Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olisit valmist maksamaan vuoden 2006 Teutonia Prestige-vaunuista?

Vierailija
02.06.2011 |

Mietin siis tuollaisten ostoa käytettynä, mutta en yhtään tiedä, mitä niistä kannattaisi maksaa. Vaunut ovat olleet yhdellä käytössä, ja ovat tosi siistikuntoiset. Värikin miellyttää itseäni (musta-punainen)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet näyttäisivät maksavan noin 1000 €.

Vierailija
2/8 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet näyttäisivät maksavan noin 1000 €.

Äkkiseltään löysin ihan uusien hinnaksi 850 ja niissä on varmaan ominaisuuksia, joita ei vanhoissa ole. En todellakaan maksaisi viisivuotiaista vaunuista yli satasta, vaunut kannattaa myydä heti kun käyttö loppuu, hinta ei säilömällä parane.

Vierailija
4/8 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä omistajat aina kuvittelee niistä pitää saada paljon enemmän.

Kysy millä myy ja jos vastaa liian suuren summan sanot ei ole varaa laittaa rahaa noin paljoa.

Ja ehdota että laittaa huutikseen myyntiin. Siellä tulee totuus esille hyvin nopeasti.

Vierailija
5/8 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuon hinnan haluaisin myös omistani. Minusta ilmaiseksi ei tarvitse antaa, mutta ei nyt kahtasataakaan kannata pyytää.

Minä itse mieluummin ostaisin tuollaiset laadukkaat vaunut käytettynä kuin huonot uutena.

Vierailija
6/8 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse mieluummin ostaisin tuollaiset laadukkaat vaunut käytettynä kuin huonot uutena.

kulunut renkaat, kuomu löystynyt jne. Eli eivät noin vanhat vaunut enää vastaa uusia edes sellaisia halvempia. Parivuotiaat olisivat eri juttu ja nekin tarkastaisin huolella ennen ostoa.

Vierailija
7/8 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuon hinnan haluaisin myös omistani. Minusta ilmaiseksi ei tarvitse antaa, mutta ei nyt kahtasataakaan kannata pyytää. Minä itse mieluummin ostaisin tuollaiset laadukkaat vaunut käytettynä kuin huonot uutena.

5 v vanhoista vaunuista voi aina haluta vaikka mitä mutta ei välttämättä saa.

Mutta onnea myyntiin !

Kumma vaan sun vertauskuva mielummin laadukkaat käytettynä kuin huonot uutena. Mä en tunne yhtään ihmistä koko maailmassa joka ostaisi tieten tahtoen huonot vaunut.

Vierailija
8/8 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"huonot uudet vaunut".

Ihan varmasti halvoissakin uusissa on ihan hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan