Miehen mielestä anopilla oikeus lastenlapsiin
mutta anoppiapa ei ole oikeutensa kiinnostanut ainakaan viimeiseen 9 vuoteen ;) Anoppi on ollut meillä kylässä, mutta ei koskaan leiki lastenlapsen kanssa, ei soittele, eikä mitenkään huomioi, paitsi tuomalla krääsää ja lumppuja. Olen riidellessä mieheni kanssa ottanut tämän anopin puheeksi ja mies väittää että lastenvalvoja katsoo minut huonoksi äidiksi, kun haukun mummia.
Kommentit (14)
te ootte vipoja miehesi erikoisesti, ihan hoopo.
Miksi ihmeessä riitelet anopista miehesi kanssa? Anoppi toimii tavallaan mutta eihän se sinun vika ole. Totea vain, että luultavasti jotenkin tunne köyhä jos ei lapsenlapsiaan huomioi tuon enempää.
Muuten tietääkseni anopilla ei ole laillisia oikeuksia lapsenlapsiin!!
ei lastenlapsiin, juridisesti ainakaan. Mut jos anoppis ei edes ole kiinnostunut, niin miks niitä vaatis, taitaa olla epätoivoinen mies?
Ikävää, että sinä et arvosta hänen kiinnostustaan, vaan haukut hänen tuomansa tuotteet lumpuiksi ja krääsäksi.
Anoppi on ollut meillä kylässä, mutta ei koskaan leiki lastenlapsen kanssa, ei soittele, eikä mitenkään huomioi, paitsi tuomalla krääsää ja lumppuja. Olen riidellessä mieheni kanssa ottanut tämän anopin puheeksi ja mies väittää että lastenvalvoja katsoo minut huonoksi äidiksi, kun haukun mummia.
eikä koskaan soita näille, onko se sinun mielestä kiinnostusta? ap
Mulla oli kaksi ihanaa mummua ja kumpikaan "ei tehnyt mitään" mun kanssa tai soitellut. Hyvät muistot kuitenkin kummastakin jäi.
Minusta mummulla on oikeudet lapsenlapseen kuten lapsenlapsella oikeudet mummuun. Tietysti oikeudet voi mummu menettää, mutta moraaliset oikeudet on. Te olette ihan kamalia, jos te mietitte, onko mummulla oikeuksia vai ei... Ei juridisia, mutta missä ihmisyys? Ja lapsille ne hirviöanopitkin on usein tärkeitä.
Ota lääkkeet vai kasva aikuiseksi?
Ootteko molemmmat sen anopin lapsia?
kasvan aikuiseksi ja hankkiudun eroon miehestä ja sen ihanasta äidistä, joka ei ole kasvattanut yhtään lasta, normaaliksi. Koko porukalla vippaa ja pahasti :)
Ootteko molemmmat sen anopin lapsia?
Huono äiti olet, jos haukut mummia. Mummihan huomioi lapsenlapsensa hänen taitojensa ja kykyjensä mukaan.
Annat myös lapsille sen kuvan, että toista voi haukkua asioista, joihin kolmas on syypää. Et osaa siis riidelläkään.
Huono äiti olet, jos haukut mummia. Mummihan huomioi lapsenlapsensa hänen taitojensa ja kykyjensä mukaan.
Annat myös lapsille sen kuvan, että toista voi haukkua asioista, joihin kolmas on syypää. Et osaa siis riidelläkään.
kasvan aikuiseksi ja hankkiudun eroon miehestä ja sen ihanasta äidistä, joka ei ole kasvattanut yhtään lasta, normaaliksi. Koko porukalla vippaa ja pahasti :)
Mua vaan ärsyttää nää anopinhaukkujat (kuten sinäkin teit) Ota ukosta ero ja hän hoitaa lasten anoppivierailut.
ja se, että mies kuvittelee, että anopilla on jotain laillisia oikeuksia, lapsenlapsiin. Ja tämä anoppi on haukkunsa ansainnut, usko vain. ap