Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ihan oikeasti, rehellisesti nautitte työstänne

Vierailija
02.05.2011 |

..mitä teette, ja mikä on viihtymisen tärkein syy? Ja tarkennan vielä, että siis kodin ulkopuolisesta palkkatyöstä.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihteleva työ ja asiakkaat, älylliset haasteet, mukavat työkaverit, vapaus järjestellä työnsä pitkälle miten haluaa, erinomainen palkka ja pääasiassa kohtuulliset työajat. [/i}

yhtyä tähän. Työni ei kiinnnosta tippaakaan, palkka on kohtuullinen, työkaverit mukavia ja työajat voi itse päättää, työ itsessään aivan tuskaa ja tympeää. huokaus

Vierailija
22/102 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haasteellista ja palkitsevaa työtä, joka päivä oppii jotakin uutta. Saa laittaa koko persoonansa peliin joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään rauhallisesta ympäristöstä, melkein kaikki asiakkaatkin on rauhallisia ja mukavia. Työ on kiinnostavaa ja kirjat ihania. Säännölliset työajat, ei ylitöitä, ei liikaa stressiä.

minäkin olen kirjastonhoitaja. Ja RAKASTAN työtäni. Koen sen kuitenkin ihan eri tavalla.. meilläkin on välillä rauhallista eikä tietenkään kirjaston ilmapiiri sinänsä ole hälinäinen, mutta olen itse aika eläväinen, tykkään jutella ihmisten kanssa ja innostun helposti. Meillä myös työssä saa toteuttaa ideoita mielellään, joten niitähän tulee keksittyä. Siksipä myös ylitöitä on kertynyt reippaastikin ja stressiä tietenkin, kun kiireet tietenkin kasautuvat samoihin aikoihin. Stressiä tulee siitäkin, kun pitäisi koko ajan olla ajan hermolla ja tietää mahdollisimman monista uusista tiedonlähteistä.. Mutta on mukava työ!

Vierailija
24/102 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään suunnittelusta, organisoinnista, juttuhetkistä oppilaiden kanssa, kollegoista ym.

Pitkä kesäloma on ihana etu!

Vierailija
25/102 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein syy viihtymiseeni on se, että koen työni erittäin mielekkääksi ja merkitykselliseksi.

Lisäsyinä voisin listata seuraavia:

-90 % potilaistani on kivoja, ja heidän ongelmiinsa on kiva yrittää tuumata ratkaisuja. Lopuistakin suurin osa on ihan siedettäviä tyyppejä.

-Saan itse päättää työtahtini

-Työni on hyvin hallittavissa. Työuupumus syntyy monesti siitä, että työntekijä ei koe osaavansa työtehtäviään.

-Tykkään jututtaa ihmisiä

-Vaikka tykkäänkin parantaa maailmaa, tykkään myös työssäni saamastani kiitoksesta, arvostuksesta ja palkasta.

Vierailija
26/102 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaan erilaisia ihmisiä ja saan etsiä heistä hyviä puolia ja vahvuuksia. Vaikka toki ongelmistakin puhutaan, suunta on yleensä eteenpäin. Päivätyö ja joustava työaika on hyvä perheelliselle.

Vierailija
27/102 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä nautinnosta hyvin suuri osa tulee työyhteisön kautta.

Nautin kyllä itse työstäkin, ainakin osasta siitä (luovuus, onnistumisen kokemukset jne), mutta kokonaisuutena työnteon suurin nautinnollisuus kumpuaa firmasta ja sen hengestä. Tunnen olevani osa jotain innostavaa.

Vierailija
28/102 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen työn jälkeni heti.Itsenäisyys. Saan liikuntaa ja työt todellakin jäävät työpaikalle kun suljen työpaikan oven töiden päätyttyä.

Vierailija
29/102 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä puolia mm

saan itse päättää millaisia töitä teen, usein myös koska ne teen. JOkainen työ on henkilökohtainen ja sytyttää minut. Saan antaa työssä itsestäni, ajatuksistani. Juuri sitä mitä lapsesta saakka haaveilin- vielä monipuolisempana kylläkin.

Viihdyn työssäni erinomaisesti, koska se on täynnä merkityksiä, tapaan paljon kiinnostavia ihmisiä ja toisaalta saan tehdä hyvin henkilökohtaista työtä. Koen olevani etuoikeutettu.

Vierailija
30/102 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työtä kotona, omassa työhuoneessani, ja nautin siitä. Lapset ovat päivähoidossa ja isommat koulussa, joten miellän itseni aivan normaaliksi työtä tekeväksi ihmiseksi, vaikka työpaikkani onkin kotona. Ja miksi nautin? Juuri siksi, että saan tehdä tätä kotona. Saan itse määrätä työni tahdin ja ajankohdan. Saan pitää taukoja milloin haluan ja tehdä töitä vaikka yöllä, jos niin haluan. Mitä teen? Käännöstöitä.

ihannetilanne, kun lapset ovat pieniä ja mies vuorotöissä. töihin vedoten saa myös omaa aikaa. työ kuitenkin sen verran haastavaa aivojumppaa, että toimii vastapainona kotijutuille. sopii mulle.

Vierailija
31/102 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä maahanmuuttajien kanssa. Hyvin vapaata ja itsenäistä! Siitä tykkään. Edellinen työni lehtitoimittajana oli myös itsenäistä, ja sain oleilla toimistossa yksin - siitäkin tykkäsin!

Vierailija
32/102 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin työn haasteellisuudesta, ongelmien selvittämisestä ja ratkomisesta, sekä uuden oppimisesta. Lisämaustetta työhön tuovat työkaverit, jotka ovat persoonallisia ja heidän kanssaan oppii uutta kommunikoinnista.

Mutta silti on välillä takkuisia päiviä ja tuntuu että on vain ratkaisemattomia asioita ja ongelmia. Joskus ei jaksaisi haastavia ihmisiä. Mutta se hyvä puoli on että tietää tuon tunteen menevän ohi nopeasti kun työnteko vie mennessään.

Plusssana on liukuva työaika ja edes siedettävä palkka.

Vierailija
33/102 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä:)

Vierailija
34/102 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestinnässä olen. Viihtymisen tärkein syy on ihan itse työ, jossa koen olevani hyvä :). Toki työkaveritkin ovat pääasiassa ok, mutta ennen kaikkea pidän työni sisällöstä.

Vierailija
35/102 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palasin nyt syksyllä taas takaisin töihin hoitovapaalta. Olin ihan unohtanut, miten paljon työstäni tykkäänkään!

Musta on ihanaa olla lasten kanssa, nähdä miten he oppii uusia juttuja ja innostuu. Myös hyvät ja samanhenkiset työkaverit auttaa asiaa paljon. Mulla on myös hyvä esimies, sellainen joka kannustaa ja antaa palautetta, mutta on myös tarpeen vaatiessa suora ja jämäkkä.

Vierailija
36/102 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen studiossani (työhuoneella) joka päivä työskentelemässä, taiteen tekeminen on minulle elämän tarkoitus. Olen perheellinen ja rakastan lastani ja puolisoani yli kaiken, mutta olisin todella onneton/tyhjä ilman taidetta ja mahdollisuutta jatkuvasti kehittyä ja oivaltaa uutta. Sain myös piktän taiteilija-apurahan ja tuntuu että "taistelu" ei ole ollut turha. Kunpa realitysarjoja tuijottavat nuoretkin ymmärtäisivät että kestävät asiat tulevat pitkän, vuosikausia tai vuosikymeniä kestävän sinnikkään ahkeruuden tuloksena. Ja samalla suurin nautinto.

Vierailija
37/102 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään rauhallisesta ympäristöstä, melkein kaikki asiakkaatkin on rauhallisia ja mukavia. Työ on kiinnostavaa ja kirjat ihania. Säännölliset työajat, ei ylitöitä, ei liikaa stressiä.

Vierailija
38/102 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän työstäni valtavasti. Tärkeimmät syyt ovat työn vaihtelevuus ja pitkät lomat.

Vierailija
39/102 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viihtymisen syy - no tämä on kiinnostavaa, voin hyvin pitkälle itse määritellä mitä ja milloin teen ja lisäksi mä olen tässä niin hyvä, että tulee paljon positiivista palautetta.

Vierailija
40/102 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sihteerinä. Nautin työstä suurimmaksi osaksi, koska työkaverit ja -ilmapiiri on todella hyvä. Työ on myös mielenkiintoista ja pomoni on ihan huippu. Olen tehnyt tätä työtä jo 10 vuotta ja yleensä aina menen hyvillä mielin töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi