Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELMIKUISET 2012

Kommentit (410)

Vierailija
81/410 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Eli bongasin tosiaan viime viikon lauantaina oviksen. Testailin ensimmäistä kertaa ja olin yllättynyt, kun sen sitten löysin. Päästiin sitten kunnolla hyödyntämään ne päivät oviksen ympärillä:)

Nyt toivon kovasti, että olisi tärpännyt. Mitä luulette, milloin mahtaisi todennäköisimmin alkaa oireet, jos niitä nyt minulle sattuu tulemaan?

Lopetin pillerit maaliskuussa melkein seitsemän vuoden käytön jälkeen ja heti oli kierto normaali 30 päivää, vaikka ehdin jo pelätä että kierron normalisoitumiseen menisi aikaa. Lopetin pillerit kesken liuskan(tyhmä kun olin), mutta kierto ei onneksi siitä seonnut.

En nyt millään kyllä malta odottaa reilua viikkoa, että pääsisin testailemaan, josko olisimme onnistuneet jo tällä kierrolla. Omalla äidilläni on seitsemän lasta ja siskolla 3, joten luulisi olevan sukuvika tuo reipas hedelmällisyys...ainakin toivon näin;)

Kovasti on nyt kyllä ollut stressiä tässä kierrossa eikä pelkästään tämän vauvahankkeen vuoksi vaan myös opiskelut ja alkava työ stressaa sen verran, että luulenpa sen vähän häiritsevän tärppiä. Olen ylipäätään aika kova stressaamaan enkä siis voi tätä vauva-asiaakaan olla kokoajan miettimättä ja stressaamatta, kun toive omasta kääröstä on niin kova. Lähipiirissä on paljon pieniä lapsia ja vauvoja joiden kanssa tulee oltua paljon tekemisissä, joka siis vaan lisää vauvakuumetta:/ Itselläni on kaksi pientä ja aivan ihanaa kummilasta.

Onko jollain kokemusta noista David-ovulaatiotesteistä että kuinka luotettavia ovat(kun ovat niin halpoja)? Käytin niitä tässä kierrossa, kun bongasin oviksen ja olen miettinyt, että kai tuo tulos oli ihan luotettava ja se ovulaatio tosiaan oli silloin, kun sen plussan sain. Ajankohta kyllä täsmää melkeinpä täydellisesti....

82/410 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Suomi ja Suomen Leijonat! :)

Anju, onneksi en ole voimakkaasti allerginen, niin selviän näiden oireiden kanssa

jollain lailla. Sitten jos tulee ihottumaa tai henkeä ahdistaa, niin sitten on pakko ottaa lääkekin, mutta tämän nenän tukkoisuuden ja aivastelun vielä kestän hyvän asian vuoksi. :)

Kerrohan mitä ne hymynaamat sinulle sanoi. Peittoja heilumaan joka tapauksessa jo varmuuden vuoksi!

Maatis, kyllähän se limakalvoista jotain kertoo, jos vuoto on todella niukkaa. Kannattaa kokeilla jotain poppakonstia siihen. Vaikka sitä greippimehua. Tokihan ne sitten kirjoittaa hormonivalmisteenkin siihen, jos lääkäri toteaa sen ihan hormonitoiminnan vajaukseksi. Varsinkin keskenmeno puoltaisi sitä valmistetta.

Crystal, toivottavasti tärppäsi. :)

Vauvahaaveilija, aikaisintaanhan niitä oireita voisi tulla kiinnittymisen jälkeen. Suurimmalle osalle selkeät oireet vasta sen jälkeen, kun menkat olisi pitänyt alkaa.

Ovulaatiota kohti mennään... Eilen ässäillessä oli jo hieman erilainen tunne. Minulla muuttuu ilmeisesti kohdunsuu jotenkin herkemmäksi ovulaation aikaan. En osaa oikein kuvailla sitä asiaa, enkä ole perehtynyt mistä se johtuu. Ehkä joku viisaampi osaa kertoa? Mutta joka tapauksessa se tunne kertoo, että lähellä ovista ollaan.

Marjana kp 15/32-37 yk 14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/410 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satin: Varmasti hyvä aloittaa testailu ajoissa, juuri niin kuin kirjoititkin koska kierto on niin epäsäännöllinen. Itse en osaa yhtään enää sanoa koska ovuloin, tai ovuloinko ollenkaan. Jos ei meillä kohta nappaa, niin sitten kyllä minäkin tilaan ovistestejä! Hauskoja testaushetkiä!

