Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoit jos miehesi ei onnittele sinua syntymäpäivänäsi?

Vierailija
01.05.2011 |

Minulla oli viikonloppuna syntymäpäivä mutta mies ei onnitellut lainkaan, ei lahjaa, ei mitään. Miten pitäisi reagoida?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole koskaan ollut puhetta, ja yhteen mentiin vasta viime syntäreiden jälkeen. Eli tuskin ens kuussa tajuaisi onnitella vaikka haluaisikin:) Enkä aio asiaa erikseen mainostaa. Miehellä oli synttärit viime kuussa ja selvisi mulle jälkeenpäin ihan muissa yhteyksissa, eli enpä minäkään huomannut onnitella. Musta synttärit on vähän lasten juttu, ei ole mulle näin aikuisena mitään merkinneet, enkä ole kenellekään ostanut/keltään saanut lahjojakaan.

Mun mielestä elämässä on muutenkin ihan liikaa arkea ja velvollisuuksia, ja liian vähän juhlia. Että meillä juhlitaan myös aikuisten synttäreitä.

Elämässä on ihan tarpeeksi stressiä ilman että tarvitsee jatkuvalla syötöllä miettiä lahjaa miehelle, kavereille, suvulle jne. En muuten harrasta joululahjojakaan samasta syystä. Raha riittää just omaan elämiseen, eikä ole mitään järkeä syödä kuukautta makaronia, että saa ostettua jollekin jotain roinaa, mitä se saisi itsekin ostettua jos oikeasti kyseisen tavaran haluaisi/tarvitsisi.

Vierailija
22/26 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... joten en suuttuisi todellakaan. Omien lasten syntymäpäivät on parhaiten mielessä. Mieheni, vanhempieni, sisarusteni ja kaikkien muiden synttärit unohdan. Omanikin olen joskus muistanut vasta juuri synttäripäivänä. Vien aina siskolleni ja äidilleni kylään mennessä jotain, kukkia yms. koska kuitenkaan oikeana synttärinä en kuitenkaan muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi muistuttaa, sanoa että "mulla on tänään synttärit"? Pitääkö tuollaisen asian kanssa olla niin lapsellinen?

Vierailija
24/26 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin synttärit on "iso" juttu - ei niin, että tarvitsisi olla jotain suuria eleitä tai lahjoja, mutta muistaa pitää ja piste. Tästä syystä muistuttelenkin miestä ohimennen aina ennen synttäreitä, että "mulla on muuten ensi viikolla synttärit, mitähän kivaa oot mulle keksinyt tällä kertaa?"... Pientä painostusta, myönnän, mutta tiedän senkin, että jos hän unohtaa, niin suututtaa häntä itseäänkin. Näin pidän molemmat tyytyväisenä. ;)

Mäkin muistan miestä erityisesti synttärinään, järkkään aina jotain kiva ylläriä. Mies ei ihan niin paljon vaivaa näe, mutta se ei ole se pointti, mutta muistaa kyllä vaan pitää.

Vierailija
25/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu siltä että miehille naiset on esineitä, joista ensin viehätytään, viedään kotiin, ja unohdetaan hyllylle pölyttymään. Miksi tarvitsisi enää huomioida tai muistaa merkkipäiviä tms. Nainenhan on jo siinä. Kuitenkin nauttivat naisten muistamista synttäri-, vuosipäivä- ym. ylläreistä lahjoineen päivineen.. Sitten ollaan aivan haavi auki, kun käteen lyödään eropaperia.

Vierailija
26/26 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa ja vettä sataa taitaa tulla kesä. Linnut ne laulaa ja sirkat soittaa taitaa tulla kesä.🎶🎶🎶

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan