Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELMIKUISET 2012

Kommentit (410)

Vierailija
361/410 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nii,puoli päivää negatiivisesta testistä ja menkat alkoi runsaina! Oli se psykosomaattista,heti rentouduin kun tuli tulos..vaikka se oli epämieluinen.Sikäli hyvä että ei tarvi enää arvailla.Nyt poistun täältä sivustolta,koska vauvanyritys ei tällä haavaa jatku..kai mä voin muutaman kuukauden vielä odottaa ennen tositoimia.Ei ehkä niinkään pitkään tarvitse..Heippa sit,olette mukavia! Onnea Bubblelle ja muille! Taidan täällä kuitenkin edelleen lueskella mitä teille kuuluu.. : )

Vierailija
362/410 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi että ei nyt tällä kertaa tärpänny :(.

Toivottavasti kuulen susta vielä joskus! Oli nimittäin kiva kirjoitella sun kanssa :) Tovottavasti teillä on aivan mahtavat häät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/410 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt kp 30/30, eli mun kiertojen mukaan menkat alkaa joko tänään tai huomenna aamulla. Yleensä ovat tulleet aamukahdeksalta (!) ihan säännöllisesti, kello lyö kahdeksan niin hanat aukeaa :D Täksi aamuksi menkkoja odottelin, on alavatsakivut olleet sellaisia mitä ennen menkkoja, mutta huominen aamu on sitten se, joka todennäköisimmin on menkkojen alkamisajankohta.

Tosiaan perjantaina näytti clearblue negaa :I On mulla vielä yksi tavallinen perustesti tuolla kaapissa "varmuuden vuoksi", mutta menkkakipujen perusteella en odota enää mitään tältä kierrolta..

Festarit meni mukavasti, oli kuuma!

Täältä on näköjään taas muutama tippunut maaliskuisiin :( Mitenkäs tämä raskautuminen tästä kierrosta on ollut niin vähäistä? Onneksi jokunen plussakin on tullut! Hienoa :)

Kiitos tsemppaamisesta kamut, mutta jotenkin olen aivan varma, että huomenna tulee menkat :P No, kirjoittelen sitten tänne vielä.

Hyvää sunnuntaita kaikille!

Vierailija
364/410 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi lista:

Kuumeilijat 12.6.

Sande kp 49/33-39 yk 1

Natku, kp 44/29-31, yk2

Anju kp 42/33-44 yk 5

Katmam kp 39/29-44

Tiiuli kp 32/29-39 yk 6

Cami kp 31/30

Christabel kp 30/30 yk 3

Tintti-tyy kp 26/28 yk 10

Tiituliini kp 26/28-30

Gabriela kp 24/25-31 yk 15+

Pipiöysky kp 30/30 yk 5

Eleanora kp 24/28

Sassu kp 23/28-32 yk 4

Vauvahaaveilija kp 22/30 yk 3

Sarkkuli kp 21/28-37 yk 1

Onnenhelmi kp 20/28, yk 2

Pimpampom

PLUSSANNEET: (Onnea!)

Heddy

Kristy

Satin

Helmikuunhelmi

Ninnisofia

En poistanut sinua Katmam vielä, kun eikös tuo näytä, että kiertosi on parhaimmillaan ollut vielä enemmän kuin nyt on? Vai oletko testannut ovisplussan ja perustat siihen arvion, ettet vo olla raskaana?

Toivotaan nyt vähän enemmän plussia tänne! Sande, Natku, Anju kiinnostaa, ku isot kiertopäivät jo...ja toki myös siinä hilkulla olevat Tiiuli, Cami, Christabel. Mitä kuuluu???!

).(

Pissattaa päivällä paljon (oisko ilma), mahaa turvottaa ja ehkä normaalia enemmä väsyttää, mut siinä se. Ei mitään mikä ei vois johtua ihan normielämästäkin. :( Uskon silti, että tää on hyvä kuu. =D

Millä dpo:lla olette aikaisintaan testanneet/plussanneet?

Onnenehelmi kp20/26-28

Vierailija
365/410 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen asti kun menkat alkaa, niitä nyt kuumeisesti odottelen.

En ole testannut ovisplussaa.

Luulin tunnistaneeni oviksen ja ennen, jälkeen ja välissä pupuiltiin.

Sitten peittojen heiluttelu jäi muutamaan satunnaiseen kertaan.