Marjana: Sinä olet kyllä henkisesti vahva! Itse kyselisin heti kun vaan mahdollista testituloksien perään :) Kylläpäs sait hymyn naamalleni tolla ässäilyllä Granlundin maalin aikana! :D On tämä kyllä sellaista laskemista koko ajan että voi että! Saa tosiaan aina etukäteen laskeskella että miten sitä tälläkin viikolla ehtis ässäillä. Ja kyllä olet sinäkin uhrautuvainen, kun kärsit allergiatkin ilman lääkkeitä! Toivottavasti nyt vihdon plussaat, niin ettet turhaan kärsi! Niin ja siinä kyllä olet oikeassa että voi hyvin olla että tämä kuumeilu muuttaa kiertoa. Turhauttavaa totta kai, kuten me kaikki täällä tiedämme, viimenen mitä sitä haluaa on pitkiä kiertoja, koska se tarkoittaa vielä pidempää odottelua. :/

Vauvahaaveilija: Samaa mieltä olen kanssasi! Uskomatonta että te kaikki kauan yrittäneet jaksatte pitää mielen korkealla ja olette niin ihanan positiivisia ja kannustavia kaikille!

Mermaid: Ihanaa aloitus sinulla ”helmivauvaa odotellaan sitten”. Juuri näin, oikea asenne! Raskaana, kunnes toisin todistetaan! :)

Elmu: Kiitos! Tule ihmeessä moikkailemaan ja kertoilemaan miten asiat etenee! Nautinnollista raskautta sinulle! Tarrasukkia lähetän vielä varmuuden vuoksi!

UmmNoora: Tervetuloa!

Katmam: Itse juon Valion greippimehua ja ihan prismasta olen sen ostanut. Mutta sitä löytyy kyllä ainakin minun kokemukseni mukaan ihan kaikista kaupoista, jopa meidän sellasesta ihan pienestä lähikaupastakin. Pakko on myöntää että se alkaa kyllä tulemaan korvista ulos se greippimehun juominen, mutta vielä sitä sinnikkäästi vaan juon… Vehnänalkioöljystä en taas tiedä mitään. Pitäisikö sekin ottaa käyttöön…

Pipiöysky: Pahoittelut tänne tippumisesta! Onnea tähän kiertoon!

Anju: Kiitos sanoistasi. Ja, kyllä, nyt plussataan!!!

ON: Viikonloppu meni todella nopeasti ja voi että tänään väsyttää!! Lauantaina seurattiin euroviisuja, vaikka menestys olikin huono, oli juhlat hyvät. Eilen sitten totta kai piti seurata matsia, ja onneksi seurattiinkin, mahtava peli!

Meillä on ässäilyt myös aloitettu tämän kierron osalta. Lisähaastetta tuo se että mies on työmatkalla pe-su, joka pitäisi ajoituksellisesti olla otollisinta aikaa. Sovittiin että perjantaina herätys aamulla aikaisemmin että ehditään sitten ennen töihinmenoa ässäillä... Kyllä tämä oikeasti välillä menee ihan hirveäksi kikkailuksi... Toivottavasti ei nyt ihan pakkopullaksi mene.

Alexandra, kp10/27-32 (34?), yk5

Vierailija
84/410 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Nyt kävi niin, että tää tipahti tuolta tammikuisista tänne..Sain viime ke-to (en nyt enää muista tarkalleen) vahvat viivat tikkuun, mutta eihän sitä iloa kauaa kestänyt..Perjantaina sitten aukes hanat ja kunnolla, kipujen kera..Äippäpolille soittelin, oli tympee eukko, tokasi vaan, että ei oo mitään tehtävis, syö särkylääkettä ja mee töihin..No, minä plikka tempasin sit viikonloppuun 3 x 13h:n työvuorot =) Näytimpäs sille eukolle..Toisaaltaan ihan hyvä, olisin surrut vaan kotona, mutta töissä ajatukset oli aivan toisaalla..Elikkäs, nyt sitten nenu kohti tätä kiertoa ja toivotaan, että tää olis meille kaikille SE kierto! =)

Meistä vielä hieman, eli mie oon 19v ja mies on 25v. Ollaan yhessä oltu kolmisen vuotta, josta nyt eilen täyttyi vuosi kihloissa =) ja yritystä sellainen puolisen vuotta takana..

