Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi pitäisi ensisijaisesti säästää pahanpäivän varalle?
01.05.2011 |
Jossain aiemmassa ketjussa kauhisteltiin kun jollakulla ei ollut "kuin" 10000€ säästöjä 30-kymppisenä.....
Miksi pitäisi aina vaan säästää ja säästää ja säästää vielä vähän lisää? Kerätä lapsille pääomaa ja itselle eläketurvaa; miksei voi elää tässä ja nyt? Ymmärrän että yllättäviä menoja varten on hyvä olla suunnilleen vaikka 5000€ ja loistavaa jos on 3-4kk nettotulot säästössä työttömyyttä tai sairauden varalta; mutta miksi sekään ei riitä? Miksi on jalompaa kituuttaa ja säästää?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tulla toimeen, kun puolison työttömyys alkaa 1.6. ja laskut pitää maksaa. Että kuka ne nyt sitten maksaa.
Siksi kannattaa säästää, että ei menetä kotiaan.