HELMIKUISET 2012
Kommentit (410)
Mikä kp plussasit?
Tervemenoa helmimammoihin! :) Ihanaa raskausaikaa!
viime kuukautiset oli 15.5, joten laskin että kp 26/28-30 ja LA olis sitte kutakuinkin 20.2 :-) Plussatuulia tänne
Voi kuinka ihanaa :).. 20.2 on meikäläisen syntymäpäivä ;)
Itse en ole vielä tehnyt testiä.. Tänään tuli sellanen fiilis että ei se kummiskaa plussaa näytä :(.. Pientä masista täällä päin on havaittavissa.
Mutta kyllä mä viimeistään sunnuntaina sen testin teen. Ja jos negaa näyttää täytyy mennä neuvolaan tai gynelle ja kysyä mikä nyt on kun menkat ei ala.
tuskinpa tulee helmivauvaa tänne. Nimittäin testasin sitten tänä aamuna clearbluen digitaalisella, ihan sen takia, että mennään miehen ja kavereiden kanssa festareille täksi vkolopuksi ja testailin nyt että tietää voiko pari kylmää siideriä ottaa vai ei. No, "ei raskaana" oli tulos. Joopa joo. Sunnuntaina aamulla alkanee sitten menkat, jonka jälkeen voi siirtyä maaliskuisiin suoraan. Että en varmaan kirjoittele tänne enää.
Tsemppiä kaikille muille ja onnea ninnisofia!
Christabel kp 28/30 yk 3
Onkohan alla oleva yhtään oikein?
Kuumeilijat 10.6.
Sande kp 47/33-39 yk 1
Bubble89 kp 45/27-38
Natku, kp 42/29-31, yk2
Anju kp 40/33-44 yk 5
Katmam kp 37/29-44
Morning Butterfly kp 43/32-38 yk 1
Tiiuli kp 30/29-39 yk 6
Cami kp 29/30
Christabel kp 28/30 yk 3
Ninnisofia kp 25/29
Catti kp 24/25-28 yk 5
Tintti-tyy kp 24/28 yk 10
Tiituliini kp 24/28-30
Gabriela kp 22/25-31 yk 15+
Pipiöysky kp 28/30 yk 5
Eleanora kp 22/28
Sassu kp 21/28-32 yk 4
Vauvahaaveilija kp 20/30 yk 3
Sarkkuli kp 19/28-37 yk 1
Onnenhelmi kp 18/28, yk 2
Pimpampom
PLUSSANNEET: (Onnea!)
Heddy
Kristy
Satin
Helmikuunhelmi
Ninnisofia
Mahtavan paljon plussia täällä! Se on tää ihana helleaalto,mikä tekee hedelmälliseksi! Onnea Ninnisofia! Bubble,mullakin tuli eilen semmonen masisolo että "ei se kuitenkaan plussa ole,vaan myöhästynyt ovulaatio." Mutta se ei kylläkään selittäisi näitä oireita..ja nyt en enää kestänyt, kävin äsken ostamassa testin! Teen sen huomenaamulla,niin on varmempi tulos.Pää on aivan sekaisin!
toivon kovasti että aamulla sulla näyttää plussaa!:)
Musta tuntuu että kaikki "oireet" mitä on mulla ollu on vaa ollut kuvitelmaa. En edes tiedä olenko ovuloinut ollenkaa tässä kierrossa :/
Meillä on aikaa vielä ens kierto kokeilla jos tärppää. Sit yrittämiseen tulee "välivuosi", Meillä on häät ens vuoden heinäkuussa, en haluaisi olla silloin raskaana.
Christabel älä nyt vielä luovu toivosta! Niin kauan kun menkat ei ala on toivoa! Hauskaa festariviikonloppua!
Onnittelut ninnisofialle plussasta ja paljon onnea matkaan! :-)
Morning butterly ja Bubble, jännään puolestanne!!
Peukkuja kaikille ja iloista viikonloppua!
t. Gabriela 22-25/31
Hienoa ninnisofia! Onnittelut plussasta. :)
Morning ja bubble - pakko siis tulla tänne vielä aamulla, että saa tietää kuinka kävi teille. Uskon, että plussaatte!
Ja christabel! Et luovuta. Tuo digitestihän on sen 25IU eikö? Ei se näytä aikaisessa vaiheessa mun mielestä raskautta vaan vasta sit ku pitäis jo alkaa menkat. Vai olenkohan väärässä?
Täältäkin peukut för alla, plussaista ensi viikkoa!
Onnenhelmi 18/26-28
Ei vois olla enää samanlaisemmat tilanteet meillä,uskomatonta! Sulla on kp 45,mulla 43.Meidän kummankin pisin kierto on 38.Mullakaan ei ollut tässä kierrossa mitään ovistuntemuksia : ( ,mutta ei kai sitä välttämättä aina tunnekaan.Greippimehua join..mulla oli ilmeisesti tämä kierto viimeinen yk,koska mies rupes jarruttamaan että olis parempi jos yritettäis vasta häiden jälkeen.Ne on loppusyksyllä.Siinäkin samantapainen tilanne! Njoo,onhan sulla aikaa vielä kun olet noin nuori...pienet paineet sulla! Yksi yk enää..no,on mullakin paineita,jos en ole raskaana niin on se raskas pettymys...niin vielä,sinänsä noi sun oireet vaikuttaa lupaavilta,siis tuhruvuoto varsinkin..peukkuja! Minä menen nyt nukkumaan ja testaan aamulla! Jännittää!
Oli pakko tulla vielä koneelle kattomaan jospa joku olisi tänne kirjoitellu. Mies lähti kaverinsa luo ja jätti mut yksin kotiin. Pientä masista on ollu tänään koko päivä, en tiedä sitten. Mikään ei ole oikeen kiinnostanu. Mutta kun tänne tulin ja luin sun viimeisen viestin Morning butterfly tulin jotenkin paremmalle tuulelle :) Kiitos siitä!
Kai sitä vois huomenna aamulla testata :).. Ilmoittelen sitten tänne :)
Öitä!
Itse tein kanssa Citymarketin halpis testillä ensin kaksi negaa,sitten odotin 2 pv ja tein apteekista ostetulla clearblue plus testillä ja positiivinen tulos tuli heti, eikä ole ees pahan hintanen :-)
Mies poikkesi eilen työmatkallaan apteekissa ja osti testin.
Herkkä raskaustesti kasetti substpharma tai sinnepäin..
Tänään kp38.
Viikko sitten tehty nega apteekin omalla raskaustestillä.
Negaa näytti tämäkin.
Olin heittänyt testin roskiin kun ajattelin vilkaista testiä viimeisen kerran.
Väriä tällä kertaa testissä!
Innostuin jo, mutta sitten tajusin että viivanpaikka on täysin väritön.
Pakko oli varmistaa vielä kaapissa olevalla cb digitalilla ja ei raskaana tulos.
Ei jestas mikä pettymys.
Nyt siis vaan odotellaan tämän megakierron loppumista että pääsisi maaliskuisiin hyppäämään.
Ja mitä tästä opimme, en todellakaan tee ainoatakaan halpistestiä enää, ikuna!
Bubble,kiva että viestini piristi..niin,uutisia täältä: NEGATIIVINEN.Masentaa..En sitä täysin halua vielä uskoa.Tai siis en heitä toivoa kokonaan.Onhan se kai mahdollista että ei VIELÄ näytä positiivista? Apteekin oman testin tein.Kuukautiset nyt 5 pv myöhässä.Ehkä ne on myöhässä,koska stressaan ja en HALUA että ne alkaa.Psykosomaattista siis.Mutta katotaan nyt,miten tilanne jatkuu..
itse en ole vieläkään testiä tehny. Syy siihen, heräsin yöllä ja kauheet menkkakivut. Jouduin jopa popsimaan parit pillerit että pääsen takasin unten maille. Sen kivun takia luulin että sitä verta tulis oikeen kunnolla. Mutta ei, oli tosi haaleeta. Menee enemmän oranssin puolelle ku punasen.
Onhan mun pakko yks testi tehä tänää mutta täytyy odottaa että olisi tarpeeksi pissahätä. Yön aikana oon tainu käydä kaks kertaa. Molemmat siis sen jälkee kun luulin että menkat alko.. Ja ainii siis nyt kun heräsin ei ollu enää mitää "tuoretta" verta vaan pelkästää ruskeeta tuhrua.
Äääk mähän tuun hulluks! Alkais jo kunnolla. Eihän sitä voi pupuilla kun koko ajan saa pelätä että menkat alkaa yht äikkiä.
Morning, odottele muutama päivä ja tee testi uudellee. Musta tuntuu että ittelläni on sama juttu. Stressaan niin paljo, ja en halua että menkat alkais joten ei ne sieltä sit tule tai ne tulee näin pätkittäisenä kun nyt nähtävästi mulla.
Mutta mutta.. nyt odottelemaa että pissittäis jotta saisin taas yhden negan testiin.
Nonii, säästin nyt yhden testin. Kyllä ne menkat ihan tosissaan alkaa nyt. Eli kp1. Ja uutta yritystä kehiin :). Itse asiassa ei tunnu pahalta. Helpottavaa tää on. Viikon päästä meillä rupee peitot heiluu entistä enemmän ja siihen saakka että menkat alkaa. Nyt me lopetettiin näköjään liian aikasin ku kierto olikin näin pitkä.
Miten sulla muuten oli, morning, oliks yks yritys teillä vielä jos ei nyt tärpänny? Siirrytkö vielä maaliskuisiin?
Onnea plussanneille ja muille tsemit seuraavaan kiertoon. Tänään alkoi menkat, niin kuin jo muutama päivä sitten arvasin. Joten siirryn maaliskuun pinoon...... Lopuille vielä paljon plussatuulia!!!
Catti kp 1/24-28 yk 6 (!!!!!)
Ajattelin tulla tänne hakemaan henkistä tukea!
Plussattu viime viikolla, kp 32/28 yk 1, järkkyä! =)
Onnellisia ollaan kuiteski vaan on tää jotenki jännää. Eka neuvola sovittu jussiviikon maanataiksi.
Kyllä se on vissiin vaan uskottava :) Joka päivä on testit vahvistunu. Mulla on r-testejä ihan tolkuttomasti ni nyt innoissani niitä tuhlailen :D
Parina päivänä ei viivaa oo enää tarttenu tihrustella :)
Hirmuisesti tsemppiä tuleville testaajille! Toivotaan että kaikki loput hyppäis junan kyytiin :)
Ja pahoitteluja niille jotka on joutunu maaliskuuhun siirtymään :(
Satin kp37/34-35 yk11