Kiertopäivät on nyt 5/29-39 ja yk 6..Aika pitkä haarukka tuossa mun kierrossa, pari viime kiertoa ollut 38 ja 39 päivää ja nyt tää mikä meni kesken, niin oli 32 päivää..Aiemmin ollu ihan tosi säännöllinen kierto (29) mutta nyt jostain kumman syystä vähän venähtänyt..

Mutta, Mukavaa maanantaina ja toivotaan kaikille hyvää tuuria oviksen bongaukseen, sen hyödyntämiseen sekä positiivisten raskaustestien saamiseen =)

Terkuin Tiiuli

85/410 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan!

Olen todella pahoillani Tiiuli keskenmenostasi :( tervetuloa mukaan kuumeilemaan, jos tilaanteestasi jotain positiivista yritetään löytää, olet ainakin tullut raskaaksi ja vielä lyhyessä ajassa.

Suomi veti sitten kultaa ja komeasti! Aivan mahtavaa! :) Kyllä on suomipoika kultansa ansainnut!

Itse olen tässä 3 päivän ajan tikutellut nyt ovista, ja kyllä tuo viiva näyttäisi tummuvan, tänään näky jo aika selvästi, luulen että ovis on siis tuloillaan, kiva nähdä koska näyttää sitä vahvaa viivaa!!

Onneksi ulkomailta tilatut testit toimivat, niitä kun on tuossa aika pino. :)

Meillä on pikkumies kuumeessa ja nuhassa :( kamala oli kuunnella kun raukka hengitti viime yönä niin raskaasti ja oli muutenkin levoton. :(

Kuumelääkkeellä sai sitten jotenkuten nukuttua!

katmam: en onnistunut liittämään tickeriä tähän suoraan joten kopioin sen, ja liitän vain kuvana. Luulen että on estetty jotenkin.

Mutta onnistuuhan se niinkin.. :)

Onnea kaikille oviksen bongaukseen!!

ja mukavaa tosin sateista päivää!

Palailen, toivottavasti vahvojen viivojen kera :)

t. Enisa84 kp.11/27 yk1

Vierailija
86/410 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä aika jännä peli eilen. En yleensä katso jääkiekkoa, mutta nyt oli kyllä pakko katsoa:) Hyvä Suomi!:D

Marjana: Niin minä vähän noista oireista vähän ajattelinkin, että vasta plussan jälkeen alkavat ilmaantua. Joillakin keskustelupalstoilla ollaan hehkuteltu jo hedelmöittymisestä aiheutuvia oireita, mutta ne nyt on aika huuhaata. Tässä nyt sitten odotellaan josko niitä oireita alkaisi pikkuhiljaa tuntumaan. Viikko kuukautisten alkamiseen(joita en siis toivo:)). Mutta, jos tärppi ei nyt ole vielä käynyt, niin kyllä toivon, että kuukautiset tulee ihan normaalisti, ettei niitä tarvitse sitten odotella, koska se antaa vaan turhaa toivoa. Pääsee sitten heti uuteen yritykseen, kun ne kuukautiset tulee ihan ajallaan ja kestää normaalin ajan(joka minulla 3-5päivää).

Joissain keskustelupalstoilla olen lukenut, kun joku on tehnyt raskaustestin kp 23/30(joka minulla nyt) ja saaneet jo plussan raskaustestiin. Mitä mieltä olette tästä? Taitaa olla harvinaista? Eli, jos nyt tekisin testin ja puhdasta negaa näyttäisi, minulla olisi kuitenkin mahdollisuus olla raskaana...

Alexandra84: Joo, kyllä sitä jaksaa ihmetellä miten joku voi olla niin ihana pitkästä yrittämisestä huolimatta. En tiedä, miten itse tuossa tilanteessa jaksaisin. Vaikka kaipa sitä vaan täysillä yrittäisi mennä eteenpäin, kun ei muutakaan vaihtoehta ole. Välillä ehkä saattaisi tulla epätoivon hetkiä, mutta kai niistäkin sitten taas selviää. Toivotaan...

Onnea kaikille ovisaikoja eläville:)!

Vierailija
87/410 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiuli: voi harmi että tänne tipahdit.

Tammikuisten pinosta bongasin testisi. Näin sitten unta että se tikku oli minun jota sitten ylpeänä esittelin.

On kyllä todella epäreilua että ensin on onnellinen plussasta ja sitten se viedään pois :(

Tipahdin myös tammikuisista tänne.

Minullakin tais olla alkuraskauden keskenmeno, en tosin testannut koska haluan vältää tuota korkealta putoamista.

Oireita oli ja sitten alkoi tuhru. Jota minulla ei ole koskaan ollut raskauksissa tai ennen menkkoja.

Kivut oli h*lvetilliset ja särkylääkkeitä jouduin popsimaan urakalla.

Mutta nyt on nokka kohti uutta yritystä.

On hyvä raskautua vuonna jolloin Suomi voitti maailmanmestaruuden :)

Vierailija
88/410 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiulille pahoittelut. En tiedä mistä johtuu,mutta aina kun soittaa johonkin virastoon tms. Niin yleensä siellä vastaa niin tympeä eukko,että tekisi aina mieli vaan sulkea puhelin. Niillä ei oo mitään asiakaspalvelutaitoa !

Pikaiset navat:

Ovis ! Tikutin oviksen nyt päivällä. Iik ! Siis nyt jo kp12

Ennen ollaan ässäilty vasta siinä 14 päivän kieppeillä ja siitä eteenpäin,kas kun ei silloin muutama kuukausi sitten natsannut ollenkaan,tai eihän sitä tiedä mistä johtui eikä tietenkään pidä olettaa,että nyt heti natsaa. Tottakai täällä toivotaan parasta. Nyt siis luvassa ässäilyä viikko putkeen,vai miten se meni ;)

Torille matka käy,

Cherry kp 12/28 yk1

Vierailija
89/410 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tuli niin uskomattoman paha mieli Even puolesta kun kävin tammikuisten pinoa taas lukaisemassa. oolisin niin toivonut että se olisi nyt saanut sen oman käärön.

Omaa napaa: Alavatsa kivut on taas aivan valtavat. Nyt odottelen jos vielä kestäisin pari päivää ja sitten kävisin ultrassa ja pistäisin sen pregnylin irroituspiikin. Niin se vaan näyttää olevan että ne ei sieltä itsekseen enää irtoa. On se vaan putoa et aikaisemmat lapset jota on jo 4 kpl on tulleet heti ekasta kerrasta tai kaksi tulleet epillereistä huolimatta ja yksi niin et on kumi pettänyt neljäs on ihan tekemällä tehty jopa kaksi viikkoa ja nyt viidettä sitten tehty se 6 vuotta. On tietenkin paljon tapahtunut ja minulle on ilmoitettu et en välttämättä koskaan enää lasta saa, mut yritetään vielä muutama kuukausi näillä hormooneilla. Mahdollisuudet on nyt kuitenkin jo 85% et saataisiin vielä se viimeinen ns. ilman istutusta, mut kuitenkin hormooneilla ja clomeilla. Nyt ilmoitti klinikalta et ei ultrattaisi vaan säästettäisiin vähän meidän rahoja antaisi vaan irrotus piikin ja jos tulee enemmän niin antais vaan tulla jos on kiinni jäädäkseen. Minua vaan hirvittää. Kun en kuitenkaan enää halua kun sen yhden niin mitäs jos sieltä on irtoamassa enemmän kun kaksi?!? ja jos kaikki jää kiinni niin mitäs sitten teen kun minun kohtu ei kuitenkaan kanna kun maksimissaan sen kaksi ja niitäkään ei loppuun asti... Taidan kuitenkin vaatia sen ultran ennen piikkiä niin saan sitten varmuuden siihen asiaan... Irrotettiinhan niitä kyllä viimeksikin se kolme kpl ja mikään ei niistä sitten kestänyt matkalla mukana montaa päivää alkuun antoi positiivisena testejä ja oli menkat pari päivää myöhässä, mut sitten tuli taas se täti kylään. Nyt on mentävä jatkamaan siivouksia huomenna olisi pienen rakkauspakkauksen syntymäpäivä juhlat ja vielä on vähän tekemättä ennen kun voi juhlat alkaa. Siis tiedossa huomenna kiireinen päivä etten varmaan koneelle ehdi. on tää aika vaan pitkä odotellla. Mutta eilen sain elämäni ensimmäiset kaksi viivaa mammaksin ovulaatiotestiin ja ihan ilman mitn lääkitystä ja apuja!!!! Sehän vaan tarkoittaa sitä et minun hormoonit alkavat elpyä ja toimia. Innolla odottelen sitä seuraavaa ultraa jos vaikka se kohdunlimiskin olisi jo vähän elpynyt ja kasvanut. Limaa on tullut viime aikoina aivan älyttömästi ja nyt oli jo ihan tunnistettavissa ovulaatio limat mukamas silloin kun positiivisen testin sain, mut silti kivut niin kamalat ettei sieltä ole kaikki irronneet ainakaan. Ja viime kierrolla syötiin yks clomi kierron 3-7 päivinä nyt meni yksi kierron 3-5 ja kaksi kierron 6-7 päivinä ja viimeksi oli kolme valmista ja yksi kysta niin sitä nyt pelkään et paljon niitä nyt sieltä on tulossa.

Oikein paljon plussa onnea kaikille ja Eve sinulle paljon lohduttavia suukkoja ja haleja. mikä sen toisen pupusen tilanne on?!? Onko se vielä matkassa mukana vai oliko sekin siellä munanjohtimessa?!? Toivottavasti toinen olisi nyt vielä kiinni ja pysyisi siellä kiinni ihan loppuun asti.

Cami kp 11/30

Vierailija
90/410 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiuli: Eikä!!! Olin niin iloinen puolestasi kun viivat sait! Suuret pahoittelut ja halaukset!! Olet varmasti oikeassa siinä että hyvä että sinulla oli tosi tiukka työrupeama, saa ajatukset muualle. Sinullakin on kierron pituus kasvanut, minulla sama juttu. Lieneekö johtuu juuri tästä vauvakuumeilusta.

Vauvahaaveilija: Testaamisesta ja sen ajankohdasta voidaan olla montaa mieltä. Kaikki tekevät niin kuin parhaaksi näkevät. Itse olen odotellut sinne asti, että tädin olisi pitänyt jo tulla kylään. Kyllähän niitäkin tosiaan on, jotka saavat ihan plussankin jo reilusti ennen sitä, mutta enemmänkin ehkä haaleita plussia tai haamuja. Onnea testaukseen, koska sitten päätätkin testata!

Cherry: Toi on tikuttamisen ehdoton plussa, että tietää koska on ovis ja huomaa josko onkin ässäillyt ihan väärään aikaan aikaisemmissa kierroissa. Nyt ei muuta kun ovista hyödyntämään ja sen jälkeen piinailemaan!

Cami: Onneksi olkoon ovistestin tuloksesta!

ON: Tänne ei mitään uutta. Väsyttää ja viluttaa, pelkään että vielä tulen kipeeksi. Töissä on kiirettä, mikä pitääkin sopivasti ajatuksia vähän muualla. Ässäilyä olisi tiedossa tänään (tai, on oltava :D).

Mukavaa oviksenbongailua kaikille!

Alexandra, kp11/27-32 (34?), yk5

91/410 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun omaa napaa....

Alexandra ehti juuri hehkuttamaan minun henkistä vahvuuttani, mutta en sitten

malttanut olla soittamatta niiden labratulosten perään. :D Kävin aamulla virtsakokeessa

ja ajattelin varata lääkärin soittoajan valmiiksi. Kysäisin sitten hoitajalta ensimmäisten

testien tulokset.

Kilpirauhasarvot, testosteroni, Lh ja FSH täysin normaalit. En lukemia kysellyt, mutta normaalit

olivat ja kyselen lääkäriltä vaikka ne arvot tarkemmin. Verenkuvassa oli kaikki normaalit arvot.

Papakoe luokka I ja klamydianäyte negatiivinen. Näiden tuloksia en oikeastaan edes jännittänyt, koska papa on otettu elokuussa 2010,eikä se yleensä näin nopeasti muutu radikaalisti ainakaan. Enkä uskonut miehen käyneen vieraissa ja hankkineen itselleen ja minulle klamydiaakaan.

Eli nyt sitten odotellaan vielä virtsakokeen tuloksia ja progesteroniarvoa. Ensi viikon lopulla saan niistä tulokset.

Progesteroniarvot heitto olisi toisaalta se helposti hoidettava ongelma, joten periaatteessa toivoisinkin, että vika olisi siinä...

Nyt joka tapauksessa yritetään edelleen ihan luomusti tätä hommaa. Eilen ei ässäilty, mutta tänään peitot heiluvat.

Sitten pitää seurailla tätä kroppaa ja kuulostella milloin se ovis on iskemässä. Pitää melkein miehelle laittaa sitten tekstiviestiä töistä, että varautuu peittojen heilutteluun vielä ennen nukkumaanmenoa. Olen ke ja to -iltoina vasta yhdeksän jälkeen illalla kotona.

Alexandra, täytyy yrittää pitää aina hauskuus mukana kuitenkin tässä touhussa, vaikka hieman joutuukin ajoittamaan ässäilyjä. Kieltämättä minua itseäkin hymyilyttää joka kerta, kun joku hehkuttaa Granlundin maalia. :D

Tiiuli, voimia sinne! Onpa ikävää, että olet saanut huonoa kohtelua äitiyspolilta. :(

Tottahan se on, ettei siinä ole mitään tehtävissä, mutta voisi sentään asian kertoa myötätuntoisemminkin.

Vauvahaaveilija: Jotkut saa erinäisiä oireita ja oli niitä minullakin yhdessä kierrossa, josta sain haamuplussan.

Itse ainakin yritän vaan vähän varovaisesti suhtautua niihin oireisiin, koska oma pääkoppa voi tehtä tepposia. :D

Mutta siltihän niitä kyttää koko ajan. Raskaustestihän tulisi tehdä vasta silloin, kun kuukautiset on jääneet pois, mutta hankala se on malttaa sinne asti. Joillakin hormonia on vaan enemmän ja saavat sen plussan tosi aikaisin.

Ei kukaan kiellä testaamasta. ;)

Marjana kp 16/32-37

Vierailija
92/410 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille tutuille ja muille, minäkin nyt siirryin tänne sitten. Ei tullut tammivauvaa, menkat alkoivat muutaman päivän myöhässä ja nyt sitten toiveissa kääryle helmikuulle :) Lueskelen viestiketjua tarkemmin kunhan pääsen töistä kotiin, täällä kiireen keskellä ei ehdi.

Pillereiden lopettamisen jälkeen kierto näyttää nyt sitten pidentyneen muutamalla päivällä ja samalla hiukan niukentuneen, entiset 4 päivää on nyt 3 päivää plus sitten pikkuhousunsuojapäivä.

Mutta mitäs siitä sitten :) Pääasia, että kroppa toimii, minipillereitä syödessähän ei muutamaan vuoteen edes ollut menkkoja.

Christabel kp 4/30 yk 3

Vierailija
93/410 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä olisi myös yksi kuumeilija!

Haaveilemme toisesta lapsesta, esikoinen on pian 9kk ja haluaisimme pienellä ikäerolla lapset. :) Ehkäisy jätettiin Maaliskuun lopussa pois, kuukautisia tosin ei ole vielä tullut ollenkaan. Tietty mä sit jo testailin, että olisko heti tärpännyt. :D Mutta siis ei, vaikka kaikki mahdolliset oireetkin olis. Taitaa siis enemmänkin olla korvien välissä nämä oireet. :D

Esiksoinen sai alkunsa nopeasti, nyt jännätään miten käy.

Itse olen 24- vuotias Helsingistä.

Vierailija
94/410 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Marjana: Eli en siis malttanut olla testaamatta joten testasin tänään aamulla ja ihan puhdas negahan sieltä tuli. Nyt vähän harmittaa, että testasin,koska jotenkin se palautti maan pinnalle vaikka eihän se nega tässä vaiheessa vielä mitään tarkoita. Onhan tässä vielä toivoa,koska kuukautisten pitäisi alkaa vasta ensi aalkuviikosta. Jotenkin silti tuntuu, että pääsen yrittämään ainakin vielä ensi kierrossa. No, toivotaan silti vielä parasta...

95/410 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateista päivää vaan kaikille!

Tänään pääsin sitten käymään neuvolassa 5v. kuopuksen kanssa. Piti siinä sitten tarkastuksen jälkeen kysellä äitiyspuolen jutuista, kun olen uusi paikkakunnalla. Kysyin, että missä vaiheessa täällä varataan aika. Vastasi sitten siihe että aika aikaisessa vaiheessa, kun on kuukautiset kerran jättäneet tulematta. En tiedä, olettiko, että kahdet tai kolmet odottaa.. Luulin että tuo olisi ihan normaalia, että soittaa kun eivät ala ja testi näyttää plussaa. En tiedä.

Taisin vähän muuten säikäyttää sitä tätiä, kun kysyin raskausdiabeteksen hoidosta. Aikoo kuulema rimpauttaa heti sokeripolille kun soitan sitten aikaa neuvolaan. Ja neuvoi jo nyt aloittamaan sen raskausdiabetes dietin. No. Puuroa vaan aamuisin ja kahta kauheammin hedelmiä. Pitää varmaan banaaneille sanoa hyvästit...

Vähän kyllä mietityttää kontrollit, kun keskussairaalaan on se himpun vajaa 200km sivuunsa. Kuopuksen kanssa sokerien takia äitipolilla meni viimeiset n. 6vko kerran viikossa. Sehän se oliskin kivaa puuhaa ison mahan kanssa istua autossa tai bussissa kerta viikkoon.

Ja niinkin kauas kuin synnytykseen on välillä ajatukset menneet. Ehtiiköhän sitä edes sairaalaan, kun kuopuskin kiirehti maailmaan alta kolmen tunnin. No. Ambulanssilla, ambulanssilla. Ei kai se muu auta.

Miestä kotiin odotellessa. Hormonit on kyllä jyllänneet niin ettei tosikaan. Miehelle olisi kyllä ollut käyttöä enemmänkin ;-)

Ja kuka se kysyikään sen bakteeriinfektion oireista? No, nyt olen melko varma, että vuoto lisääntyy myös ihan kivasti. Ei tämä tila muuten voi selittyä.

Hedelmällistä toukokuuta kaikille! Ja aikuisten urheiluiloa ;-)

Jamsuliini

kp 6/35 (jos osaan enää edes laskea)

96/410 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christabel ja Ansku, tervetuloa.

Vauvahaaveilija, nimenomaan! Vielä sieltä voi se plussa tulla. Harvinaisempaahan se

tosiaan on, että näyttäisi plussaa tässä vaiheessa, mutta kun sitä ei malta aina olla

testaamattakaan.

Täällä on nännit arat ja voisi kaunistelematta sanoa, että olen märkä. :D

Ovulaatio on siis tulossa, mutta alavatsalla ei ole vielä mitään kipuiluja.

Ainoastaan eilen ässäillessä oli taas herkempi kohdun napukka tai mikä siellä ikinä nyt arkuutta aiheuttaakin.

Vähän jännittää tämä ajoittaminen taas. Perjantai-ilta olisi tosiaan vasta seuraava hyvä ajankohta peiton heiluttelulle,

mutta alkaa vähän epäilyttää malttaako ovulaatio odotella sinne asti.

Joka tapauksessa lähden nyt tästä lenkille tuonne vesisateeseen ja illaksi töihin!

Marjana kp 17/32-37 yk 14

Vierailija
97/410 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oviksesta on nyt viikko ja tänä aamuna alkoi rusehtava niukka vuoto, oliskohan mahdollisesti kyse kiinnittymisvuodosta? Onko jollain kokemusta?

Tinka kp 21/28 yk 3

Vierailija
98/410 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Ihania uutisia! Hyvä vaan että kyselit niitä jo, mikäs sen kivempaa kun saada hyviä uutisia. Itse en oikein tunne näitä asioita niin hyvin että tietäisin progesteroniarvojen hoidosta mitään, mutta jos siihen siis on helppo ratkaisu niin toivon minäkin vähän että syy teidän pitkään yrittämiseen olisi siinä. Olisihan se paras vaihtoehto jos löytyisi joku pieni ”vika”, jonka saisi sitten helposti korjattua. Henkisesti olisi ainakin omasta mielestäni vaikeata jatkaa yrittämistä, kun ei mitään syytä sille tärppäämättömyydelle löydy. Mutta, molemmilla on puolensa.

Onhan se välillä raskasta kun tosiaan joutuu ajoittamaan ässäilyjä eikä aina vaan huvittaisi juuri silloin kun pitäisi. Mutta meillä ainakin onneksi nyt on myös mies sillä sitoumuksen asteella mukana että tsemppaa sekin, vaikkei välttämättä haluttais. Eilen olin ihan puhki ja juuri nukahtamassa kun yhtäkkiä muistin että nyt on ”joka toinen päivä”, siinä sitten vaan miestä sänkyyn houkuttelemaan. Aina ei ole helppoa, mutta oikeassa olet, hauskuutta mukaan niin johan on kivaa! Sitä paitsi mun mielestä toi tekstiviestillä ilmoittelu kuulostaa oikein hauskalta! Onhan siinä varmasti sillon molemmilla fiilis päällä kun kotiin tulet.

Lenkille vesisateeseen? Todella sinnikästä! Itselläni kutsuisi siinä vaiheessa korkeintaan sohva :) Onnea oviksen bongailuun!

Christabel: Pahoittelut tänne tippumisesta! Ihanalla asenteella tulet tänne, juuri näin! Katse kohti helmikuuta!

Ansku: Tervetuloa!

Vauvahaaveilija: Älä nyt vielä anna negan latistaa! Osalla se plussa näkyy vasta kun täti on jo jopa viikon myöhässä. Toki ymmärrän että nyt tuntuu harmilliselta. Yritä ottaa rennosti ja testaat sitten uudelleen ensi viikolla. Plussaonnea!

Jamsuliini: Oikeassa olet siinä että jos tosiaankin joutuisit kerran viikkoon käymään siellä sairaalassa, niin kyllä varmasti olisi rankkaa! Mutta, toisaalta, eihän niin välttämättä käy. Toivottavasti ei! :) Nautinnollisia ässäilyhetkiä!

Tinka83: Kuulostaa kyllä kiinnittymisvuodolta. Toivotaan siis että on sitä ja että sinulle olisi sitten se plussa kohta tiedossa! Plussaonnea!

ON: Ihme kevätväsymys päällä, joka vaikeuttaa ässäilyä kun ei millään iltaisin jaksaisi... Mutta, "joka toinen päivä"-asenteella tässä nyt siitä huolimatta mennään. Viime kierroista johtuen en yhtään osaa edes arvailla koska ovis olisi, joten tätä jatketaan vielä kauan, varmuuden vuoksi.

Alexandra, kp12/27-32 (34?), yk5

Vierailija
99/410 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lenkki takana.

Koirakin nautti, piehtaroi märässä nurmessa ja yritti pitkälleen lätäköissä ;)

Nyt vaan OmaaNapaa..

Ei mitään uutta auringon alla, ovista odotellessa ja silleen.

Hieman enempi nyt kosteutta havaittavissa.

Mutta ässäilyjen vähyys mietityttää.

Tähän mennessä ruhtinaalliset kaksi kertaa takana.

Tänään ois peitonheilutus suunnitelmissa ja seuraavan kerran onnistuu ilmeisesti perjantaina. Viikonloppuna on pakko ehtiä, perhesuunnittelusivujen mukaan 21-26 päivät olis hedelmällisintä aikaa.

Jospa edes joka toinen päivä tahti onnistuis loppukierrolla.

Plussasäteitä kaikille!

100/410 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se taitaa olla käsilläm meinaan ovulaatio on ilmeisestikin todella lähellä, tänään ilmestyi toinenkin lähes yhtä paksu viiva tikkuun, ehkä vielä kuitenkin himpun verran haaleampi tuota toista, mutta näkyy hienosti ja sitä nyt uskotaan.

No yritystä ei tästä kierrosta ainakaan ole puuttunut :) ollaan oltu tosi aktiivisia sillä rintamalla, tänään olisi vielä luvassa pupuilua ja parempi jatkaa vielä ne 2 päivääkin.. Tietty tässä voi käydä niin että sperma vähenee, kun kokoajan harrastetaan, mutta eihän siitä muuta haittaa ainakaan ole.

Pikku veijarikin on jo paranemaan päin, tosin pidin vielä varmuudeksi tämän päivän kotosalla, ettei saa jotain uutta tartuntaa päikystä.

vauvahaaveilija: saattaa vielä hyvinkin muuttua plussaksi, tiedän että odotus on raastavaa, aikoinani kun noita raskaustestejä tein, vaikka menkat oli myöhässä tulos oli aina tyly nega. mutta älä menetä vielä toivoasi!

Tinka: kuulostaa kyllä kiinnittymisvuodolta, itselläni viime raskaudessa tuli hieman vuotoa, sellaista niukkaa ja ruskeahkoa.. Peukutan plussaa sulle!!

Marjana: ihanaa että labratulokset oli normaalit, onnea ovis bongailuun!! Peitot vaan heilumaan :)

Tervetuloa Christabel ja Ansku!

Katmam: kertakin voi riittää, kunhan aika on vaan OIKEA!

Lähettelen kaikille oikein paljon plussatuulia täältä ja palailen taas piakkoin...

t. Enisa84 kp 13/27 yk1

Kolmatta yritetään: