Ihastus -ja torjunta miehen puolelta. Sattuu.
Sain juuri pakit mieheltä, johon olin ihastunut 6 kk. Olin TODELLA ihastunut, aivan täysin, kokonaan, totaalisesti korviani myöten. Ajattelin miestä lähes koko ajan. Sori korjaan. IHAN koko ajan. Oikein teinimeiningillä. Menetin ruokahaluni, olin vaan ihan sfääreissä, jos sain mieheltä vaikkapa kyydin kotiin. Olemme edelleen fb -kavereita ja meillä on yhteisiä tuttuja paljon.
Joudun tapaamaan miestä kaiken lisäksi noin joka toinen viikko. Pakit olivat ihan asialliset, mutta HELVETTI, että tuntuu pahalta. Rohkaistuin nimittäin vihdoin kysymään mieheltä, mitä hän minusta ajatteli. Ja mies vastasi.
Torjunta vaan sattuu ihan saatanasti. Kipu on oikeastaan ihan fyysistä. Sori kirosanat, mutta muut eivät oikein kuvaile tunnetta tarpeeksi voimallisesti.
Miten te olette päässeet yli vastaavasta? Vinkkejä? Miten eteenpäin ja takaisin elämään? Lapsiakin on, joten julkisesti en voi surra. Olen yh ja vapaa, joten ketään ei ole petetty tai mitään.
Pelottaa, kun ikääkin on jo 37 v. Panostin tähän ihastukseen aivan järjettömän määrän energiaa. Apua.
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 10:35"]Yksi näkökulma vielä: kyllä se ihastuksen kohdekin usein(melkein aina) on ihastunut. Mutta kun tunteista on vielä (onneksi) pitkä matka siihen, että hajotetaan perheitä niin ihastus ei aina johda toimintaan. Olen itsekin antanut pakit, vaikka olen ollut varmaan yhtä ihastunut kuin se kysyjäkin. Juuri siksi, että välittää toisesta, ei halua aiheuttaa hänelle enempää tuskaa. Tiedän, että haluan pitää perheeni koossa joten suhde ihastuksen kanssa tarkoittaisi törkeää toisen tunteiden ja ajan hyväksikäyttöä. Hän käyttäisi senkin ajan paremmin suuntaamalla energiansa uudelleen, vapaaseen kohteeseen.
Mutta pakkien saaminen ei siis tarkoita, että sinusa olisi jotain vikaa. Päin vastoin olet liian hyvä hyväksikäytettäväksi.
[/quote]
Voi kun se oikeasti olisi noin niin olisi helpompi hyväksyä. Epäilen ettei statukseni ole tarpeeksi korkea ja siksi en saa vastakaikua ja se mitä olen saanut on vain kaveruutta.
Lapsemme ovat keskenään kavereita ja siitä juttu on alkanut.
[/quote]
Onko mies naimisissa? Siinä tapauksessa tässä oli vuoden Miesten teko - anna pakit lipevälle ihastuneelle naiselle. harvoin näen täällä aloituksia naisilta, jotka kertovat, miten mies ei lähtenytkään hyppimään vieraissa.
[/quote]
Mies on eronnut. En tiedä seurusteleeko, mutta en usko että kyse on siitä.
Niinpä kuinka huonoksi tässä voi itsensä tunteakaan, kun ei naisena saa kaadettua haluamaansa miestä :(
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:37"]No nyt täytyy vaan kestää tilanne ja yrittää olla luontevasti kun taas kohdataan. Enkä tiedä miten. Vedänkö huumorilla vai näytänkö ilmeellä, että sattuu? Mitä suosittelette?
[/quote]
Näytin sitten ilmeellä, että surettaa. En teeskennellyt mitään, ettei pakit sattuisi. Mies oli ihan ystävällinen ja emme sivunneet aihetta. Ei tarvinnut sanoa mitään kun asia oli niin ilmeinen. Taas ahdistaa enemmän kuin moneen päivään.
Kommentoikaa jotain. Tarvitsen kipeästi lohdutusta tai vertaistukea.
Olo vain pahenee. Tämän päiväisen tapaamisen perusteella kuvittelen taas, että vielä olisi jotain mahdollisuuksia vaikka mies olikin vain imarreltu ja sen vuoksi tavallistakin kivempi minua kohtaan. Niin epätoivoista.
Up