Lue keskustelun säännöt.
Oisko fysioterapeuttia tai peräti lääkäriä paikalla,
03.05.2011 |
mulla epäillään iliopsoas eli lannesuoliluulihaksen kroonista tulehdusta. Diagnoosia ei siis tehnyt lääkäri, vaan enemän koulutettu henkilö.
Minkä alan lääkärille kannattaisi hakeutua, rajut säryt jaloissa nyt toista vuotta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla