Olen 173 cm ja painan 82 kg.
Kommentit (48)
Olen ap:n kanssa täsmälleen samaa kokoa ja vyötäröni on 74cm ja vaatekokoni housuissa 40-42 ja paidoissa 38. Eikä ole jenkkakahvoja puristamassa..:)) Entäs ap??
käytin kokoa 44 pääsääntöisesti... Niin erimaillisia olemme.
[/quote]
käytin kokoa 44 pääsääntöisesti... Niin erimaillisia olemme.
[/quote]
Mulla esim. on niin pitkä selkä, että vaikka painan vain 57 ja oon 176 pitkä, niin en vois pitää pienemmän koon kuin 38 paitoja. Mulla olis pienemmässä selkä ja maha ihan paljaana.
Olen mitoiltani 171 ja painan 79, eikä mulla ole jenkkoja, tosin rintavarustus on suuri ja urheilen joten lihasmassa painaa =)
Vaikea uskoa, jos et ole joku steroideja nappaillut bodari...
ymmärtäkää nyt että vartalon malli ja vaatteen valli ratkaisee oikeesti!! Itse painan 70kg ja olen 166cm pitkä, käytän s-m yläosaa ja alaosa on 38-40,joskus 42,riippuu tuokin ihan valmistajasta! pieni pömppö maha mulla on ja reisissa ja pepussa vähän muotoja
vaatekokona yläosa 38 ja alaosa 40 ja reisistä puristaa housut aina. ap
olen 176 cm ja painan tuo 82kg ja koko on 44-46
eli missä makkarankuoressa liikut ap ja se toinen samna mittainen??????????
voisitteko kertoa mistä ostatte vaattee?????
finnwear PLUS maalista emennee mullekin 38 koko
eli onko nuo ilmoittamanne koot just ISOJEN TYTTÖJEN KOKOA???
niissä' kun luulee moni olevansa pienempi kuin on
;))))))))))))
eli itsensä harhauttamista on tuokin...
läski mikä läski
mökin haluun ja yritän laihdyuttaa 10kg
mulla isot rinnat, siksi harvoin käy 38, yleensä 40. Housuissa 40/42. Mulla vähän mahaa ja reisissä liikaa. Musta miehen pitää olla kyllä mua pitempi. En yhtään tykkää noin luikuista miehistä kuin 173/58!! Ihan alipainoinen.
Mun miehessä on enemmän miestä kun sun miehessäs ja isässäs yhteensä. Aika persumaisia kommentteja ettei 58 kilonen mies voi olla mies.
Maratoonarimainen... eli ruipelo ja luikku? Sellaisiahan ne on?
Väitit ettei sellainen ole mies. Miksi yrität kääntää kaiken tuollain.. Persumaisesti?
Ei sellainen olekaan mun mielestä mies, mitä se sua häiritsee? t. Vasemmistolainen.
Älä mustaanmaalaa vasemmistoa senkin persu! Tule vaikka itse katsomaan. Kyllä se mies on!
On tainnut vaan jäädä lapsuusiän kaurapuurot saamatta. Ei pelkkä pippeli tee kenestäkään miestä, tarvitaan siihen muutakin ;))
t. Edelleenkin vasemmistolainen, jos se nyt asiaan jotenkin liittyy.
Olisinpa minäkin yhtä pitkä. Painoa saa aina pudotettua, harmi kun pituutta ei saa lisää.
Olen mitoiltani 171 ja painan 79, eikä mulla ole jenkkoja, tosin rintavarustus on suuri ja urheilen joten lihasmassa painaa =)