Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma ja rumuus periytyy.Ei rahakaan auta=)

Vierailija
05.05.2011 |

Toki sitten kun halutaan saada kauniita jälkeläisiä sukuun niin maineella saadaan kauniita lapsenlapsia.eli otetaan kauniimpi/köyhempi puoliso.

Tämä voi herättää närää muissa sukulaisissa mutta onhan ulkonäkö kuitenkin tärkeämpää kuka rumaa lääkäriä nyt katsoisi vuosia!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme todella näyttävän näköiset vanhemmat ja lapsemme ovat todella ihanan näköisiä. Isä on 185 ihanan tummapiirteinen suomalainen ja urheilullinen komistus. Minä olen 170/50 silti muodokas ja kaunis blondi. Lapset niin kauniita, poika isänsä kopio ja tytär perinyt myös isänsä kauniit kasvot, mutta minun rakenteen. Joskus ihan säälittää kun näkee rumia ihmisiä. Lapsia ja aikuisia. Epäoikeudenmukaista.

Vierailija
2/4 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiketi miehelläsi ruskeat silmät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit silmät mutta vihertävänruskeat

Vierailija
4/4 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme todella näyttävän näköiset vanhemmat ja lapsemme ovat todella ihanan näköisiä. Isä on 185 ihanan tummapiirteinen suomalainen ja urheilullinen komistus. Minä olen 170/50 silti muodokas ja kaunis blondi. Lapset niin kauniita, poika isänsä kopio ja tytär perinyt myös isänsä kauniit kasvot, mutta minun rakenteen. Joskus ihan säälittää kun näkee rumia ihmisiä. Lapsia ja aikuisia. Epäoikeudenmukaista.

En ole koskaan nähnyt rumaa lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme