Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko erikokoiset ihmiset olla hoikkia, vai onko hoikalle joku määritelty standardikoko?

Vierailija
19.03.2011 |

Vai onko hoikalle ihmiselle määritelty joku standardikoko?

Voiko ainoastaan kokoa 36 tai pienempää vaatekokoa käyttävä olla hoikka?

Olen aina luullut että ihminen on hoikka silloin kun hän ei ole lihava, normaalivartaloinen tai laiha.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minusta siinä ei voi olla mitään tiettyä kokoa määräämässä kuka on hoikka ja kuka ei. Sellainen, jolla on pitkä selkä tai suuret rinnat voi olla hyvinkin hoikka mutta koko 34 tai 36 on aivan liian pieni. Muuttuuko tämä henkilö sitten pulskemmaksi sen takia, että joutuu ottamaan isomman vaatekoon saadakseen navan piiloon tai tissit mahtumaan topin sisään? Lisäksi nuo vaatekoot näyttävät mitä sattuu, riippuen valmistajasta. Itse on hoikka/normaali ja vaatteet on väliä xs-L.

Vierailija
2/3 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minusta siinä ei voi olla mitään tiettyä kokoa määräämässä kuka on hoikka ja kuka ei. Sellainen, jolla on pitkä selkä tai suuret rinnat voi olla hyvinkin hoikka mutta koko 34 tai 36 on aivan liian pieni. Muuttuuko tämä henkilö sitten pulskemmaksi sen takia, että joutuu ottamaan isomman vaatekoon saadakseen navan piiloon tai tissit mahtumaan topin sisään? Lisäksi nuo vaatekoot näyttävät mitä sattuu, riippuen valmistajasta. Itse on hoikka/normaali ja vaatteet on väliä xs-L.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on n. 160 cm pitkä, siroluinen ja hoikka. Minä olen 175 cm, harteikas, pitkäsäärinen ja hoikka. Olemme aivan erikokoiset eli mun mielestä mitään standardia ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi