Tori.fi ei toimi?
Olen uusi Torin käyttäjä ja kauppa on käynyt, kunnes nyt en enää pääse kirjautumaan sinne.
Onpa typerä systeemi verrattuna Huuto.nettiin sillä kun kaupat tehdään niin Huutonetissä ostajalle ja myyjälle tulee toistensa yhteystiedot.
Torissa lähetellään yksityisviestejä. Ongelma on tällä hetkellä se, että ehdin antaa maksutiedot ostajalle ja nyt en enää pysty hänelle vastaamaan saati näe, että MINNE JA KELLE minun tulee tavara nyt lähettää!
Onko kellään mitään tietoa, että onkohan tämä kovinkin normaalitila, että ei pääse kirjautumaan Toriin?
Olen koittanutkirjautua eri selaimilla, pyysin sukulaista kirjautumaan minuna omalla koneellaan ja latasin Tori-sovelluksen sekä vaihdoin salasanankin veilä ja EI SE VAAN TOIMI :(
Kommentit (12)
Pääsin ainakin äsken. Tyhjennä välimuisti, jos olet vaihtanut salasanaa ettei mene sillä vanhalla. Tai kirjaudu toisella selaimella tai toisella laiteeella.
Hyvin onnistuu kirjautuminen juuri nytkin.
Sehän on hyvä, ettei yhteystiedot siirry vastakkaiselle osapuolelle automaattisesti. Lisää turvallisuutta.
Siis mikä ei nyt toimi? Missä kohdassa kirjautumista tulee viesti - ja mikä viesti - että ei onnistu? Minulla se toimii kaikilla selaimilla juuri kuten pitääkin eli oletko unohtanut käyttäjätunnuksen? Ja miksi et ota yhteyttä Torin asiakaspalveluun ongelmatilanteessa?
"Torissa lähetellään yksityisviestejä. Ongelma on tällä hetkellä se, että ehdin antaa maksutiedot ostajalle ja nyt en enää pysty hänelle vastaamaan saati näe, että MINNE JA KELLE minun tulee tavara nyt lähettää!"
Oletko ehtinyt poistaa sen myynti-ilmoituksesi??? Silloin saattaa käydä köpelösti.
Jotain häikkää on ainakin viesteissä. Eilen lähetetyt viestit saapuivat vasta äsken.
Mitä kapinetta käytät? Koneella joudun kirjautumaan, puhelimella pääsen Toriin suoraan.
Juuri nyt ei pysty muokkaamaan ilmoitusta, 3. vaiheen jälkeen tulee ilmoitus että ilmoitus on vanhentunut.
Torissa paikkakunnallani halpa huonekalu, ilmoitin ostavani.
Myyjä nähnyt ilmoituksen, ei vastaa...
Ilmoitus edelleen Torissa...
No, olen 2 tuotetta ostanut, yhden myynyt, kai tuo toimii.
Huutonetistä olen vain ostanut, homma on kohdallani ollut sujuvaa.
Tyhjensin välimuistit 2 eri selaimelta ja asensin uuden selaimen ja en pääse edelleenkään kirjautumaan vaan heittää aloitussivulle eikä ole kirjautunut. Salasanan vaihdon sivu hyväksyi eilen, muuta ei.
Lisäksi on yritetty miehen kännykästä ja sukulaisen tietokoneelta kirjautua ja ei, ei ja ei.
Näen, että muillakin on erilaisia ongelmia niin tämän virheen täytyy jo johtua tori.fi-sivustosta?
En ole poistanut ilmoitustani.
Täytyy toivoa, että ostajan nimi ei ole tavallinen ja etsin hänet Facebookista kun maksu saapuu tililleni.
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteys Torin nettitukeen
Ei sieltä mitään nettitukea löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sieltä mitään nettitukea löydy.
Ei löydy, ei.
Tori on mennyt aivan paskaksi nykyään.