Olenko ainoa, jonka mielestä Katen huntu näytti kuin sukkahousukankaalta...
Kommentit (17)
tulossa sanomaan kuin kakkonen. Eli kateelliset löytävät arvosteltavaa ihan mistä vaan, itseensä tyytyväiset osaavat katsoa asioita vähän eri silmällä, iloita toisen onnesta jne.
ainakin se osa, joka oli nutturan päällä ;)
www.officialroyalwedding.org sivuilta (jos kielitaito riittaa).
sä ap enää mitään muuta keksinyt?
mutta siis se huntukangas ei ollut pöyhkeä eikä ryhdikäs, vaan roikkui pitkin päätä... siis siitä tiaran takaa, missä kohtaa osa hiuksista oli nostettu nutturankaltaiselle muhkuralle :) makuasia.
ap
sä ap enää mitään muuta keksinyt?
mutta siis se huntukangas ei ollut pöyhkeä eikä ryhdikäs, vaan roikkui pitkin päätä... siis siitä tiaran takaa, missä kohtaa osa hiuksista oli nostettu nutturankaltaiselle muhkuralle :) makuasia. ap
Ei hitto, en koskaan huolisi sellaista päähäni :D
oli vähän pliisu. En tykännyt ollenkaan morsiuspuvun helmaosasta, kapeampi helma olisi sopinut pitkälle ja kapoiselle tytölle paremmin. Olen myös sen verran vanhanaikainen, että minusta on ehdottomasti tyylimoka pitää tukka auki.
. Olen myös sen verran vanhanaikainen, että minusta on ehdottomasti tyylimoka pitää tukka auki.
mutta Katen kohdalla tuo auki oleva tukka on todella nätti
valoverhokangasta. Ainoa hyva puoli oli pitsireunus, mutta koko huntu olisi voinut olla pitsia tai sitten siina olisi pitanyt olla jotain kerrostusta tms ettei olisi nayttanyt niin pliisulta.
valoverhokangasta. Ainoa hyva puoli oli pitsireunus, mutta koko huntu olisi voinut olla pitsia tai sitten siina olisi pitanyt olla jotain kerrostusta tms ettei olisi nayttanyt niin pliisulta.
eli hyvä valinta, edelleen!
Eiköhän materiaalivalinnalla haettu juuri tätä nimenomaista ilmettä.
se oli paljon kauniimpi kuin perinteinen pönötyshuntu.
huntu olisi noussut vähän, jos sen alla olisi ollut napakka kampaus. Valitettavasti kun tukka oli auki, valui huntukin pitkin päätä.
oli vähän pliisu. En tykännyt ollenkaan morsiuspuvun helmaosasta, kapeampi helma olisi sopinut pitkälle ja kapoiselle tytölle paremmin. Olen myös sen verran vanhanaikainen, että minusta on ehdottomasti tyylimoka pitää tukka auki.
Kimppu oli kaunis, kaason puku oli upea, pitsinen yläosa muodikas ja hoikkaan varteen sopiva, mutta helma oli vain mieletön kasa kangasta, josta kirjailua ei edes erottanut. Tukka oli samanlainen kuin Katella on ollut koko ajan, joten todellinen pettymys eikä näkynyt edukseen hunnun alta.
myös ryppyiseltä. Aluksi en edes huomannut sitä helman kirjailua. Huntu oli liian hentoinen alaosaan nähden. Olisi voinut vähän tärkätä :D
mielestä morsmaikku oli upea, puku oli ihana, meikki oli omanlaisensa, kuten tukkakin. siinä oli jotain, mitä kansa haluaa, unohtamatta kuitenkaan sitä mikä hän on. täys kymppi!
minun mielestäni se ei näyttänyt siltä
mutta voi olla että ne kateelliset ja raukkamaiset noin sanovat