Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on ollut ihan mieletön päivä!!!

Vierailija
03.05.2011 |

Tämä päivä on ollut ihan käsittämätön. Tänään tapahtui enemmän kuin koko viime vuonna yhteensä.

Heräsin klo 7, tunnin liian myöhään. Piti saattaa lapsi kouluun ja aamuhässäkässä en ehtinyt käydä suihkussa saati meikata. Vetäisin hetken mielijohteesta mieheni pipon syvälle päähäni. Koulumatkalla joku ruotsalainen muotibloggerivalokuvaajahörhö pyysi saada ottaa kuvan boheemista helsinkiläisäidistä. Antoi vielä kiitokseksi liput johonkin muotinäytökseen tulevana viikonloppuna.

No. Palasin kotiin suihkuun ja menin töihin. Meillä on YT-neuvottelut käynnissä ja sain potkut. Lähdin samantein takaisin kotiin itkemään.

Iltapäivällä minulle soitettiin eräästä firmasta, johon olin hakenut töihin viime vuonna että olisinko mitenkään vapaa - heiltä lähti työntekijä ulkomaille miehen perässä. NO OLEN!! Lähdin jopa siltä istumalta puoliviralliseen työhaastatteluun ja sain sen paikan.

No illalla sitten mies tuli kotiin ensimmäistä kertaa elämässään kukkien kanssa - ihan ilman syytä ja tietämättä päivästäni.

MAHTAVAAAAA.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuli mieleen, pääsitköhän landelooks-muotiblogiin? (sori, oli pakko :P) :D

Vierailija
2/4 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätyksellistä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"näin-hirveän-kamalan-näköisiä-suomalaiset-äidit-ovat"-blogi. Mutta ei haittaa, kukapa minut Ruotsissa tunnistaisi ilman meikkiä ja mieheni pipossa :D

Mulla tuli ihan mieletön energiaryöppy tästä päivästä, en malta mennä nukkumaan. Taidan lähteä juoksulenkille!!

ap

Vierailija
4/4 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunpa mäkin löytäisin töitä..