Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELMIKUISET 2012

Kommentit (410)

Vierailija
381/410 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylin täydeltä onnea Christabel!!!!

ja pahoittelut tädin tulosta muille :((

itselläni ei ole vielä tietoa kun edellispäivänä olo oli ku menkat alkaa ja tuli pieni tippa ja siin oli...muttei oo mitään oireita et olisinko raskaana..(testii en oo tehny odottelen vaan et jos valahtais ja kunnol)

Olo on ihan epävarma et mitä teen...

Mut hyvää kesää kaikille vaikkakin on nytte sateista...

Vierailija
382/410 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaavat oireet ja lupaavan pitkä kierto :) Miten olet malttanutkin olla testaamatta :) Tai no, mä testasin kolmannessa raskaudessa vasta kun menkat oli n. viikon myöhässä (mulla oli silloin epäsäännöllinen kierto ja testasin vasta kp40) ja plussahan sieltä pamahti. En vaan voinut uskoa että olisi ekasta kierrosta onnistunut, aiempia lapsia kun tehtiin ½-1 vuoden ajan, siksen testannut aiemmin vaikka oiretakin oli.

Tsemppiä muillekin jännääjille! :)

Mikaela kp8/26-28 ja pian taas yritystä käynnissä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/410 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös peukut pystyssä! :)

Vierailija
384/410 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tintti-tyy ja tsemppiä seuraavaan kiertoon! Kyllä te jo vauva olis suotava!

Poistin Sanden ja Natkun, ku kp:t hipoi taivaita.

Ilmoitelkaa, jos edelleen kuulutte tänne.

Kuumeilijat 15.6.

Anju kp 45/33-44 yk 5

Katmam kp 42/29-44

Tiiuli kp 33/29-39 yk 6

Nalle pöh kp 34/30

Tiituliini kp 29/28-30

Gabriela kp 27/25-31 yk 15+

Pipiöysky kp 33/30 yk 5

Eleanora kp 27/28

Sassu kp 26/28-32 yk 4

Vauvahaaveilija kp 25/30 yk 3

Sarkkuli kp 24/29-38 yk 1

Onnenhelmi kp 23/26-28, yk 2

Pimpampom

PLUSSANNEET: (Onnea!)

Heddy

Kristy

Satin

Helmikuunhelmi

Ninnisofia

Christabel

Vierailija
385/410 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh...Tippusin sitte tohon maaliskuun junaan :(((

et KP 1/28-30 on tänään....ehkä sitte ens kuussa....

plussa tuulia muille

Vierailija
386/410 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vauvaa...

Testasin reilun viikon päivittäin vahvistuvaa plussaa ja eilen oli ihan mitätön viiva. Illalla alko sitte jo vuoto...

Oon niin surullinen vaikken hirmusesti uskaltanu iloitakaa ni silti pieni toivo eli koko ajan...

Vierailija
387/410 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso halaus, täältä taidetaan tulla perästä. Jos tähän kiukkuun on katsominen. Pms puhkeaa kukkaansa. Menkat alkanevat la tai su. :( Mä olin niin varma. Ärsyttää. ja masentaa.

Päivitys 16.6.

Anju kp 46/33-44 yk 5

Tiiuli kp 34/29-39 yk 6

Nalle pöh kp 35/30

Gabriela kp 28/25-31 yk 15+

Pipiöysky kp 34/30 yk 5

Eleanora kp 28/28

Sassu kp 27/28-32 yk 4

Vauvahaaveilija kp 26/30 yk 3

Sarkkuli kp 25/29-38 yk 1

Onnenhelmi kp 24/26-28, yk 2

Pimpampom

Odottelee menkkoja:

Katmam kp 43/29-44

Heddy

Kristy

Helmikuunhelmi

Ninnisofia

Christabel

Mites Ele? Oireita?

Entäs pipiöysky ja muut enimmät kp:t ylittäneet?

Onnenhelmi kp 24/26-28

Vierailija
388/410 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhaan tässä nyt kahdessa pinossa kun en tiedä mihin oikeen kuulun. Ehkä huhtikuun pinoon asti menee, blääh!

Voi ei, pahoittelut Satin ja Tiituliini :(

Kyllä pistää mielen matalaksi, kokemusta on.

ON: menkkoja odotellessa vieläkin.

Ajattelin ens maanantaina tilata omalääkäriajan ellei menkat ala. Samalla valittelen tuosta paineen tunteesta ja jatkuvasti vessahädästä.

Olen pyöritellyt mielikuvaa virtsatulehduksesta joka mennyt munuaisiin tai jostain jättisuuresta myoomasta, jaiks!

Ehkä paras kuitenkin jättää diagnoosit lääkärille ja nautta tästä ihanasta aurinkoisesta ilmasta :)

Tsemppiä jäljellä oleville helmikuisille.

Hengessä ollaan mukana!

Vierailija
389/410 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katmam tsemppiä! Inha tilanne, alkais edes ne menkat tai tapahtuisi yllätysraskautuminen. Oletko vielä testaillut?

Mulla oireet ennallaan ja yöllä heräsin taas pissalle. Tein testipaketista toisenkin cb plus testin ja sehän näytti + merkkiä! Apua. Pyörin rauhattomana ympäriinsä ja herätin miehenkin, että hän katsoisi mitä siinä näkyy. Hänkin näki sanojensa mukaan "selvän plusmerkin". Jeeeeeeee!

Mut aamulla se oli hävinnyt. ??? paketissa lukee, et 10 minuutin jälkeen tapahtuvilla muutoksilla ei oo väliä, mut...aattelin kyllä nähneeni unta vain. Nyt vaan rauhassa odotan, että mitä tämä kaikki tarkoittaa, vahvistuuko viiva (ei ollut vahva mun mielestä) vai kuin. Su olisi menkat alkaneet, joten siihenkin on vielä tovi...

Aurinkoa päiväänne!

Kuumeilijat 17.6.

Anju kp 47/33-44 yk 5

Tiiuli kp 35/29-39 yk 6

Nalle pöh kp 36/30

Gabriela kp 29/25-31 yk 15+

Pipiöysky kp 35/30 yk 5

Eleanora kp 29/28

Sassu kp 28/28-32 yk 4

Vauvahaaveilija kp 27/30 yk 3

Sarkkuli kp 26/29-38 yk 1

Onnenhelmi kp 25/26-28, yk 2

Pimpampom

Odottelee menkkoja:

Katmam

Heddy

Kristy

Helmikuunhelmi

Ninnisofia

Christabel

Vierailija
390/410 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satinille ja Tiituliinille! :(

Mä en osannut mennä tuonne maaliskuisiin, joten seurailen tätä nyt loppuun asti.

Kp on jotain 8 ja 12 väliltä, en ole laskenut enkä aio. Sokkona menen loppuun asti. Parhain ystäväni tulee kiertopäivissä perässä 2-4 päivää (sitäkään en onneksi tarkemmin muista ;)) joten sitten kun hän alkaa puhumaan testailusta, aktivoidun minäkin. Yritän mennä täysin sokkona tän kierron, jtp-taktiikalla, kehon merkkien ja ihmelitkujen voimalla ;)

Vierailija
391/410 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenhelmi, sullahan on jännät paikat! Hymyilen täällä leveästi, koska olen aika varma, että se plussa siitä vahvistuu, jes jes!!! Ja kateeksi käy kyllä, jos et yleensä yöllä normaalisti herää vessaan? Mä kyllä herään, vähintään kerran, joka yö!

Mikaela, sulla on ihailtava itsehallinta! Yleensä mä lasken kokoajan (tai tiedän muuten vaan) mikä kiertopäivä on menossa, enkä osaisi olla niin, etten tiedä. Toisaalta juuri TÄSSÄ kierrossa olen ollut kyllä ihan(an) pihalla missä mennään, ja joutunut laskemaan moneen kertaan. Varmaan koska olin otollisimpina päivinä reissussa eikä mielstäni ole mahdollista, että olisin tullut raskaaksi.

Ei ole mitään oireitakaan. Ei hajuherkkyyttä, ei pms-oireita, ei näppyjä, ei nälkä eikä jano, ei tunnu tissit. Vain valkkaria tulee runsaasti.

Maaliskuisista kävin lukemassa pitkän lainauksen limoista ja muista merkeistä, ja tajusin olevani ainakin erilainen kuin ko tekstin kirjoittaja, jonka mukaan valkkaria ei esiinny oviksen ja menkkojen välillä juurikaan. Mulla esiintyy, reilusti! :-o

Hyvää viikonloppua toivottaen ja plussia vielä tähänkin ketjuun toivoen,

Gabriela kp29/25-31

Vierailija
392/410 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiesin sekunnilleen kierron pituuden tuossa ekassa yrityskierrossa, joten nyt ajattelin tehdä aivan päinvastoin. Kiertopäiviä katsoin alkukierrosta niin, että ovulaatio on ohi juhannuksena, eli siitä tiedän sen olevan tässä joinain tulevina päivinä :) Limat kertovat myös asian puolesta. Katsotaans miten naisen käy. Joka kiertoon vaan eri taktiikka ;)

Vierailija
393/410 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiesin sekunnilleen kierron pituuden tuossa ekassa yrityskierrossa, joten nyt ajattelin tehdä aivan päinvastoin. Kiertopäiviä katsoin alkukierrosta niin, että ovulaatio on ohi juhannuksena, eli siitä tiedän sen olevan tässä joinain tulevina päivinä :) Limat kertovat myös asian puolesta. Katsotaans miten naisen käy. Joka kiertoon vaan eri taktiikka ;)

Sekin auttaa asiaan, että viime kierto oli lyhyempi kuin muut tänä vuonna, joten tiedän ettei kuukautiset ala enään jonain PERJANTAINA vaan ehkä ihan jonain muuna päivänä ;)

Vierailija
394/410 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tässä aikani kuluksi laskin noita tilastojani (juu niitä löytyy vaikka mitä, paitsi töistä myös omasta elämästäni...) ;-)

Ja tulin siihen tulokseen, että viime vuoden tammikuusta lähtien mulla on ylivoimaisesti eniten ollut kierto 27-29 päivää, tai sen alle. Vain kerran on ollut 30 ja kerran 31, joten alan jatkossa merkitä näin:

Gabriela 29/25-29.

Vierailija
395/410 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en aamulla sitä plussaa enää niin hyvin havainnut, ostin vielä paketin ja tein yhden ihan nyt päivällä parin tunnin pissaamattomuus pinnistelyn jälkeen. Ja kyllä siinä oli plus.

Ja nyt se taas melkein hävinnyt siitä puikosta...outoo. Vähän pelottaa, et sitä hormoonia onin niin vähän, että ei pysy mukana, mutta...ei kai auta kun uskoa ja mennä etiäpäin!

Mikaela77: me päätettiin mennä samalla konstilla seuraava kierto, jos tästä ei tärppää. Luulen, että on ihan jees olla liikaa laskematta. Mun matematiikkapää vaan laskee turhankin helposti kaikkea kokoajan. Hyvä esimerkki: jouluna mies kysyi yhtäkkiä sohvilla makoillessamme, että kuinkahan monta tähteä tuossa valohärvelissä on (ikkunassa Ikean tähtivalot) ja mä kerroin hänelle vastauksen apteekin hyllyltä. Olin joku päivä laskeskellut niitä. Ja portaita noustessanikin alan laskemaan portaita. =D

Gabriela: oletko testannut?

Jäännää. Kyllä monella ei esiinny limoja oviksen ja menkkojen välissä. Mä kyllä muistaisin, et mullakin esiintyy aina vähän, mut ilmeisesti raskaudesta voi kieliä myös, jos on paljon valkovuotoa oviksen ja menkkojen välissä. Tsemppiä!

Onnenhelmi kp 25/26-28

Vierailija
396/410 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään testaat, huomenna viimeistään!

Tuohan näyttää varsin hienolta jo. :)

Vierailija
397/410 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hyvältä vaikuttaa! :) Eihän siihen mitään piirtyisi jos ei r-hormonia olisi :) Ja hyvin mahdollista, että sulla on nyt tuo pidempi kierto, joten tosi hyvissä ajoinkin olet jo testannut, siis liian varhain :)

Mä oon kans kova laskija.. Mullahan on jo kaikki tulevat äitiyspäivärahatkin laskettuna ;) Mutta nyt on pakko käydä himmaileen.. Lasken sit taas hulluna kun on sen aika ;) Onks tää nyt se kuuluisa "Flow-tila"? ;)

Vierailija
398/410 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä kanssasisaret, Mikaela ja Onnenhelmi, minkä teitte! ;-)

Ihan olin siinä luulossa, että ei mitenkään olis voinut olla tärpännyt tässä kierrossa ja odottelin kaikessa rauhassa menkkoja niin nyt kun luin Mikaelan ja Onnenhelmen tsemppaukset niin aloin aatella, että JOSPA SITTENKIN...??

En ollut yhtään muistanut (!!!) että runsas valkovuoto oviksen ja menkkojen välissä olis raskausoire! Olen myös juossut vessassa useammin ja nyt olen ihan jäässä mutta yöllä hikoilin solkenaan.. että onhan noita oireita, jos hiukkasen "etsii"...

Vaikka ihan oikeasti, en varmaan ole raskaana. Kp13 gyne sanoi, että tässä kuussa ei ole mahdollista (ei ovislimaa havaittavissa sisätutkimuksessa), ja ässäilytkin meni enempi liian aikailla päivillä, ennen kuviteltua ovista.

Mutta niin se toivo nosti kuitenkin päätään... Ehkäpä sitten teen testin huomenna, jos ei menkat ole alkaneet siihen mennessä...?

Ihan pöpi =

Gabriela 29/25-31

Vierailija
399/410 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirryn tuonne maaliskuisii, eilen alkoi menkat..

Vierailija
400/410 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sassulle hyvää matkaa maaliskuisiin, eiköhän täältä perästä tulla..

Testasin aamulla Predictorilla, joka sanoo olevansa herkkä ja antavansa plussan jo 4 päivää ennen odotettuja menkkoja, mutta nega tuli. Kyllä minä voin kuvitella, missä siinä se viiva olis, jos olis, mutta en pidä viivanpaikkanakaan siis. Ei ole menkkoja, eikä menkkatuntemuksiakaan, vielä. Taitaa tulla vaan pidempi kierto just kun ajattelin, että mun kierrot on yleensä max 29. Oh well, sellaistahan tää elämä on.. ;-)

Viikonloppuja!

Gabriela kp30/25-31 (yleensä 27-29)