Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ihan oikeasti, rehellisesti nautitte työstänne

Vierailija
02.05.2011 |

..mitä teette, ja mikä on viihtymisen tärkein syy? Ja tarkennan vielä, että siis kodin ulkopuolisesta palkkatyöstä.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn koska saan vaikuttaa työn sisältöön itse melko paljon, opin joka päivä uusia asioita myös itsestäni ja saan palautteen ihanilta asiakkailtani suoraan ja aidosti:)

Vierailija
102/102 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"työtä". Yksi yritys miehen kanssa yhdessä ja toinen oma. Lisäksi olen vähän aiemmin ollut koulutukseni mukaisessa työssä ja nyt kotiäitinä, vaikkei sitä nyt tässä kysyttykään.

Tämä oma yritykseni on se, mistä todella nautin ja ihme kyllä, se tuottaakin aika hyvin.

En halua aivan tarkkaan sanoa, mitä teen, mutta suunnittelen kuoseja ja malleja esim. kankaisiin. Työ on luovaa, se vaatii hyvää estetiikan tajua ja värisilmää ja on kuin minulle tehty. Olen kouluttautunut aivan täysin toisenlaiselle alalle, mutta tämä homma vei voiton. :) Oman hohtonsa hommaan tuo yrittäjyys, sillä rakastan olla oma pomoni ja tehdä päätökset itsenäisesti.

En enää lähtisi palkkatöihin. En ole vielä koskaan elämässäni ollut sellaisissa palkkatöissä, joita olisin aidosti enemmän nauttinut kuin inhonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme