Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te olette tehneet?

Vierailija
02.05.2011 |

Oletteko antaneet lastenne kummeille 1v kuvan ilmaiseksi vai pyytäneet kummeja itse ostamaan kuvan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kuvan herrantertustamme, saa siitäkin jo maksaa

Vierailija
2/14 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsistani olen halunnut antaa, niin aina olen sen ilmaisesksi tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kummeille annetaan se ilmaiseksi. kunnes meidän kummipojan äiti tänään kysyi, että HALUTAANKO ME OSTAA 1V KUVA????!!!!!

mun ilme oli varmaan näkemisen arvoinen..

tiedoksi että ovat muutenkin TODELLA pihejä

ap

Vierailija
4/14 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin meilläpäin on ollut tapana...

Vierailija
5/14 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan maksaisi siitä, että saan riesakseni vieraan lapsen kuvan. Olkoonkin kummilapsi!

Huoh!

Jos tuo on asenne, niin ap, voit varautua aikamoisiin toiveisiin jouluina ja synttäreinä!

Vierailija
6/14 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kaikki lasten kuvat lahjoiksi. Niin olen itsekin saanut omilta kummilapsilta. Pitäähän sitä kummiakin muistaa ja näyttää kuinka lapsi on kasvanut.

Vierailija
7/14 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat 1v kuvalla? Meillä on lapset aina kuvautettu puistoissa päiväkodeissa ja kouluissa ja sitten annettu kuva kummeille ja mummoille.

Vierailija
8/14 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaisille ja kummeille kuvat.

Vierailija
9/14 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin minäkin olin ajatellut kun omani täyttää yksi, että teetän kummeille kuvat ja MYÖS kehystän ne valmiiksi. Ai kamalaa..täytyypä alkaa miettimäään paljonko niistä pyytäs rahaa..siis en voi käsittää miten joku kehtaa toimia näin.

ap

Vierailija
10/14 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmekä kysy haluaako ostaakaan. Johtuu ihan siitä, että itsekään halua kummilasteni kuvia nurkkiin pölyttymään. Saan itsekin napattua tarpeelliset kuvat tietokoneelle tai teetettyä ne albumiin.

Itse heitän aina kaikki kiitoskorttikuvat ja kummilasten kuvat liki suoraan roskiin. Myös sisareni hääkuvan. Mitä niillä oikeasti tekee? Tuijottelisin niitä vai, että onpa ihania. Mieluummin näen heitä kasvotusten.

En itsekään anna lastemme kuvia kummeille. Teetämme niitä kyllä jos pyytävät. Mutta annan, en pyydä itse maksamaan.

Vierailija
11/14 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmekä kysy haluaako ostaakaan. Johtuu ihan siitä, että itsekään halua kummilasteni kuvia nurkkiin pölyttymään. Saan itsekin napattua tarpeelliset kuvat tietokoneelle tai teetettyä ne albumiin.

Itse heitän aina kaikki kiitoskorttikuvat ja kummilasten kuvat liki suoraan roskiin. Myös sisareni hääkuvan. Mitä niillä oikeasti tekee? Tuijottelisin niitä vai, että onpa ihania. Mieluummin näen heitä kasvotusten.

En itsekään anna lastemme kuvia kummeille. Teetämme niitä kyllä jos pyytävät. Mutta annan, en pyydä itse maksamaan.

Vierailija
12/14 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummeille, ei vaadita ostamaan,,, tarkoittiko todella sitä että ostatte itselle yhen kuvan vai kustannatko koko kuvauksen? törkeetä

Vierailija
13/14 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitti, että ostanko yhden kappaleen kuvia itselleni..ei sentäs kuvausta pyytänyt maksamaan..en olis kyllä ihmetellyt enää sitäkään.. voi jestas sentään..mut itepähän ollaan suostuttu..kestettävä se vaan on

ap

Vierailija
14/14 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heitän aina kaikki kiitoskorttikuvat ja kummilasten kuvat liki suoraan roskiin. Myös sisareni hääkuvan. Mitä niillä oikeasti tekee?

ne voi laittaa vaikka valokuva-albumiin...??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan