alkuraskaudessa iso maha!
muita jotka odottavat neljättä tai kolmatta lasta ja joilla jo viikoilla n. 8-10 on jo isohko kumpu?...odotan neljättä lasta ja tuntuu hassulta että maha jo pömpöttää ja itse lapsi vasta n mansikan kokoinen...alkaa olla hankala peittää kun ei haluaisi kertoa töissä vielä´...joo tiedän toki että kohtu on ns venynyt muista raskauksista mutta tuntuu hassulta.kuinka iso tästä kummusta tulee?...
Kommentit (4)
vasta toista lasta ja vatsa oli kuin kuudennella kuulla jo viikolla 8:/ selittivät neuvolassa, että johtuu siitä kun on ollut kerran jo raskaana.. että se kohtu tulee nopeammin näkyviin.. oli kiva siinä sitten mennä "vauvamahan" kanssa ympäriinsä, kun ei oikein vielä itsekään tajunnut olevansa raskaana - ja muut kuitenkin tuon huomasivat..
aivan käsittämätön pömppä. Minulla tosin painokin lähti heti raskauden alusta huimaan nousuun. Mikään ruoka ei ole tarpeeksi. Nälässä pitäisi ilmeisesti kituuttaa, että en kasva aivan valtavaksi. Oma olemus oksettaa. Ja tämä väsymys. Hyvä kun jaksaa kävellä.
ja vatsa täsyin lauta!!Revi siitä niin yksilöllistä.
Mulla ei tullut kummallakaan kerralla suurta vatsaa kuin lopussa koska kohtu selkään päin.Että vatsasta ei kyllä huomannut kuin tuossa viidennellä kuulla.
Sulla vissiin vatsa muodostuu tuohon lanteille?
Ei tuu kaunista toisenlaista vatsaa kuten esim Victoria Beckamilla joka myös odottaa neljättä.