Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELMIKUISET 2012

Kommentit (410)

Vierailija
321/410 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun tulee plussia:)) Ja hyvälähän tuo näyttää kun joka päivä viiva tummentunut:) Ja tuossa vaiheessa sen ei tarvitse tummempi vielä ollakaan. Mä oon testaillut noista kahdesta muksusta vasta rv5+ ei edes tullut silloin mieleen että tärppi olisi käynyt :D

Mulla on tänään "melkein"vapaapäivä. Kävin vain aamulla pyörähtämässä töissä. Loppupäivän voiskin lekotella lasten kanssa pihalla:)

Toivon vielä paljon plussia tähän pinoon:)

Ele kp20/28 (ilmeisesti) Oon kyllä varmaan helmikuisten hännillä ihan viimeisenä.

322/410 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea Satin!! Ihana saada plussauutisia, näitä lisää!! Peukut meille kaikille, et päästäis vielä samaan kyytiin! :)

Tosin omalta kohdalta olen nyt 99% varma, että maaliskuisiin siirryn seuraavaksi. Eli cb:n testi *ei raskaana* ja kp:t kuitenkin kohdillaan. Menkkoja tekee, siihen malliin särkee paikkoja. Voi hö. Olo on masis ja toivon vain, että menkat alkais nyt heti ni pääsis uuteen nousuun. Seuraavassa kierrossa yritän ottaa yhtä rennosti kuin tässä kierrossa (vaikka tässä piinaviikolla vähän repsahtikin..), se hyvä puoli ainakin tässä on, että koti todellakin kiiltää ja pihatyöt etenee, kun pitää saada muuta ajateltavaa.

Mutta hö :( Mä jotenkin olin ajatellu, että NYT olis SE kierto. Selasin äsken pinoja takaspäin, niin tää olis nyt yhdeksäs yritys. Miten tää nyt näin vaikeeks meni, kun kaks ekaa on saanu alkunsa niin helposti?? Kyllä huomaa miten asioista tulee itsestäänselvyyksiä, kun "hyvälle" oppii.. Kovasti jaksuja kaikille pitkään yrittäneille!!! Ja onhan se niinkin, että ei tarvi tärpätä kuin yhden kerran niin se on sitten siinä. Peukkujapeukkuja kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/410 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto alkoi tänään niukkana ja vatsassa kovat menkkavihlonnat. Ei tullut meille neljättä helmivauvaa :`(

Musta tuntuu, että mä en pysty enää siihen että odotan kuukausitolkulla raskautta. Ensimmäisten lasten tekemiseen meni ½ vuotta ja 1 vuosi, ja nyt tuli niin elävästi mieleen ne rajut pettymykset kuukausi kuukaudelta. Tottakai myös ne ilot kun viimein onnisti, mutta mä en usko että musta on enää siihen. Sydän ei oikeasti taida kestää enää. En siis siirry maaliskuisiin ainakaan vielä, mutten myöskään luovu vauvahaaveista. Otan nyt vain rauhassa taustalla ja liityn joukkoon vasta odotuspuolella jos sinne vielä pääsen.

Plussausonnea teille kaikille! Toivottavasti nähdään pian odotuspuolella!

Mikaela

Vierailija
324/410 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä oli taas niin ihana käydä ikuisessa kaupungissa, joka on yksi ehdottomia lempparikaupunkejani! :-) Takaisin on päästävä vielä tän vuoden puolella!! ;-) Viime vuonna kävin Roomassa 3 kertaa ja vietin uudenvuoden viikonlopunkin siellä. Ehkä tänä vuonnakin menen vastaanottamaan uutta vuotta Roomaan, ellen ole tullut raskaaksi siihen mennessä...

Satinille ONNITTELUT!! En vissiin näe tarpeeksi tai en vaan ymmärrä noista tikuista itse mitään kun ei selvää +-merkkiä ole näkyvissä (joo tää on vähän vanhanaikainen ja ymmärtää vain jos tulee plussa, kaksi viivaa ja sana "raskaana"..) mutta muitten kommenteista päätellen sua voi onnitella!! Hieno juttu, onnea matkaan! :-)

Kiitos Onnenhelmi listan päivityksestä! :-)

Mikaela: pahoittelut! Se on kyllä ihme juttu, miten menkkojen alkaminen vetääkin aina mielen NIIN matalaksi, kun on vauvakuumeinen :-( Mutta uskon kyllä vakaasti, että teillä vielä tärppää! :-) Hyvää taustailua ja tervetuloa mukaan kirjoittamaan, jos siltä tuntuu. Uskoisin itse ainakin päätyväni maaliskuisiin ja kukaties pidemmällekin.. :-/

Bubble: tervetuloa! Monellahan käy niin, että tärppää heti ekasta tai tokasta kierrosta kun ehkäisy on jätetty pois. Pidän peukkuja, että teillä olis just näin! Ymmärrän myös pitkittyneen vauvakuumeen tunteen.. Itse olen potenut sitä 25 vuotta (kyllä, 25 vuotta olen halunnut tulla äidiksi!) ja nyt VASTA löytyi mies, joka olis valmis mulle lapsen antamaan - jos siis onnistutaan. Ihanaa, että sun mies on valmis jo nyt, kun olet vielä nuori!! :-)

Jamsuliini: pahoittelu menkoista :-(

Mermaid: toivoa on, kunnes menkat alkaa. Toivottavasti ei alakaan!

Christabel: toivottavasti se väsymys olis nimenomaan raskausoire! Peukkuja!

Eleanora: me mennään samoilla kiertopäivillä! :-) Mutta mulla ei kyllä oikein ole mahdollista, että olis tärpännyt tässä kuussa. Toivotaan, että sulla sen sijaan tärppäs/tärppää! Oliko sulla jo ovis? Hyvät apukonstit sulla ainaki on käytössä (omenaviinietikka, foolihappo ja greippimehu).

Kesäterkkuja ja plussatuulia kaikille!!

t. Gabriela 20/25-31

Vierailija
325/410 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hirveää ruuhkaa ei ole vielä ollut, eli taitaa melko moni valitettavasti olla jo maaliskuun plussaajia.. Mulla siis nyt rv 4+5.. eli plussattu on 3.6. :) Toivottavasti saadaan vielä paljon plussaajia, tsemppiä! :)

Vierailija
326/410 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satin,kyllähän tuo plussa on,jos olet saanut ton tuloksen testiajan puitteissa.Onnea,toivotaan että raskaus jatkuu! Mulla on nyt tosi jännä tilanne: kuukautiset 2 päivää myöhässä,tämä on poikkeuksellista.Menkkamaisia tuntemuksia ollut tuon pari päivää,mutta ei ole kuukautiset alkaneet! Raskausoire! Ei mulla ikinä ole ollut päiväkausia tuntemuksia ennen kuukautisia,ja nää on erilaisia kun menkkatuntemukset,pientä nipistelyä munasarjojen kohdalla,välillä tuntuu..johtuu kuulemma kohdun kasvamisesta.Jos tää nyt on sitä.Kauhea jännitys! Älkää vaan alkako menkat! : D

Vierailija
327/410 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 41/32-38.Testaan kai ylihuomenna,jos menkat ei ala..Toivottakaa mulle onnea! : )

Vierailija
328/410 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin muillekin jännääjille!

Täällä alkoi vuoto iltapäivällä, eli tuli sitten vain 26pv pituinen vuoto, ekaa kertaa yli puoleen vuoteen!? Myös suht hirveät kivut on, eli ehkä siellä jotain yritystä oli, en tiiä. Kuvotusta on vieläkin, samoin lämmöt vielä asteen ylhäällä. Ihmetyttää myös se, että ovulaatio oli kp14-15 ja vuoto alkoi jo nyt. No, turhapa tässä on rypeä kun ei koskaan saa tietää.

Mikaela kp 1/26-28

Vierailija
329/410 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mermaid: Mulla myös molemmat lapset tärpänneet helposti. Myös kohdunulkoinen tärppäs helposti ja 2 tärppiä käynyt tässä kolmannen yrityksessäkin mutta matkassa eivät ole jaksaneet:(

Laskin että meillä taitaa olla menossa yk9!! Mutta ainakin tietää että raskaaksi voi tulla, kunhan se pieni vaan matkassa pysyisi!

Gabriela: Uskoisin että ovis on mennyt ja tullut hyödynnetyksi. En ole tikutellut mutta ässäilty ollaan ja uskoisin sen oviksen olleen joskus kp14 paikkeilla kuten yleensä. nyt on ainakin nippaillut normaalia enemmän kun olen tuota omenaviinietikkaa nauttinut koko kierron (3 kertaa päivässä) En tiedä voiko siitä johtua mutten muutakaan keksi:D

MorningButterfly: Tsemppiä ja peukkuja testaukseen!

Eleanora kp20/28 yk9

Vierailija
330/410 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satinille onnee kovasti! Voikun jokainen meistä olisi saanut plussan niin olisi kiva lukea aina positiivisia juttuja!Minulle aei mitään raskausoireita joten ei tainut tulla tärppiä tässä kuussa. Onneksi sunnuntaina lähdetään reissuun niin ei kerkeä ajattelemaan.

Minun kiertoni on 26/30 ja kp 5 jos joku päivittää listaa.

331/410 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sit jo kp1, eli menkat alkoi illalla. Vai onko se sitten jo kp2. joka tapauksessa,maaliskuiset here we come!

Mutta pidän kovasti peukkuja, että kukaan ei tulis perästä!!! Eleanora, toivotaan, että meidän yhteinen taival päättyisi nyt ja sulla lähtis tästä ihan toisenlainen 9kk etenemään! :)

Vierailija
332/410 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille tädin uhreille :(

Toivoin kovasti että saisimme yhdessä siirtyä odotus puolelle. Olisi paljon tuttuja keiden kanssa jatkaa höpinöitä.

Mutta sitäkin suuremmat super onnittelut Satin!

Me olimme samoilla kiertopäivillä (kurkkasin alkuperäisestä listasta)

Toivon kovasti tulevani perästä..

ON: Ei menkkoja mutta ei oireitakaan.

Aikaisempi nega kummittelee..

Mutta pientä toivoa kyllä antaa että kaikki lapsistani ovat syntyneet viikon myöhässä (tai tasan la:na kun sitä on ensin siirretty viikolla etiäppäin)

Eli lauantaina testaan uudemman kerran.

Vierailija
333/410 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh,ei edelleenkään menkkoja..Oireita on: Kädet ja jalat tärisee,se on vain yltynyt,käsiä kihelmöi jossain vaiheessa ja tänään veti hiukan suonta.Paljon käsioireita mulla.. : D Unettomuutta myös,ja tärkeimpänä ne menkkamaiset nippailut.Selkeästi ainakin hormonitoimintaa.Plussanneet on kertoneet esim. että on ollut viikkokausiakin menkkakipuja,mutta ei menkkoja,ja sitten ovat testanneet plussan..Kovasti toivon samaa! Niin ja lämmöt jatkuvasti korkealla,just n. puoli astetta normaalista.Heti iltapäivällä nousee lämpö jopa 37.6:een! Onko täällä kenelläkään raskaana olleella ollut raskausoireena menkkamaisia kipuja? Olis se niin sanoinkuvaamattoman upeaa jos olis heti tärpännyt..onnea katmanille ja muille myös!

Vierailija
334/410 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa kuin Morning butterfly.. menkkamaiset kivut raskausoire? Alaselkää nimittäin on vähän vählin jomottanut sillai kun on menkat mutta ei yhtä rajusti.

Sitten olis se toinen kysymys, eli kiinnitymisvuodot ja kokemuksia siitä, onko kellään? Mistä sen tietää että onko se sitä vai jotain muuta? Miten kauan täytyy odottaa että voi tehä testin, siis kiinnitymisen jälkeen?

Nyt tuli kyllä monta kysymystä. Toivottavasti joku vois auttaa mua :)

Vierailija
335/410 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morning Butterfly ja Bubble89: Mulla oli nimenomaan menkkakipuja ennen kuin plussasin. Juuri päivää ennen ja sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa vatsaan sattui juuri samalla tavalla kuin silloin ku menkat alkaa. Mulla tuli jopa vähän sellaista vaaleanpunaista paperille vessassa käydessä noina päivinä. Olin ihan varma, et sieltähän ne menkat tulee mutta eipäs tullukkaan :)Kaksi päivää sen jälkeen testasin ja selkeä plussa! Mulla oli myös alaselkä ihan järkyttävän kipeä ovulaatiosta asti. Kiinnittymisvuotoa mulla ei ollut joten siihen en osaa ottaa kantaa.

Toivottavasti teilläkin nämä oireet tarkoittavat sitä, että kohta plussaatte :)

t. Heddy 6+0

Vierailija
336/410 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan samat toissa viikonloppuna. Luulin et menkat alko. Pistin jopa viestin miehelle että eipä tärpänny, mut sain sitten ottaa sanani takasin kun ei sitä sen aamupäivän jälkee enää tullu mitää. Tämä tapahtu perjantaina ja sunnuntaina tuli taas pientä tuhrua. Maanantaina taisin sen testin tehä ja negaa se näytti. Tän jälkeen oon oskentanu kerran ja menkoista ei tietoakaan. Haluisin kovasti tehä uuden testin mutta sit taas luulen että parempi jos odottaisin vielä.

Vierailija
337/410 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea HelmikuunHelmi ja Satin plussista

Vierailija
338/410 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikein tihrustin niin näin tikuissa toisetkin viivat, ONNEA!! Vähän on hiljaista ollut täällä helmikuisissa raskautumisen suhteen, mikähän siinä sitten on :o

Itse piinailen täällä väsyneenä. Lisäksi olen saanut ravata pytyllä koko tän päivän, joku mahapöpö ilmeisesti iskenyt, jipii.. Sunnuntaina pitäisi alkaa menkat, miten ihmeessä päivät voi kulua näin hitaasti!?!?

Bubble, testaamaan vaan :) Itse en malttaisi mitenkään odottaa tuossa vaiheessa enää yhtään! Tosi hyvältä vaikuttaa noi kiertopäivät. Itse urpona testailin jo maanantaina, eihän se mitään tietenkään näytä :D

Morning butterfly, toivotaan parasta!

Ja pahoittelut kaikille maaliskuisiin siirtyneille :I Pian selviää tulenko perässä sinne.. Ei jaksais odottaa.

Christabel kp 27/30 yk 3

Vierailija
339/410 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystykkää :D.. Kävin ostamassa yhen testipaketin lisää ihan varmuuden vuoks jos meen ja teen testin "liian" aikasin ;) Koska on epäsäännöllinen kierto tulee sen testin tehdä viikko sen jälkeen kun pisin kierto ois loppunu, tämä siis tarkoittaa että huomenna ois testaamisen aika :D.

Mies on ihan 99% varma että ollaan jo. Hänellä on koko ajan ollu semmonen fiilis että onnistutaa heti ekalla yrityksellä (hänen mielestä tämä on meidän eka yritys), mulla taas että saadaan yrittää ja yrittää ja mitään ei tapahdu. Saas nähdä kuka on oikeessa tai ollaanko molemmat väärässä?

Nonnii.. jospa sitä nyt menis nukkumaan jotta aika kuluis hieman nopeemmin ;) Öitä! Ja Christabel pidän sullekki peukkuja :)

Vierailija
340/410 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään pakko tehdä kanssa taasen testi kp 26/28, ilmottelen tänne sitten heti :-) mutta melkein itse ainakin olen kyllä täysin plussa tuulilla :-) kumpa ei olisi mielentuotoksia nämä oireet. onko muilla ollut oireita? itsellä nyt on tullut tuo valtava mahan turvotus (siis huomattavasti suurempi kuin menkkaturvotus) viimeraskaudessa sama oire, huolestuin jo että onko päässyt vaan kiloja tulemaan mutta onnekseni olikin tullut miinusta :-)) rinnat edelleen kipeät ja noita pienen pieniä valkoisia ''nyppyjä'' on tullut vain lisää, muilla niitä?? lisäksi lihaosastolla eilen meinasi oksennus tulla, mikä HAJU!? ei moista ennen ole ollut, ja jos ei sitä plussaa tässä kuussa näy pitänee katsoa lähimmästä pöpilästä aikaa, hihihi :-))

bubble89: tuloksia sitten kansse heti tänne :-))

Aurinkoista viikonlopun aloitusta!