Pari viikkoa viimeisestä kerrasta sitten testasin ja nega.

Eli kyllä toivo on tältä kuulta jo mennyt :(

Vierailija
366/410 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei mitään ihmeempää kuulu. Menlat pitäisi alkaa ke tai to. Päätä särkee ja menkkatuntemuksia sun muita ihme nippailuja on ollut jo oletetusta oviksesta saakka :O

Ajattelin myös pitää palstailu taukoa jos ei nyt tästä kierrosta tärppää. Lukemassa varmasti käyn jatkossakin.

Ele kp21/28

Vierailija
367/410 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen menkkakipujen ja kramppien vuoksi odotellut, että nyt sitten aamulla alkavat, kun yleensä on joka kerta alkanut kun kello lyö kahdeksan aamulla :) laitoin oikein herätyksen sitä varten..

Koska ei mitään kuulunut niin tein sellaisen jonkun halpisliuskatestin, jonka ostin ulkomailta pari kuukautta sitten.. Siihen ilmestyi haalea viiva, jota miehen kanssa tihrustettiin, kunnes uskottiin, että siinä se tosiaan on.

Nyt hain apteekista tuollaisen perustestin, tai no nimikkeellä "herkkä testi".. ja edelleen tulee haalea, mutta selvä viiva.

Onko tämä nyt varmasti totta?? Pää on nyt jotenkin ihan sekaisin. Olin aivan varma, että vuoto alkaa, kun oireet oli juuri sellaiset.

Jos nyt vielä pari päivää odottaisi ennen kuin hihkuisi riemusta, onhan niitä aikaisen vaiheen keskenmenoja sattunut itselleni ennenkin.. *IIK*!

Sekavissa tunnelmissa,

Christabel kp 31/30 yk 3 ja haalea plussa

Vierailija
368/410 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christabel, onnea! usko vain, että totta on.

Kunpa minäkin pääsisin tuohon onnen tunteeseen tällä viikolla...huoh, oikein vatsan pohjasta kouraisi kun ajattelin.

Ja samalla pahus sentään Bubble ja morning, unohdin edellisviestistä! Tsemppiä uuteen kiertoon!!)

Christabel: mikä kp testasit ekan kerran? Olitko se sinä, kun sait digillä "ei-raskaana"?

Niin ne vaan tilanteet muuttuu.

HUih, jännittää niin. :)

Onnenhelmi kp 21/26-28 (ja nyt siis oviksen mukaan tuo lyhyempi kierto)

Vierailija
369/410 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Kyllä joo, minä testasin negaa clearbluella perjantaina, ja tänä aamuna sitten uudestaan, tänään on kp 31/30 ja perjantaina oli sitten 28/30. Eli niin ne tilanteet sitten tosiaan muuttuu :O

Sinäkin pääset pian testailemaan!! :) Toivotaan nyt parasta, saadaan lisää plussaajia listalle.

Jännittää ihan hillittömästi, vaikka on kolmas lapsi nyt ilmeisesti tulossa. Ei meinaa mitenkään sisäistää..

Muutama ihan selkeä raskausoire näin jälkeenpäin ajatellen:

mies lämmitti uunissa pakastepizzaa mulle tuossa viime viikon keskivaiheilla. Yleensähän niistä tulee herkullinen tuoksu, joka saa veden kielelle. Mun mielestä se pizza haisi hirveimmälle mitä ikinä olen haistanut, pilantuunelle, palaneelle kumille tms :D yökkäilin ja jouduin menemään ulos odottamaan siksi aikaa, että mies otti pizzan uunista :D Että ois ehkä pitänyt siitä jo tajuta tämä tilanne. Miesparka vaan ihmetteli, että kun hänen mielestään haisee ihan normaalille..

Sitten toinen minkä olen pannut merkille on se, että olen aivan kuin puulla päähän lyöty välillä, jumitan monttu auki ja tuijotan seinää, töissä työkaverit huomautteli, että voisi jo palata takaisin maanpinnalle. Olen siis ollut ihan "jumissa" pään sisällä :D Ilmeisesti raskausoire tämäkin.

Christabel

Vierailija
370/410 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katmam, harmi jos teillä ei nyt tärpänny :(. Monesko yritys teillä oli nyt? Kai te yritätte uudestaan nyt jos ei tärpänny? Anteeksi että utelen :)

Christabel, iiik sanon minäkin :) Onnea!

Onnenhelmi, täällä on peukut pystyssä että sullekki tulis tilaisuus tehä testi ja saada plussa :)

Itse ajattelin roikkua ketjussa lukemassa teidän juttuja niin kauan kunnes ketju hiljenee. Haluan tietää mitä teille kuuluu ja miten menee :)

Vierailija
371/410 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vielä täällä listoilla roikun vaikka meillä tilanne nyt on se, että mies haluaisi sittenkin vielä odottaa et esikoinen hieman kasvaa ja minä vain kuumeilen.. :( Toisaalta aina välillä hän käyttäytyy niin kuin toivoisi kuitenkin "vahingon" (anteeksi kauhea sana tällä palstalla, viittaa vain siihen että kumit on käytössä aina vasta viime metrillä) käyvän. Mulla menossa kp 22/29-38 joten ainakin juhannukselle odotellaan niiden menkkojen todennäköisesti alkavan. Seurailen teitä muita kuitenkin ja odottelen aikaa jolloin saa itsekin avoimesti ja toiveikkaana kuumeilla.

Vierailija
372/410 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinkonainen ja christabel!!!

Vierailija
373/410 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bubble89: Meillä vasta toinen yrityskierto menossa.

Eli sen puoleen ei hätiä mitiä :)

Sitä vaan kun palstailee ja lukee toisten juttuja.

Iskee itsellekkin paniikki että jos meillä ei enää tärppääkkään ollenkaan.

Yritystä jatketaan niin paljon kuin pystytään, kesä/heinäkuussa pakosti hieman hiljaista petipuuha rintamalla.

Meille tulee yövieraita, menemme mökille yhdessä sukulaisten kanssa ja mies lähtee isompien lasten kanssa reissuun.

Elokuussa sitten aletaan tositoimiin..

Nyt kaikille helmikuisille puhaltelen isot plussatuulet ja lähetän tarrasukkia postissa!

Vierailija
374/410 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea christabel ja kukas muu olikaan plussannut, onnea joka tapauksessa ja plussatuulia vielä lopuille!

Mä täällä ihmettelen että mitä tämä nyt mahtaa tarkoittaa? Mulla on siis ollut säännöllinen kierto 27-28 päivää, yleensä aina tuo 28 mutta tänään tuli aamulla vähän verta paperiin ja sen jälkeen ei mitään!! Siis mitä tämä nyt on? Onko keskenmenot sekoittanut kierron täysin vai mitä meinaa? Kiva kulkea rätti housuissa kokoajan, varmuuden vuoksi :D Nyt ois siis vasta kp26 eikä ikinä ole näin lyhyttä kiertoa ollut eikä sitäkään että ensin tulis vain vähän verta ja sitte alkais kunnolla. Yleensä on hanat auenneet samantien kunnolla. Pläääh.

Ele kp26/28

Vierailija
375/410 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö kirjotteleeko eve missään? Haluaisin kovin lukea kuulumisia,jos jossain ketjussa täällä kirjottaisi :/

Lumikki ja Kirppu 31+3

Vierailija
376/410 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mennyt ihan hunningolle, kun en ole kirjoitellut tänne. Oon kuitenkin lukenut joka päivä kuulumisia.

Muutama plussakin tullut eli Onnea!

Kesä ja liikunta on vienyt mut mennessään, ja olen onnistunut pitämään kuumeilun taka-alalla. Yk:t menee jo niin pitkällä, että hyvä kun saan pääni jatkuvasta kuumeilusta pois.

Tähän kiertoon ei paljon toiveita ole, en bongannut ovista ollenkaan. En siis osaa sanoa sitäkään koska täti-kulta tulee kylään. Toivottavasti huomenna, niinkuin voisi kuvitella. Luultavasti hyppään maaliskuisiin tän viikon aikana.

Mutta kaikille plussa-tuulia!!!

Tintti-tyy 28/28

Vierailija
377/410 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa! Kerrankin voin sanoa, että "mitäs minä sanoin"? Niin kauan ON toivoa, kun menkat ei ala! :-D Aivan mahtava uutinen, jes! Niin niitä plussia ropisee hiljalleen, toivottavasti mahdollisimman monille!

Eleanora, en tiedä mikä tiputtelu vois olla kp26, mutta monella on raskausoire se, että tiputtelee niillä main kun pitäs menkkojen alkaa, joten toivotaan, että sullakin on näin! Peukut on pystyssä!

Itse olen jo käynyt lukemassa vähän maaliskuisia, kun en pidä mitenkään mahdollisena, että olis voinut tässä kierrossa tärpätä. Menkkoja odotellessa...

Mies sanoi tuossa vähän aikaa sitten, että hän on miettinyt, että älä nyt ymmärrä väärin, mutta jospa me ei vaan sovita toisillemme tässä mielessä, että ME just ei tulla keskenämme raskaaksi, mutta ehkä jonkun toisen miehen kanssa tulisin? Olin ensin että "mitä ihmettä????" :-( mutta mies selitti, että niin että kun hän tietää, että tää on sun elämäs suurin toive ja unelma, tulla äidiksi ja hän on vaan alkanut miettiä, että jos hän ei pysty sitä mulle antamaan, mitä muita vaihtoehtoja olisi. On totta, että ollaan aina oltu ilman ehkäisyä ja yhdessä puolisentoista vuotta eikä ole tärpännyt. Sanoi miettineensä mm. että auttasko että käytäs klinikalla? Ei olla vielä puhuttu aiheesta lisää, mutta uskoisin, että asia hautuu molempien mielessä.

Kesäterveisin ja plussatuulia puhallellen

Gabriela 26/25-31

Vierailija
378/410 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeilijat 14.6.

Sande kp 51/33-39 yk 1

Natku, kp 46/29-31, yk2

Anju kp 44/33-44 yk 5

Katmam kp 41/29-44

Tiiuli kp 32/29-39 yk 6

Cami kp 33/30

Tintti-tyy kp 28/28 yk 10

Tiituliini kp 28/28-30

Gabriela kp 26/25-31 yk 15+

Pipiöysky kp 32/30 yk 5

Eleanora kp 26/28

Sassu kp 25/28-32 yk 4

Vauvahaaveilija kp 24/30 yk 3

Sarkkuli kp 23/29-38 yk 1

Onnenhelmi kp 22/28, yk 2

Pimpampom

Heddy

Kristy

Satin

Helmikuunhelmi

Ninnisofia

Christabel

Vierailija
379/410 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on oviksen mukaan kuukautisten alkuun 4 päivää. Su pitäis kai sit alkaa, jotta kp:t ois 26 tässä kierrossa. Ovisplussa kp11 illalla ja kp12 aamulla ja illakin vielä tummat viivat.

Testasin halpatesti.fi:n herkällä puikkotestillä aamupissasta puhtaan negan. Tuntui ihan pöntöltä, kun jotenkin olin varma...nyyh. :( Enkä osaa ajatella, ettei se vielä välttis näy. (Edellisessä raskaudessa näkyi näillä kiertopäivillä...)

No mut ostin tutun cb plus-testin vielä ja kun oikein kuvittelen niin siinä on haalean haalea plus. Tosiasiassa se on varmaan vaan se ns. viivanpaikka, joka näkyy tietyssä valossa. Pissasin tikkuun siis äsken, kahden tunnin pissaamattomuuden jälkeen. Harmittaa vietävästi. Mut vielä mä yritän luoda toivoa...

Ihmettelen, että ylipäänsä herään yöllä pissahätään. Sitä on tapahtunut vain raskaana ollessa aiemmin. Ja nyt muutamana yönä.

No, täs päivitys.

Kuumeilijat 15.6.

Sande kp 52/33-39 yk 1

Natku, kp 47/29-31, yk2

Anju kp 45/33-44 yk 5

Katmam kp 42/29-44

Tiiuli kp 33/29-39 yk 6

Cami kp 34/30

Tintti-tyy kp 29/28 yk 10

Tiituliini kp 29/28-30

Gabriela kp 27/25-31 yk 15+

Pipiöysky kp 33/30 yk 5

Eleanora kp 27/28

Sassu kp 26/28-32 yk 4

Vauvahaaveilija kp 25/30 yk 3

Sarkkuli kp 24/29-38 yk 1

Onnenhelmi kp 23/26-28, yk 2

Pimpampom

Heddy

Kristy

Satin

Helmikuunhelmi

Ninnisofia

Christabel

Vierailija
380/410 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotetusti hyppään maaliskuisiin. Täti tuli tänään. Kauheasti ei harmita, kun olin varma ettei tässä kuussa tärpännyt. Pysykää te loput täällä!!!!

Tintti-tyy kp 1/28 yk 11!!!

Plussa-tuulia!