Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosi sitten oli väsynyt yksinhuoltaja...

Vierailija
03.05.2011 |

Sitten tapasinkin elämäni miehen. Lapseni on myös onnellinen uudesta elämänmuutoksesta ja se näkyy hänen käytöksessään. Uusi asunto odottaa nyt muuttajia ja syksyllä perhe kasvaa lisää.

Tuntuu niin uskomattomalta. Halusin vaan kertoa tän, koska olen niin onnellinen. Ehdin jo luovuttaa miljoona kertaa... Toki elämä oli aikaisemminkin ihanaa lapseni kanssa, mutta kyllä vain tämä parisuhde on antanut meille kaikille paljon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä muutama vuosi vaikeasta erosta ja aina vain huonommin menee

Vierailija
2/7 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kolmoselle: Et koskaan tiedä milloin elämä muuttuu paremmaksi. Usko siihen ja tsemppiä arkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miten hyvältä olo voi tuntua! MInäkin löysin mieheni 7v sitten monen yh-vuoden jälkeen ja on kyllä ihanaa olla kokonainen perhe. Kolme lastakin sai isän.

Vierailija
4/7 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lastakin sai isän.

saitteko 3 lasta lisää, vai väitätkö uutta miestäsi näiden toisen miehen siittämien lasten isäksi?

Vierailija
5/7 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen miehen siittämille kolmelle lapselle. Kyllä, hän on heidän isänsä, vaikkei olekaan biologinen.

Vierailija
6/7 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta totena: lasten isä on se, joka toimii isänä. Yleensä se on biologinen isä, mutta biologinen isä voi olla myös pelkkä siittäjä. lapsella VOI olla useita isiä. Esim. minun lapsellani on ensimmäinen isä, biologinen isä siis, joka kuoli - ja nyt hänellä on toinen, myös oma isä, joka onadoptoinut hänet naituaan minut.

Vierailija
7/7 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tapasinkin elämäni miehen. Lapseni on myös onnellinen uudesta elämänmuutoksesta ja se näkyy hänen käytöksessään. Uusi asunto odottaa nyt muuttajia ja syksyllä perhe kasvaa lisää. Tuntuu niin uskomattomalta. Halusin vaan kertoa tän, koska olen niin onnellinen. Ehdin jo luovuttaa miljoona kertaa... Toki elämä oli aikaisemminkin ihanaa lapseni kanssa, mutta kyllä vain tämä parisuhde on antanut meille kaikille paljon.

Vuosi sitten olin väsynyt aviovaimo, sitten erosimme. Nyt elän lasten kanssa ihanaa arkea ja kotiin on ihana mennä töistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän