11-vuotiaana... Eli en voisi kuvitella itseäni vielä lyhyempänä. Vähän pidempänä kyllä.
Eiköhän kaikille ole ihailijansa. Ja itse kysymykseen: olisin mieluummin 178 cm.