Te jotka ihan oikeasti, rehellisesti nautitte työstänne
..mitä teette, ja mikä on viihtymisen tärkein syy? Ja tarkennan vielä, että siis kodin ulkopuolisesta palkkatyöstä.
Kommentit (102)
Toisten ihmisten auttaminen antaa suurta sisältöä ja merkitystä työhöni ja tulen siitä onnelliseksi. Kotiin jäädessäni käyttöön jäisi enemmän rahaa kuin töissä käydessäni.
työpaikan hyvä henki tekee viihtymisen, hyvän hengen seurauksena meillä riittää sijaisia, josta taas tule kierre eli sairaslomia on vähemmän kun ei tarvitse vetää itseään loppuun.
Lisäksi tunnen tekeväni tärkeää työtä ja kiitosta saan joka päivä, toki myös iloista huoritteluakin jne. Julkisuudessa olevaa loanheittoakin jaksaa paremmin kun tietää että omassa työpaikassa asiat on hyvin ja toimintaa koko ajan pyritään vielä parantamaan.
ja nautin työssäni ehkä eniten siitä kun näen, miten ihmiset nauttivat liikkumisesta.
Olen aina tykännyt laskemisesta ja numeroista. Lisäksi tässä tunnen auttavani ihmisiä ja tunnen itseni tarpeelliseksi ja "pulmien" ratkominen pitää aivot virkeinä.
-Eläimet ovat aina rehellisiä ja antavat palautteen juuri sellaisena kuin kokevat ihmisen toiminnan.
-Eläinten kanssa on hauska tehdä töitä, ei koskaan tylsää "normipäivää". Vasikat varsinkin on ihan huippuja!
-Useimmiten saan tehdä töitä yksin.
-Saan tehdä työpisteestäni oman näköiseni ja minun toimintatapoihini sopivan.
-Työajat sopivat minulle, kiva tulla kotiin laiskottelemaan päiväksi aamu- ja iltanavetoinnin välillä.
-Rakastan navetan pesua painepesurilla. Harmi että se tehdään vain pari kertaa vuodessa.
-Aitojen rakennus keväällä on myös kivaa.
-Traktorilla ajelu on kivaa.
Teen työtä kotona, omassa työhuoneessani, ja nautin siitä. Lapset ovat päivähoidossa ja isommat koulussa, joten miellän itseni aivan normaaliksi työtä tekeväksi ihmiseksi, vaikka työpaikkani onkin kotona.
Ja miksi nautin? Juuri siksi, että saan tehdä tätä kotona. Saan itse määrätä työni tahdin ja ajankohdan. Saan pitää taukoja milloin haluan ja tehdä töitä vaikka yöllä, jos niin haluan.
Mitä teen? Käännöstöitä.
Pidän paljon työstäni. Vaikka työ onkin usein rankkaa, saan tehdä kaikki kahdeksan tuntia työtä jossa viihdyn. Opin kokoajan uutta työstäni ja elämästä. Arvostan toisia ihmisiä ja heidän elämänkokemustaan.
Työni on haastavaa, saan päivittäin käyttää paljon omaa harkintaani, tietojani ja taitojani laajasti. Meillä on tosi kiva työporukka ja noin yleensä potilaat ovat myös mukavia. Ja osastomme lääkärit ovat ihan huipputyyppejä.
Saan päivittäin keskustella mielenkiintoisista aiheista sivistyneiden ja kehittyvien nuorten kanssa. Ihanaa, äitiysloma loppuu syksyllä ja pääsen töihin!
Työni on vaihtelevaa ja haastavaa, mutta palkitsevaa. Toimittaja on jotenkin aina töissä, se rassaa välillä läheisiä. Ja okei, ehkä itseäkin.
Sähköisessä mediassa on kiva olla töissä.
ja nautin, koska työaika on sopiva minulle, työkaverit aivan mahtavia, saan olla ihmisten kanssa tekemisissä ja yksikään työpäivä ei ole samanlainen :)
Olen diplomi-insinööri, hyvät ja aloite kykyiset alaiset takaavat sen, että työt sujuu. Mukavuutta lisää palkka, jonka turvin saa valita todella joustavat työajat. Mikä parasta kaikki työkaverini ovat miehiä!
vaihteleva työ ja asiakkaat, älylliset haasteet, mukavat työkaverit, vapaus järjestellä työnsä pitkälle miten haluaa, erinomainen palkka ja pääasiassa kohtuulliset työajat.
Olen juuri aloittanut lukiossa opettajana ja nautin siitä, koska saa olla tekemisissä nuorten kanssa ja saa tehdä työtä itsenäisesti ja luovasti.
Aiemmin olin vuosikaudet tutkijana, mutta en jostain syystä ikinä oikein viihtynyt siinä hommassa. Eniten yliopistossa tökki työsuhdeasiat, esimiehen tuen puute ja jatkuva kilpailu, tutkimuksen tekeminen itsessään oli hienoa.
rakastan opettamiani kieliä, harrastan niitä lukemalla, katsomalla elokuvia, matkustelemalla. Mulla on ystäviä niissä maissa, vieraillaan lomilla toistemme luona.
Tykkään muutenkin opettamisesta. Yksikään päivä ei ole samanlainen. Ihan parasta kun saa tartutettua oppilaaseen motivaation opiskella kieltä. Plussaa vielä mahtava työyhteisö ja ne parjatut lomat.
Mitä opiskelitte ja miten päädyitte työhönne?
Teette unelmieni työtä. Itse vihaan nykyistä työtäni, mutta rakastan kirjoja ja kirjastoja.
Nautin monipuolisesta ja ajan hermolla olevasta oppiaineestani.
Oppilaat ovat fiksuja ja hauskoja. Pysyn heidän kauttaan nuorten elämänmenossa kiinni. Hyvät oppimistulokset motivoivat.
Ihana, kannustava, uudistumista vaativa ja haasteita tarjoava työyhteisö - pidän pienestä stressistä.
ja pidän siitä, että saan itse valita työaikani ja kutakuinkin määrätä palkkioni.
Pidän siitä, että matkustan työssäni ja esiinnyn erilaisissa paikoissa.
Olen juuri siinä ammatissa, jossa olen aina halunnutkin olla.
pidän lapsista ja työstäni.
ei ole työmatkoja, ei pomoa niskassa hengittämässä.
saa toimia itsenäisesti.
Työn haasteellisuus on parasta.