Olen 173 cm ja painan 82 kg.
Kommentit (48)
olipahan sitten läskiä tai lihasta tuo painonsa. Vaatekoko tuskin on tuo mitä väittää. Tietysti joku strech kangas venyy ja paukkuu ap.nkin päälle kokoa 38 ja sitten saa hämätä itseään. Pelkän pituutensakin vuoksi tarvitsee varmasti väh koon 40 ja painonsa puolesta väh 42..
mutta olen raskaana viikolla 35. Meinaa polvet pettää.
Oletko 60v vai kannattaisko käydä lääkärissä?
mulla isot rinnat, siksi harvoin käy 38, yleensä 40. Housuissa 40/42. Mulla vähän mahaa ja reisissä liikaa. Musta miehen pitää olla kyllä mua pitempi. En yhtään tykkää noin luikuista miehistä kuin 173/58!! Ihan alipainoinen.
Mun miehessä on enemmän miestä kun sun miehessäs ja isässäs yhteensä. Aika persumaisia kommentteja ettei 58 kilonen mies voi olla mies.
Maratoonarimainen... eli ruipelo ja luikku? Sellaisiahan ne on?
mulla isot rinnat, siksi harvoin käy 38, yleensä 40. Housuissa 40/42. Mulla vähän mahaa ja reisissä liikaa. Musta miehen pitää olla kyllä mua pitempi. En yhtään tykkää noin luikuista miehistä kuin 173/58!! Ihan alipainoinen.
Mun miehessä on enemmän miestä kun sun miehessäs ja isässäs yhteensä. Aika persumaisia kommentteja ettei 58 kilonen mies voi olla mies.
Väitit ettei sellainen ole mies. Miksi yrität kääntää kaiken tuollain.. Persumaisesti?
Väitit ettei sellainen ole mies. Miksi yrität kääntää kaiken tuollain.. Persumaisesti?
Ei sellainen olekaan mun mielestä mies, mitä se sua häiritsee?
t. Vasemmistolainen.
Ei sellainen olekaan mun mielestä mies, mitä se sua häiritsee?
t. Vasemmistolainen.
Älä mustaanmaalaa vasemmistoa senkin persu!
Tule vaikka itse katsomaan. Kyllä se mies on!
vatsasi(mistä nyt ikinä virallisesti mitataankaan) ympärysmittää ja vaatekokoasi?
Olen ap:n kanssa täsmälleen samaa kokoa ja vyötäröni on 74cm ja vaatekokoni housuissa 40-42 ja paidoissa 38. Eikä ole jenkkakahvoja puristamassa..:)) Entäs ap??
ei tekisi pahaa...
Totta, mutta ellei ole viskeraalista rasvaa, niin lääketieteellistä perustetta laihduttamiselle ei ole jos elintavat ovat muuten hyvät.
Mutta kukapa nainen ei haluaisi aina olla hoikempi ja käyttää pienempiä vaatteita.
vaatekokona yläosa 38 ja alaosa 40 ja reisistä puristaa housut aina.
ap
Jäi vähän raskauskiloja enkä ole vielä päässyt vaunulenkeille kun vauva sairastellut. Vaatekoko 42.
kokoon 38?!
Itse olen 173/55 ja kokoni on yleensä 36, joskus 34.
kokoon 38?!
kokoon 38?! Itse olen 173/55 ja kokoni on yleensä 36, joskus 34.
Mä oon 176cm ja painan 57kg ja käytän koon 38 paitoja. Housuissa joskus jopa kokoa 40, koska oon niin pitkä.
Olen ap:n kanssa täsmälleen samaa kokoa ja vyötäröni on 74cm ja vaatekokoni housuissa 40-42 ja paidoissa 38. Eikä ole jenkkakahvoja puristamassa..:)) Entäs ap??
Vai onko kilosi pepussa ja reisissä??
Vai onko kilosi pepussa ja reisissä??
Tossahan on yli 20 kiloa ylimääräistä.Miten se ei muka näy vai onko kirjoittajalla aina liian pienet vaatteet?
kokoon 38?!
että noilla mitoilla menis yleensä 34, joskus 36.
Olen sinua 10cm lyhyempi ja muutaman kilon kevyempi ja vaatekoko 36. Tosin just se 36, ei edes joskus 34, luulisin.
kokoon 38?! Itse olen 173/55 ja kokoni on yleensä 36, joskus 34.
että noilla mitoilla menis yleensä 34, joskus 36. Olen sinua 10cm lyhyempi ja muutaman kilon kevyempi ja vaatekoko 36. Tosin just se 36, ei edes joskus 34, luulisin.
34 menee aika useinkin mutta mm. hihojen pituuden takia valitsen usein 36.
Mutta itse asiaan; noilla mitoilla voi hyvinkin mahtua mainittuihin kokoihin, mutta hyvältä se ei voi mitenkään näyttää. Ymmärtäisin, jos yläosa olisi pieni ja alaosa suuri (koska mm. treenatut reidet ovat usein suuremmat kuin ei-treenatut) tai päinvastoin. Mutta pientä kauttaaltaan - ei mene läpi...