Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 173 cm ja painan 82 kg.

Vierailija
05.05.2011 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidan/housujen leikkauksesta jne.

Vierailija
2/48 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä oo kysttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettava vaatekokonensa. Toki jostakin great grils mallistosta noillakin mitoilla voi mennä ap.n mainitsemat vaatekoot..muutoin en oikein usko!

Vierailija
4/48 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut 42, paidat 40

Vierailija
5/48 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

173 cm ja 68 kg ja vaatekoko 36-38, aika vaikea uskoa, että yli 10 kg painavammalla sama vaatekoko, tuli se paino sitten lihaksista tai läskistä. Olen itse painanut 5- 7 kg enemmän ja heti vaatekoko kasvaa 40:een, jopa 42.

Joten haluankin kysyä: millaisia vaatteita käytät? Ostatko vaatteesi esim. amerikasta tai afrikasta, joissa isokokoisia naisia?

Vierailija
6/48 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuttakin enempi..

vaatekokona yläosa 38 ja alaosa 40 ja reisistä puristaa housut aina.

ap

Vierailija
7/48 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on saman kokoinen ja kilon kevyempi. Hänen vyötärönsä on 94cm. Eli pitäisi laihduttaa ainakin 20kg. Naisena sinun ap pitäisi laihduttaa ainakin 30kg.

Vierailija
8/48 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan voi tajuta, ettei kaikki ole samanmallisia, joillakin vähemmän mahassa ja joillakin vähemmän perseessä. Mulla on iso perse ja paksut reidet, silti kaunis ja pyöreä tuo mun takamus ja tuntuu sitä vilkuilevan muutkin kuin oma ukko.

Painostani huolimatta mulla on vyötärö ja yläkroppa on ihan ok. Enkä jaksa painoani edes mainita kun siitä tulee aina riitaa.

Vierailija
9/48 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on saman kokoinen ja kilon kevyempi. Hänen vyötärönsä on 94cm. Eli pitäisi laihduttaa ainakin 20kg. Naisena sinun ap pitäisi laihduttaa ainakin 30kg.

Mitään ei saa olla missään, miehellä eikä naisella.. Ap:n bmi on 27.4 eli lievä lihavuus, eli ei varmaan tarttis mitään 30 kiloa pudottaa, että olis bmi normaalimitoissa eli alle 25.

Eli Höpöhöpö 30 kilos kanssa! :D

Hanki sinä miehen mittanen mies itelles.

Vierailija
10/48 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yläosani on kokoa 40 ja alaosa 42-44. Mulla on jaloissa läskiä, ap:lla varmastikin lihasta, jos on suht timmi vaikka painaa yli 80?

Vierailija
11/48 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei saa olla missään, miehellä eikä naisella.. Ap:n bmi on 27.4 eli lievä lihavuus, eli ei varmaan tarttis mitään 30 kiloa pudottaa, että olis bmi normaalimitoissa eli alle 25.

Eli Höpöhöpö 30 kilos kanssa! :D

Hanki sinä miehen mittanen mies itelles.

Minkä mittainen miehen pitää oikein olla?

Kyllähän ap on selvästi läski. Mieskin on tuon kokoisena lievästi lihava. Oma mieheni painaa ihanteelliset 58kg.

Vierailija
12/48 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitat 168/80 ja käytän housuissa kokoa 42, viimeksi ostin juuri Seppälästä, eivätkä olleet mitään plus mallistoa vaan ihan normit. Paidoissa vaihtelee koko merkin mukaan aika paljon, mutta otetaan nyt vaikkapa H&m josta ostan aika paljon paitoja, sieltä siis ostan kokoja M tai L, riippuen minkä mallinen paita on kyseessä. Nih.

Vierailija
13/48 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se selittäisi paljon. Jos on perus sohvaperuna niin kropasta löytyvä läski on siihen malliin tursuilevaa, ettei mahdu kuin telttoihin noilla mitoilla. Kun taas sitten me sporttiset olemme kehonkoostumukseltamme sellasia tiiviimpiä pakkauksia ja mahdumme pienempään kokoon.

Terveisin himoliikkuja salihirmu 170/85, koko 42

Vierailija
14/48 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se selittäisi paljon. Jos on perus sohvaperuna niin kropasta löytyvä läski on siihen malliin tursuilevaa, ettei mahdu kuin telttoihin noilla mitoilla. Kun taas sitten me sporttiset olemme kehonkoostumukseltamme sellasia tiiviimpiä pakkauksia ja mahdumme pienempään kokoon.

Terveisin himoliikkuja salihirmu 170/85, koko 42

Noin lihaksikasta miestäkään en ole ikinä tavannut.

Myöntäkää vain salihirmut että läskiä teissä on ja reippaasti. Aikamoiset tukit saa ne reidet olla :D :D

Paskapuhetta kaikki tyyni.

Vierailija
15/48 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei saa olla missään, miehellä eikä naisella.. Ap:n bmi on 27.4 eli lievä lihavuus, eli ei varmaan tarttis mitään 30 kiloa pudottaa, että olis bmi normaalimitoissa eli alle 25. Eli Höpöhöpö 30 kilos kanssa! :D Hanki sinä miehen mittanen mies itelles.

Minkä mittainen miehen pitää oikein olla? Kyllähän ap on selvästi läski. Mieskin on tuon kokoisena lievästi lihava. Oma mieheni painaa ihanteelliset 58kg.

olentoa mieheksi jos se painaa alle 70 kiloa?! Omg. On taas läski ja ylipainoinen menny sekaisn sulla, ap ei todllakaan ole läski, sanan siinä merkityksessä missä mä sen käsitän.

Vierailija
16/48 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

173 cm ja 68 kg ja vaatekoko 36-38, aika vaikea uskoa, että yli 10 kg painavammalla sama vaatekoko, tuli se paino sitten lihaksista tai läskistä. Olen itse painanut 5- 7 kg enemmän ja heti vaatekoko kasvaa 40:een, jopa 42.

Joten haluankin kysyä: millaisia vaatteita käytät? Ostatko vaatteesi esim. amerikasta tai afrikasta, joissa isokokoisia naisia?

ja käytän paidoissa 38 (jopa 36 menisi, jos hihojen ja helman pituus riittäisi) ja housuissa 40-42... Eli täysin pärynäkroppa.

Enkä usko minäkään, että 15 kiloa painavampi voi käyttää samankokoisia (jopa pienempiä) vaatteita!

Vierailija
17/48 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

173cm 82 kg -> 50-kiloiseksi. No tietysti jos tykkää anorektikoista..

Jo siis voihan joku olla tuon kokoisena terveenkin näköinen, mutta itse olisin aivan luuta ja nahkaa, eikä tissejäkään enää olisi.

Vierailija
18/48 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen raskaana viikolla 35. Meinaa polvet pettää.

Vierailija
19/48 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla isot rinnat, siksi harvoin käy 38, yleensä 40. Housuissa 40/42. Mulla vähän mahaa ja reisissä liikaa.

Musta miehen pitää olla kyllä mua pitempi. En yhtään tykkää noin luikuista miehistä kuin 173/58!! Ihan alipainoinen.

Vierailija
20/48 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla isot rinnat, siksi harvoin käy 38, yleensä 40. Housuissa 40/42. Mulla vähän mahaa ja reisissä liikaa.

Musta miehen pitää olla kyllä mua pitempi. En yhtään tykkää noin luikuista miehistä kuin 173/58!! Ihan alipainoinen.

Mun miehessä on enemmän miestä kun sun miehessäs ja isässäs yhteensä.

Aika persumaisia kommentteja ettei 58 kilonen mies voi olla mies.