Olisitko mieluummin 150 cm vai 178 cm?
Olettaen, että olet nainen. :) Perustele!
Itse olisin 150 cm, sillä lyhyet naiset ovat ihan söpöjä ja pitkät näyttävät monesti amatsoneilta....
Kommentit (84)
Vois ryhtyä vaikka malliksi, hehheh.
Olen nyt 179 cm ja pituus on tietyllä tavalla tärkeä osa identiteettiäni. Viihdyn pitkänä.
Jos olisin vaikkapa 153 cm pitkä, olisin tod.näk. valinnut toisin.
On lähempänä naisten keskipituutta joka nykyisin 168 cm. Eikä muutenkaan mikään liian pitkä. Liian pitkä olisi 185+ cm ja liian lyhyt alle 158 cm.
ja kärsin siitä, että olen niin lyhyt, kun ei ylety minnekään aina saa kiipeillä ja venyä
... ihmiset tosiaan taitavat helposti sen, kumpi on lähempänä omaa pituuttaan. :) No parempihan se niin on!
Pieni on söpöä (olen 159cm). Tykkään korkokengistä ja 178cm + 10cm korot on liikaa.
Oletan että kysyjä on todellakin ton 150 cm..
Pari senttiä lisää pituutta olis vaan kiva. Musta on ihanaa olla pitkä ja rakastan käyttää mahdollisimman korkeita korkoja.
olen nyt 155 ja oksettaa olla näin lyhyt
Olen myös 174, ja sen 178:n valitsisin noista. Ei se lyhyyskään mitään kamalaa ole, mutta kun on tottunut olemaan kohtuupitkä niin vaikea nähdä itseään minään tappina yhtäkkiä.
Nyt olen 181 cm. :D
Onnekseni olen edes siro, pienirintainen ja hyvin hoikka, koska muuten olisin melkoisen iso nainen.
aika vaikea valita. Tykkään korkokengistä ja naisellisista vaatteista ja luulisin, että yli 180 senttisenä (jopa 188cm korkkareilla) olisin vähän liiaksi amatsoniluokkaa (vaikka hoikka olisinkin). Valitsen sen vuoksi 150cm. Nyt olen normimittainen eli 165.
No, pituuttaanhan ei voi valita eli sikäli aivan turha gallup. Sinänsä aika loukkaavaa, että moni pitkä on ketjussa arvostellut lyhyitä ihmisiä tyyliin "tottakai 178 koska olen aikuinen nainen, en tyttö". Luulin, että aikuisuus on muuta kuin pituus. Älyä se vanheneminen ei näemmä kaikilla kartuta.
Olen nyt 178 cm ja mielelläni ottaisin pari senttiä lisää. En ehkä ihan noin pitkä mutta kyllä tuo olisi parempi kuin 150 cm.
Olen nyt 178 cm ja mielelläni ottaisin pari senttiä lisää. En ehkä ihan noin pitkä mutta kyllä tuo olisi parempi kuin 150 cm.
Liian lyhyet naiset eivät ole jotenkin uskottavia. Uskon että kärsisin tosi paljon 150 cm pituudesta. Olen 170 cm ja tyytyväinen pituuteen.
Onneksi moni mies haluaa taskuvenuksen. Meillä lyhyillä on vientiä.
t: yksi 154cm joka ei yhtään kärsi pituudestaan, eikä omaa uskottavuusongelmia työssään tai muutenkaan.
Liian lyhyet naiset eivät ole jotenkin uskottavia. Uskon että kärsisin tosi paljon 150 cm pituudesta. Olen 170 cm ja tyytyväinen pituuteen.
Onneksi moni mies haluaa taskuvenuksen. Meillä lyhyillä on vientiä.
t: yksi 154cm joka ei yhtään kärsi pituudestaan, eikä omaa uskottavuusongelmia työssään tai muutenkaan.
Ja tosiaan, miehet kyllä tuntuu tykkäävän "taskuvenuksista", jollainen minäkin kai olen tällä huikealla 152cm pituudella :D
Naisilta olen kyllä kuullut tyhmiä kommentteja pituuteni suhteen, mutta en ole tarkemmin jäänyt kuuntelemaan, eihän se minun ongelmani ole, jos jotakuta vaivaa se, etten ole pitkä :)
Luulenpa, että moni mies tykkää pienistä ja söpöistä naisista. Lähes 180cm naisesta (korkkareilla lähes 190cm!) tulee jo aikamoinen amatsoni...saattaa olla jopa pelottava miesten mielestä. Niin, ja usein ystävääni luullaan nuoremmaksi pituuden ansiosta. Se ei ole enää huono juttu yli kolmekymppisen mielestä, nuorempana se ehkä harmitti;)
T. 16